Eyvallah broÇalışıyo denedim


Cihaz kapalıyken şarj olmuyor ama çokta önemli değil, kapalıyken şarja taktığında açılıyor ve şarj oluyor 

abi bende bazı yerleri ingilizceAz önce birkaç deneme daha yaptım gps çalışıyor gibi, sdswap hala sıkıntılı ama NovaThor Settings kurdum sdswap dışında her şey çalışıyoduCihaz kapalıyken şarj olmuyor ama çokta önemli değil, kapalıyken şarja taktığında açılıyor ve şarj oluyor
Yani şimdilik önemli buglar :
- Video kayıt
- SDSwap
Diğerlerini pek kafaya takmanıza gerek yok.![]()
ama güzel sevdim 
O kadar da olsun artık zaten cm de daha hiçbir cihaza resmi olarak kendisi yayınlamadı henüz romuabi bende bazı yerleri ingilizceama güzel sevdim
![]()

AynenRom alpha olmasına ragmen cok iyi
Alpha boyle ise normal rom nasıl olur acaba

5-10 dk falanşuan yükledim bi 2-3 dakikadır açılış anımasyonunda kaldı tahmini kaç dakika sürer ?
abi ss nasıl alacaz? bide bu ingilizce düzelirmi güncelleştirmelerle?O kadar da olsun artık zaten cm de daha hiçbir cihaza resmi olarak kendisi yayınlamadı henüz romu
Aynen![]()

Neresi ingilizce yav merak ettim ss at bakıyımabi ss nasıl alacaz? bide bu ingilizce düzelirmi güncelleştirmelerle?
BULDUM
EDİT:SES KISMA+GÜÇ TUŞU

Genelde ayarlar bölümünde bazı yerlerde..Neresi ingilizce yav merak ettim ss at bakıyım![]()
bunda kapanmıyorTuş ışıklarını nasıl kapatcaz bilen varmı

DeneTuş ışıklarını nasıl kapatcaz bilen varmı
Şimdiye kadar kullandığım çoğu romda çalışmıştı 
1. ve 3. ss lerdeki yerler pek kullanılan yerler değil zaten takma kafana. 2. ss dekileri anlamışsındır zaten anlamadıysan da yazarım sorun değilGenelde ayarlar bölümünde bazı yerlerde..

anladım anladım teşekkürlerDeneŞimdiye kadar kullandığım çoğu romda çalışmıştı
Ace 2 CM 10/10.1/10.2/11 Donanımsal Tuş Işıklarını Tamamen Kapatma - MaxiCep
1. ve 3. ss lerdeki yerler pek kullanılan yerler değil zaten takma kafana. 2. ss dekileri anlamışsındır zaten anlamadıysan da yazarım sorun değil![]()
bide swap gelse
bunlar standart ayarlarım benim 
Alphaya göre iyi yine de yakında düzeltirler onları da hızlı çalışıyorlaranladım anladım teşekkürlerbide swap gelse
kamera uygulamaları indirdim yeşil çekiyor değişen birşey olmadı..
setcpu indirdim işlemci hızı max.1000 min.=200 mhz yaptım..pegasusq+sioplus yaptımbunlar standart ayarlarım benim
![]()
En azından fotoğraf çekiyor video çok sorun değil
Bu arada chrono kernelin universal versiyonlarını deniyen var mı cm12 de çalışıyor mu ? Birazdan deniyecem de. 
abi telefon seninki gibi deneme tahtası değil sonuçta tek telefonum var o kadar riske atmıyorumAlphaya göre iyi yine de yakında düzeltirler onları da hızlı çalışıyorlarEn azından fotoğraf çekiyor video çok sorun değil
Bu arada chrono kernelin universal versiyonlarını deniyen var mı cm12 de çalışıyor mu ? Birazdan deniyecem de.
![]()
aman çalışan birşeyler olursa yaz
viper4android 5.0 versiyonu bulamadım 4.4 olan çalışır mı ki?
/system/app ta NovaThorSettings diye klasör oluşturup recoveryden fix permissions yaparsanız kurulmuş hale gelir 
AudioFX iyi bence ama dene istiyosan en fazla çalışmaz hepsi buabi telefon seninki gibi deneme tahtası değil sonuçta tek telefonum var o kadar riske atmıyorumaman çalışan birşeyler olursa yaz
viper4android 5.0 versiyonu bulamadım 4.4 olan çalışır mı ki?

