Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

dark0045

Üye
Söylediğin sorunlar bende yok lolipopu kurduktan sonra wipe cache wipe data yapıp kullansaydın. Pil kitkata göre biraz çabuk bitiyor haliyle :D
Başta yapmadım wipelari programları kurmak gözümü kotkutmustu sonra yaptim mevzubahis sorunlar wipe sonrası oldu şuan sıkıntı yok klavye ve bildirim ışıklarında
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs


dark0045

Üye
Hep cekinirdim rom kurmaya falan çok kolaymis yardimlariniz için tekrar teşekkür ederim
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Arkadaşlar benim ekranım neden sarı oldu anlamadım? Önceden beyazlar beyazdı şimdi sarı oldu ekran.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hah hah hah..
Şurda 1 ay stock rom kullanim herkes gibi clean master kullanim dedim o çıkan küçük sözde hızlandırma şeysi sinirime gitti sildim. Insanlar nasıl çekiyor o igrenc4 sözde hızlandırma programlarını
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
serdar_gs

serdar_gs

Üye
Hah hah hah..
Şurda 1 ay stock rom kullanim herkes gibi clean master kullanim dedim o çıkan küçük sözde hızlandırma şeysi sinirime gitti sildim. Insanlar nasıl çekiyor o igrenc4 sözde hızlandırma programlarını
Pixel yanığı yok demi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Tekrar beyaza döndü bazen oluyor
Bak gene sarı olmuş hay allah cepte bi sıkıntı mı var acaba? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hadi ordan, sahtekarlar

 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Gene bizim telefon [emoji23]

 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Vay be roma bak efsane


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: serdar_gs
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sesi açmadan izledim başta söylüyor olabilir
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Bakarız ben 4.4.2 yüklicem bu akşam 4.3 şarjı pek iyi değil. Olmadı CM12.1 yüklerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet


Üst Alt