Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

serdar_gs

serdar_gs

Üye
Ha bire güncelleme geliyo lolipopu bi adam edemediler [emoji1] [emoji1]
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Söyleyelim vermesinler S3 gibi yetim biraksinlar :ehe
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sıkıldım cidden şu telefondan tamam ekranın çok güzel ram'in 3GB grafik kartın 6 çekirdek işlemci 28veya24nm ama plastik olunca koyuyor ya birde hoparlör kalitesi cidden iPhone'dan sonra moralimi bozdu alıcı olsada M8 alsam veya one max :(
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Sıkıldım cidden şu telefondan tamam ekranın çok güzel ram'in 3GB grafik kartın 6 çekirdek işlemci 28veya24nm ama plastik olunca koyuyor ya birde hoparlör kalitesi cidden iPhone'dan sonra moralimi bozdu alıcı olsada M8 alsam veya one max :(
Bunalıma girme geçer geçer şu telefondan uzaklaş biraz farklı şeylerle meşgul ol :D
 

dark0045

Üye
Rusya lollipop denicem şimdi hadi bakalım nasıl olacak
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Yok zaten günde 2 saat duruyorum telefonda bağımlılık yapmıyorda bu foruma girdiğim de gaza geliyorum [emoji1]
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
:kop2::kop2:
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Sıkıntı mı var gardaş :D
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
!
google chrome da mikrofona tıklayıp sesli arama özelliği çalışmıyor sizdede aynı mı?
Baktım bende çalışıyor deneme dedim ekrana deneme yazdı ama yazıp aynı anda arama yapmıyor herhalde?
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
Baktım bende çalışıyor deneme dedim ekrana deneme yazdı ama yazıp aynı anda arama yapmıyor herhalde?
Arama yapmaz seninki normal.
Mesajlarda yazıyor
Google widgette yazıyor
Google+ da yazıyor
Chrome da yazmıyor?
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Arama yapmaz seninki normal.
Mesajlarda yazıyor
Google widgette yazıyor
Google+ da yazıyor
Chrome da yazmıyor?
O zaman sıkıntı yok sesle arama çalışıyor ekrana yazıyor en azından :D bilemiyorum sendeki chrome sürümü ile bendeki aynı mı? Ya bırak allasen paylaşmasınlar lanet gitsin samsung türkiyeye ben rusya romu kullanıyorum sıkıntısı yok beklemeyide bıraktım ne gerek var gelirse bir gün kurarız geçer gideriz.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT ve baskahmet

dark0045

Üye
rom stabil bi kaç sorun yaşadım gerçi klavye türkçe karakter yazarken durduruldu diyor bazen. Birde bildirim ışıkları bazen takılı kalıyor :) restart edince düzeliyor pil 4.4.2 e göre daha az gidiyor sanırım
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
rom stabil bi kaç sorun yaşadım gerçi klavye türkçe karakter yazarken durduruldu diyor bazen. Birde bildirim ışıkları bazen takılı kalıyor :) restart edince düzeliyor pil 4.4.2 e göre daha az gidiyor sanırım
Söylediğin sorunlar bende yok lolipopu kurduktan sonra wipe cache wipe data yapıp kullansaydın. Pil kitkata göre biraz çabuk bitiyor haliyle :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
4.3 October devam beyaz klavyemde var knox'umda
 


Üst Alt