Galaxy W i8150 Wonder [ROM][KK][4.4.4][PLUS] ✪ MoKee 12 REGULATE by MeeksTR ✪

Sponsorlu Bağlantılar



oguzhan8686

Üye
romu yüklerken yanlışlıkla brick oldu reovery moda alamıyordum odinle orjinal romu yükleyip tekrar buna geçmek istedim ama odinden sonra telefon açılmıyor açılırken geri kapanıyor sürekli böyle ne yapmam gerek
 
leqowas

leqowas

Üye
tamam kardeşim internet cafeye gidip deneyeyim bi de :)
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
romu yüklerken yanlışlıkla brick oldu reovery moda alamıyordum odinle orjinal romu yükleyip tekrar buna geçmek istedim ama odinden sonra telefon açılmıyor açılırken geri kapanıyor sürekli böyle ne yapmam gerek
odin inle orjinale döndükten sonra Recovery mod açılıyor ise Konuda belirtilen CWM 6.0.5.0 sürümünü indirip recoveryden kurup, konudaki belirtilen yolları izleyerek tekrar kurulumu yapabilirsiniz
 
kmlxxbb

kmlxxbb

Üye
krdş storege cwmde çkmyo bnm aslında hafıza kartı yoktu bnm dosya oluşturdum nasıl yapcaz ??
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
krdş storege cwmde çkmyo bnm aslında hafıza kartı yoktu bnm dosya oluşturdum nasıl yapcaz ??
Sorunun ne olduğunu tam olarak anlayamadım. Durumu biraz daha açarsan yardımcı olurum. Öncelikle bu konudaki işlemleri yapabilmek için bir hafıza kartına sahip olman gerekiyor. Aksi taktirde yapılan işlemler sağlıklı olmaz ve bir sonuç alamazsın.
 
Son düzenleme:
canyesilgoz

canyesilgoz

Üye
Hocam şimdi Bunu 2.3.6 Stock ROM Üzerine Kursak Sorun Olmaz Degilmi ?
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi

wonderoguz

Üye
Hocam rom u dun kurdm poweramp acilmiyor satil al uyarisi geliyor ve guc tusu na cogunlukla bastgimda ekran gelmiyo bazen 10 dak ekran acilmiyo home tusunada basiyorum guc tusuna basiyorum ama acmiyor ekrani ne yapmam gerek ?
 

mefa4745

Üye
nova launceri kaldır biliyormuyuz
:oke:
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
Hocam rom u dun kurdm poweramp acilmiyor satil al uyarisi geliyor ve guc tusu na cogunlukla bastgimda ekran gelmiyo bazen 10 dak ekran acilmiyo home tusunada basiyorum guc tusuna basiyorum ama acmiyor ekrani ne yapmam gerek ?
Genelde ekranin geri gelmesindeki gecikme on planda calisan uygulama acik iken ekranin kapanmasi sonucu geri acilista gecikmeye neden oluyor. Bunun bendeki cozumu ekrani kilitlemeden once uygulamari kapatmaniz. Poweramp içinde daha onceki yourumlarda belirttigimi hatirliyorum.Uygulamar menusundeyken uygulamar yazisinin uzerine dokunup gizli uygulamari gosteri secip uygulama menusunden lucky packer olan gulucuk singeli uygulamaya girip poweramp nin uzerine uzun bastiktak sonra yama yap i secip sanx yazani secip uyguladiktan sonra telefonunuzu yeniden baslattiktan sonra uygulamayi tekrar kontrol edebilirsiniz.
 

wolven47

Üye
Bir çok yer gezdim yapamadım.... Helal olsun ustam çok iyi anlatmışın ^^ mükemmel birşey
 
n_yavuz

n_yavuz

Üye
S.a. arkadaslar benim telefon imeisi klonlanmis bunu yuklersem imei gidermi rica ediyorum acil cevap yazin saygilar
 
kmlxxbb

kmlxxbb

Üye
Peki bu 4.4.4 Plusun normal 4.4.4'le farkı nedir ? :hmmm:hmmm:hmmm
Hangi Sürümü Önerirsin Wonder için ? Ama Hızlı Çalışan ? :alkis:alkis:alkis
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
Peki bu 4.4.4 Plusun normal 4.4.4'le farkı nedir ? :hmmm:hmmm:hmmm
Hangi Sürümü Önerirsin Wonder için ? Ama Hızlı Çalışan ? :alkis:alkis:alkis
Adını Plus olarak almasının sebebi orjinal CM Rom üzerinde bir takım değişikler yapılar iyileştirilmesi ve bir çok ücretli uygulamayı içerisinde kurulu olarak gelmektedir :)
 
kmlxxbb

kmlxxbb

Üye
Adını Plus olarak almasının sebebi orjinal CM Rom üzerinde bir takım değişikler yapılar iyileştirilmesi ve bir çok ücretli uygulamayı içerisinde kurulu olarak gelmektedir :)
Teşekkür ederim . cm 10.1 plusun 2 si çıkmış heral öyleni ?
 

salih_17

Üye
acemilik başa bela :(
bunu nasıl kuracaz. sanırım bu kurulmadan olmuyo?
 
Efendi52

Efendi52

Üye
Kullanılabilir harici depolama yok uyarısı veriyor, ama dosya yönetiminde hafıza kartı görünüyor.
2 defa yükleme yaptım yine aynı.
Çöüzümü var mı?
acemilik başa bela :(
bunu nasıl kuracaz. sanırım bu kurulmadan olmuyo?
CWM'in farklı bir sürümü kurulu telefonunuzda.
Kullanılabilir harici depolama yok uyarısı veriyor, ama dosya yönetiminde hafıza kartı görünüyor.
2 defa yükleme yaptım yine aynı.
Çöüzümü var mı?
CWM nin son sürümü ile format atmıştım sonra ...5.0 ı kurup tekrar format attım ama nedense sistem kartı kartı tanımadı.
...5,0 ile tekrar format atarket vfat formatını seçtim düzeldi sorun
 


Üst Alt