Galaxy Ace 2 i8160 CyanogenMod12!-12.1!Lollipop5.0.2-5.1

Sponsorlu Bağlantılar

ByBlaCk4

ByBlaCk4

Üye
    Konu Sahibi
Nova fusion bizim cihaza lollipopu linux 3.10.23 üzerine cıkarcak sanırım
 
  • Beğen
Tepkiler: omerboz54


The Shadow

The Shadow

Üye
Abi bu linux kernelin ne yararı olur?
Bide nova verdiği zaman bu 5.0.2 nin üstüne wipe data cache yapip direk yapsak olur mu yoksa dalvik falan yapmaya gerek varmı? :D
Ya o konu tartışılır ama bu rom 3.10 kerneliyle gelirse, bil ki adamlar kendilerine güveniyolar çünkü yüksek kernel sürümünde hata düzeltmek daha zordur ;) Full wipe yap bence sonuçta farklı geliştiricilerin romları :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: ortak42
vaterfa

vaterfa

Üye
sifirdan kurmak daha iyi olur
 
  • Beğen
Tepkiler: ortak42
ortak42

ortak42

Üye
Arkadaşlar arama geldimi 2 saniye geç geliyor ekran bide arada arama durduruldu diyor aniden gidiyor sizdede varmı boyle bir sorun 5.0.2 ..
İlk Şarj Değerlerim
Bekleme 22 saat..
Ekran 3 saat 50 dakika :D
Not:mobil veri yok full wifi...yalnızca gece yatmadan wifi'yi kapatıyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: vaterfa ve The Shadow
vaterfa

vaterfa

Üye

polishvodkanin cikardigi surumun kernel surumunu bilmiyorum ama eger novaninki daha yuksekse bize bi avantaji olurmu ?
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Arkadaşlar arama geldimi 2 saniye geç geliyor ekran bide arada arama durduruldu diyor aniden gidiyor sizdede varmı boyle bir sorun 5.0.2 ..
İlk Şarj Değerlerim
Bekleme 22 saat..
Ekran 3 saat 50 dakika :D
Not:mobil veri yok fu ll wifi...yalnızca gece yatmadan wifi'yi kapatıyorum :)
Bence iyi oc var sonuçta :D ;)
polishvodkanin cikardigi surumun kernel surumunu bilmiyorum ama eger novaninki daha yuksekse bize bi avantaji olurmu ?
Bu cm12 nin kernel sürümü 3.0.101. Dediğim gibi avantajları da olur dezavantajları da ;) Görücez hep birlikte :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ortak42
vaterfa

vaterfa

Üye
@The Shadow o zaman bekleyelim, sagol :)
@ortak42 sarj suresi iyiymis, duydugum kadariyla ekran kapannca nerdeyse hic sarj gitmiyor diyorlar o sekilde mi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: ortak42 ve The Shadow
ortak42

ortak42

Üye
@The Shadow o zaman bekleyelim, sagol :)
@ortak42 sarj suresi iyiymis, duydugum kadariyla ekran kapannca nerdeyse hic sarj gitmiyor diyorlar o sekilde mi ?
Aynen wifi acikken az gidiyor gibi eğer güç tasarrufunu açarsan gitmiyor beklemedeyken...bide dün şarjdan čektim 1 saat icinde oynamadan %88 e indi ve %80'e 45 dakikada indi ilk başta hızlı düşüş oldu ama sonra çok düzenli ve yavaş düştü ve şunu sôyleyim cm11 ve chrono hybrid kernel ikilisinden daha uzun gitti sarjım :) bence bunun sadece adı ALPHA :D
Tek sorunum: arama geldiğinde ekran 2-3 saniye geč geliyor ve bazen arama durduruldu diyor..
 
canyesilgoz

canyesilgoz

Üye
Bende Olmadı.
Telefon Boot Ekranında Kalıyor.Brick Oldu Sanırım.
4.1.2 frimware Olan Varsa Atabilirmi ??
 
The Shadow

The Shadow

Üye
canyesilgoz

canyesilgoz

Üye
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
omerboz54

omerboz54

Üye
Beyler bu gün gelir inşallah hatta geç gelsin ama sorunu az gelsin
 
  • Beğen
Tepkiler: ortak42
ortak42

ortak42

Üye
sir mordred

sir mordred

Üye
Nova fusion bizim cihaza lollipopu linux 3.10.23 üzerine cıkarcak sanırım

o host_os kardeşim yani romun yapıldığı makinenin(yani geliştiricinin bilgisayarının) linux versiyonunun çekirdek sürümüdür.Görüldüğü üzere ubuntu 14.04 trusty tahr kullanıyorlar mesela bendede kurulu şuan ubuntu ve çekirdek versiyonu 3.14.29.
cihazınızın kernel versiyonlarına şurdan bakabilirsiniz
3.0.101 gösteriyor
 
  • Beğen
Tepkiler: The Shadow
omerboz54

omerboz54

Üye
Bence novanın romunda swap seçeneğide olacak gibime geliyo sizce
 

Benzer Konular

ByBlaCk4
Cevap
14
Görüntüleme
2K
ByBlaCk4
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Cevap
10
Görüntüleme
2K
ByBlaCk4
Cevap
28
Görüntüleme
3K


Üst Alt