Rıza Soylu
Üye
Nokia Lumia 1020 Düşünüyorum Ama...
Arkadaşlar ikinci Nokia Lumia 1020 almayı düşünüyorum. Fakat Adreno 225 grafik işlemcisi eskidiğinden bir şüpheye düştüm. Acaba 1020 yerine biraz fiyatların düşmesini bekleyip 1520 mi alsam diyorum. Lakin elimde zaten G3 olduğundan performans gerektirecek oyunları ondan oynarım diye düşünüyorum. İkinci telefon olarak kamera için 1020(bol bol fotoğraf çekerim ama profesyonel değil tabiki.) alabilirim. Ama bir yandan da 1520 Snapdragon 800(Wp için çok önemli saymıyorum aynı performans neredeyse diğer cihazlarla) ve Adreno 330(Gelecek oyunlar için.) dikkatimi çekiyor. Bir yandan da zaten ikinci telefonum olacağından donanıma çok önem verme diyorum. Sizin tavsiyeniz nedir?
o tuğla gibi telefon alınır mı
O Farki Neye Göre Kıyasladın
1020de Büyük Sensör Var Bırak 41 Mpyi O Büyüklükte Sanırım 1\23" Mi Neydi Öyle Bir Büyüklükte 8 Mp Bir Kamera Olsa Bile 1520nin Sansı Olmaz
Ayrıca 1020de Mekanik Perde Var Uzun Pozlama İçin Vazgeçilmez Birşey Arkadaş Fazla Profesyonel Bişey Çekmeyecekse Gerek Yok 1020 Ye O Kadar YOk Kamera Derse 1520 G3 Kurtarmaz
