Galaxy W i8150 Wonder [ROM][KK][4.4.4][PLUS] ✪ MoKee 12 REGULATE by MeeksTR ✪

Sponsorlu Bağlantılar

MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
acemilik başa bela :(
bunu nasıl kuracaz. sanırım bu kurulmadan olmuyo?
Cihazınıza ROM yükleme yönteminin aynısını uygulayarak recovery mod ile yukleyebilirsiniz. Kurulumdan sonra recovery modu yeniden başlattığınızda güncellenmiş olacaktır
 
  • Beğen
Tepkiler: salih_17


ynsmrecim

ynsmrecim

Üye
Bu romu kurdum telefonu eski haline getirmek istiyorum nasıl yapcam yardımcı olur musunuz?
 
BraveHeart1923

BraveHeart1923

Üye
odinle stock rom yükle
 
ynsmrecim

ynsmrecim

Üye
Odinle kurulum yapamıyorum. Odinsiz bir çözüm yok mu?

Telefon odin modundayken pc telefonu tanımıyor.
 
berkek

berkek

Üye
ilk önce kies programını yükle, ek olarak SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe yükle daha sonra -
odin.exe yi sağ tıkla - orda en altta özellikler'e tıkla - uyumluluk'tan windows xp sp3' ü seç - tamam'a tıkla bide böyle dene
 

titanyum06

Üye
bu rom bi harika dostum 12.1 çok ağır geliyo sisteme ama bu çok hoş oldu çokda güzel oldu :)
 
zaggor06

zaggor06

Üye

NOT: Kurulum sürümü ile yapılmaktadır. Kurulum sırasında android sistemi, telefon belleği ve uygulamalarınız silinecektir. Yedeklerini almayı unutmayın.


ROM Hakkında Ön Tanım : Kuracağınız ROM tamamiyle kişiselleştirmiş, ayrıntıları düşünülmüş, ek uygulamalar barındıran, gerekli ayarları yapılmış şekilde kurulacaktır.
Tüm İşlemleri Sırası ile Yapmanız Önerilir.

CM11 MoKee 12 REGULATE by MeeksTR KURULUMU :
- DİKKAT! Bu ROM CWM üzerinden yalnızca "backup and restore" yolu ile yüklenmektedir. GAPPS kurmanıza gerek yoktur. ROM içerisinde Gapps bulunmaktadır.

- dosyasını cihazınıza takılı olan Harici Micro SD Card içerisine /storage/sdcard1/clockworkmod/backup/CM11-MK12-REGULATE-by-MeeksTR yolu oluşacak şekilde çıkartınız.

- Telefonunuzu kapatın ve Recovery Modda açın. (Ses Açma Tuşu + Orta Tuş + Kilit Tuşu)
- Ses Tuşları ile "wipe data/factory reset" sekmesine gelin ve orta tuşa basarak seçin ve "Yes" i seçin.
- "mounts and storage" seçin.
- "format /system" seçeneklerini uygulayın. (android sistemi silinecektir)
- "format /storage sdcard0" seçin ve default seçeneğini uygulayın. (telefon belleğiniz silinecektir)
- Recovery ana menüye dönün (Dokunmatik geri tuşu ile) ve "backup and restore" seçin.
- İndirmiş olduğunuz ROM'u yüklemek için "restore from /storage/sdcard1" içerisinde CM11-MK12-REGULATE-by-MeeksTR dosyasını seçin ve kurumun tamamlanmasını bekleyin."install from sdcard complete" yazısını gördüğünüzde kurulumlar başarılı bir şekide yapılmış demektir.
- Recovery ana menüsüne geri dönün ve "rebot system now" seçerek Recovery Mod'dan çıkın. Artık ROM'unuz kullanıma hazır.

Kurulum ile Gelen Uygulamalar ve Kişiselleştirmeler:
- RAMEXPANDER (fu ll) Eklendi (Sanal RAM Kapasitesini Arttırma)
- FolderMount (Uygulama Data Taşıyıcı) Eklendi
- FlashLight PRO Eklendi
- NOVA Launcher Eklendi (fu ll Sürüme Yükseltildi) "güncelleme uygulamayın"
- Titanium Backup Eklendi (fu ll Sürüme Yükseltildi) "güncelleme uygulamayın"
- Radio Eklendi (Kulaklıksız da çalabilme)
- Poweramp Müzik Çalar Eklendi ve Ses Kalitesi Ayarları Yapıldı (fu ll Sürüme Yükseltildi) "güncelleme uygulamayın"
- Ses Yöneticisi Ayarları Yapıldı (En kaliteli Bass sesi için "Poweramp'e göre" düzenlendi)
- Mobo Player PRO(fu ll) Eklendi
- Mesajlaşma Ayarları Düzenlendi
- Greenify Eklendi ve Ayarlar Yapıldı (fu ll Sürüme Yükseltildi)
- Adobe Flash Player Eklendi
- Wifi ile Dosya Gönderme Eklendi
- Es Dosya Yöneticisi "Dosyalarım" Eklendi
- Adobe AIR Eklendi
- Sesli Görüşme Kayıdı Eklendi ve Gerekli Ayarlar Yapıldı.
- Yetkili Kullanıcı (Root) Hakları Düzenlendi ( Bildirimler Kaldırıldı ve Onaylama Otomatik olarak Ayarlandı)
- A.I.type Klayve ve Eklentileri Eklendi, Ayarlamalar Yapıldı (fu ll Sürüme Yükseltildi)
- Lucky Pacher Eklendi (fu ll Sürümlü Uygulamaları Korumak için Gerekli "Silmeyiniz")
- Masaüstü Düzenlendi ve Bazı Uygulamalar Gizlendi
- Ayarlar ile İlgili Birçok Düzenleme Yapıldı.
- Yeni Zil Sesleri, Bildirim Sesleri ve Alarm Sesleri Eklendi.
- Sistem Sesleri Değiştirildi
Ekran Görüntüleri



















CWM:
>
ROM:
>
Tema Güncellemesi:
>

İyi Günlerde Kullanın
Dedigin dosyayi indiriyorum basarisiz diyor ben oyun oynarim surekli ona gore onerecegin rom varmi ?
 

titanyum06

Üye
eger oyun oynamak için rom arıyosan cm9 u yükle basit ayarlarla gayet iyi oynatıyo ama facebook ve messenger i kurma çok fazla ram yiyo
 
zaggor06

zaggor06

Üye
Cm9 kullandim olmuyor hocam facebook lite'i kullaniyorum o yuzden fazla ram kaplamiyor.
 
HermZeus

HermZeus

Üye
her şeyi yapıyorum Samsung Galaxy Wonder yazısından sonra boş ekran geliyor ve öyle kalıyor
 


Üst Alt