Galaxy W i8150 Wonder [ROM][KK][4.4.4][PLUS] ✪ MoKee 12 REGULATE by MeeksTR ✪

Sponsorlu Bağlantılar

CasuS_87

CasuS_87

Üye
:tşk: en kısa zamanda deneyeceğim :)
 


samaet59

samaet59

Üye
Çok eski bir cwm sürümü kullanıyorum 6.0.5.0 a nasıl güncellerim şimdiden teşekkürler telefonum wonder
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
Çok eski bir cwm sürümü kullanıyorum 6.0.5.0 a nasıl güncellerim şimdiden teşekkürler telefonum wonder
Cwm zip dosyasını indirip hafıza kartınıza attıktan sonra standart bir rom yükler gibi zip dosyasini bulup kurduktan sonra cwm'i yeniden başlattığınızda güncellendiğini görebilirsiniz
 
samaet59

samaet59

Üye
Cwm zip dosyasını indirip hafıza kartınıza attıktan sonra standart bir rom yükler gibi zip dosyasini bulup kurduktan sonra cwm'i yeniden başlattığınızda güncellendiğini görebilirsiniz
ROM çok güzele benziyor cwm yükseltemsini dediğiniz gibi yaptım şimdi 1 sorum daha var ben bu romu gapps kullanmadan (kullanmayın içinde demişsiniz) direk cm 9 un üzerine flashlasam yani cm 9 u kaldırıp direk bu romu yüklesem bir sıkıntı yaşar mıyım ? yoksa önce herhangi bir cm 11 rom yükleyip onun üzerine mi sizin romu yükleyeyim ?
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
ROM çok güzele benziyor cwm yükseltemsini dediğiniz gibi yaptım şimdi 1 sorum daha var ben bu romu gapps kullanmadan (kullanmayın içinde demişsiniz) direk cm 9 un üzerine flashlasam yani cm 9 u kaldırıp direk bu romu yüklesem bir sıkıntı yaşar mıyım ? yoksa önce herhangi bir cm 11 rom yükleyip onun üzerine mi sizin romu yükleyeyim ?
Farklı bir cm11 yüklemenize gerek yoktur. Güncel cwm ile konuda belirtilenleri sırasıyla uyguladığınızda ROM'u kullanmaya başlayabilirsiniz
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: samaet59
samaet59

samaet59

Üye
Farklı bir cm11 yüklemenize gerek yoktur. Güncel cwm ile konuda belirtilenleri sırasıyla uyguladığınızda ROM'u kullanmaya başlayabilirsiniz
teşekkür ederim :) elinize sağlık deneyip yorum yazacağım :)
 
spazmol

spazmol

Üye
Hocam rom şu anlık güzel ama biri aradığında ekran çok geç açılıyor ve numaranın ismi de geç geliyor bu benim için önemli bir faktör çözümü var mıdır?
 
samaet59

samaet59

Üye
İhocam az önce romu kurdum rom güzel fakat google playden uygulama indiremiyorum hata veriyor sebebi nedir acaba telefon uygulamasız bom boş kaldı google play e girebiliyorum fakat hiç bir uygulama inmiyor hata veriyor mecbur değilsiniz fakat biraz acil olursa sevinirim black marttan yüklemeyi denedim uygulamayı yüklüyor malesef durdu diyor ve kapanıyor :/

Örnek olması açısından
 
Son düzenleme:
spazmol

spazmol

Üye
Telefonun kendine ayırdığı 1gblik bir kısım var yüklediğiniz uygulamalar orayı doldurduğu için yeni uygulama yükleyemiyorsun aynı dertten bende muzdaribim malesef
 
samaet59

samaet59

Üye
Telefonun kendine ayırdığı 1gblik bir kısım var yüklediğiniz uygulamalar orayı doldurduğu için yeni uygulama yükleyemiyorsun aynı dertten bende muzdaribim malesef
orayı kurcaladım onunla alakası yok malesef keşke öyle olsa :(
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
Hocam rom şu anlık güzel ama biri aradığında ekran çok geç açılıyor ve numaranın ismi de geç geliyor bu benim için önemli bir faktör çözümü var mıdır?
Vuna bir çözumüm yok malesef
İhocam az önce romu kurdum rom güzel fakat google playden uygulama indiremiyorum hata veriyor sebebi nedir acaba telefon uygulamasız bom boş kaldı google play e girebiliyorum fakat hiç bir uygulama inmiyor hata veriyor mecbur değilsiniz fakat biraz acil olursa sevinirim black marttan yüklemeyi denedim uygulamayı yüklüyor malesef durdu diyor ve kapanıyor :/

Örnek olması açısından
Google play cra ck'lı olduğundan sanırım böyle bir sorun çıkıyor. Google play'de dahil tüm google uygulamarının verilerini temizleyip tekrar indirmeyi dene. Olmazsa root yetkisi ile tüm google uygulamarını kaldırıp tekrardan 4.4 uyumlu bir gapps paketi yüklemeyi deneyebilirsin. Umarım sorun çözülür.
 
samaet59

samaet59

Üye
Arkadaşlar sorunu şimdi çözdüm bilgilendireyim google verilerini silin google play hizmetlerininde yetkisini vs kaldırıp yeniden başlatın sorun çözülüyor whatsapp ıda halledersem sıkıntı kalmayacak inşallah
 
samaet59

samaet59

Üye
Arkadaşlar sorunu şimdi çözdüm bilgilendireyim google verilerini silin google play hizmetlerininde yetkisini vs kaldırıp yeniden başlatın sorun çözülüyor whatsapp ıda halledersem sıkıntı kalmayacak inşallah
Bunlara ek olarak telefonu yeni başlattıktan hemen sonra google playdan indirme yapın o zaman da sıkınti olmuyo
şu el feneri uygulamasını yanlışlıkla masaüstünden kaldırdım geri nasıl yüklerim bide üst açılan pencereye almak istiyorum onu nasıl yaparım ?
 
leqowas

leqowas

Üye
S.a kardeş ben bu rom'u bi türlü yükleyemedim recovery modda rom gözükmüyor bile rar dosyası olarak atıyorum olmuyor zip olarak atıyorum yine olmuyor normal dosya olarak yine olmuyo sen bi anlatabilirmisin kardeşim yardım et lütfen :bilmm
Ve çıkartacağım zaman dosya bozuk diyor :zzz:
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
S.a kardeş ben bu rom'u bi türlü yükleyemedim recovery modda rom gözükmüyor bile rar dosyası olarak atıyorum olmuyor zip olarak atıyorum yine olmuyor normal dosya olarak yine olmuyo sen bi anlatabilirmisin kardeşim yardım et lütfen :bilmm
Ve çıkartacağım zaman dosya bozuk diyor :zzz:
Hatanın sebebi rar lı dosyanın tam olarak inmemesinden kaynaklanıyor olabilir. sürekli bir ağ ile tekrar indirmeniz sorunu çözecektir. Dosyanın sorunsuz bir şekilde inmesi için indirme sırasında ağı yavaşlatabilecek, sinyal veya ağ kesintilerinin olmamasına dikkat edin. Zira, sıkıştırılmış dosyalar indirme sırasında bir hata oluşur ise indirildiği boyutu kadar belleğe kaydedilir. İnmemiş kısım ise, inmiş gibi görünmesine neden olur
 
leqowas

leqowas

Üye
kardeş 2 kere indirdim hep aynı sorunu veriyor.bundan önce pcye format attım hatta
sence napmalıyım rom çok güzel görünüyor burdan içim gidiyor valla :D
içindekilerden birisini indirdim ''android_secure.fuseblk'' dosyasını indirmeyi denedim yine aynı sorun çıktı
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
kardeş 2 kere indirdim hep aynı sorunu veriyor.bundan önce pcye format attım hatta
sence napmalıyım rom çok güzel görünüyor burdan içim gidiyor valla :D
içindekilerden birisini indirdim ''android_secure.fuseblk'' dosyasını indirmeyi denedim yine aynı sorun çıktı
Bir yöntemi daha denemeye çalış. Belki de denemişsindir ama ben yinede belirteyim. Indirirken farklı bir tarayıcı kullanmayı deneyebilirsin. (Mozilla Firefox ise Crome gibi)
 
leqowas

leqowas

Üye
chrome kullanıyorum başka bi tane deniyim bi de 8-)
yandexte denedim yine olmadı
 
Son düzenleme:
frdgngr

frdgngr

Üye
sağol kardeşim rom harika :oke:
 


Üst Alt