Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Karargahx

Üye
L22 çıktı var mı yükleyen :) ?
 


H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
serdar_gs

serdar_gs

Üye
ben ketanı beğenmedim bi e-team değil
 

Karargahx

Üye
L21 den farkı yok sadece masaüstü ekrana en alta 6 simge yerleştiriliyor
Simgeler ufak
Power menü titreşim sessiz eklenmiş
S6 apps yok
Aynen bende denedim çok gereksiz ya upsm desen hatalarla dolu valla keten orjinal Roma 1-2 app ekleyip sunuyor millete ...
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Deri görünümlü damacanalar nasıl ?eminimki hepinizinki benimkinden temizdir benim çerçeveler darbeden bir tuhaf oldu çok fazla takılmıyorum eskisin ***** sa**m
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bi susun la :D

 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
L21 romu tüm uyg. güncelledim s6 uyg. ekledim gereksiz gördüğüm uyg. çıkardım

Eklediklerim:
Esdosya
Rootexplorer
Sqlite
SuperSu Pro
SuperSu 2.49

S6 uyg:
Dosya yön.
Müzik çalar
Klavye
Samsung apps
Hesap makinesi

Romu kurunca hiçbir güncelleme çıkmıyor alayı güncel

@teknolojibaronu
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
KK ile yola devam gaza gelmem lazım yoksa Stock 4.4.2+root ile memnunum [emoji1]
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44 ve H.Reşit POLAT
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
TouchWiz Launcher'ın alternatif ve kullanımı kolay olanını buldum dikey menu olarak daha güzel NOVA LAUNCHER PRİME


Tüh be 1 gol alamadık.
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44

dark0045

Üye
Note3 attığımız gibi s4 Türkiye versiyona rusya 5.0.1 atabilir miyim?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Biraz kastiriyor ama tavsiye ederim görsel renklendirme oluyor

 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Animasyon süresini düşürünce kasma olmuyor.

 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
CM12 kurdum bu sabah 12.1 deneyen varsa ne tür problemleri var? Şuan CM12 yani 5.0.2 gayet güzel.
 


Üst Alt