Telefon Tavsiyesi Nokia Lumia 1020 Düşünüyorum Ama...

Sponsorlu Bağlantılar

Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 1020 Düşünüyorum Ama...
Arkadaşlar ikinci Nokia Lumia 1020 almayı düşünüyorum. Fakat Adreno 225 grafik işlemcisi eskidiğinden bir şüpheye düştüm. Acaba 1020 yerine biraz fiyatların düşmesini bekleyip 1520 mi alsam diyorum. Lakin elimde zaten G3 olduğundan performans gerektirecek oyunları ondan oynarım diye düşünüyorum. İkinci telefon olarak kamera için 1020(bol bol fotoğraf çekerim ama profesyonel değil tabiki.) alabilirim. Ama bir yandan da 1520 Snapdragon 800(Wp için çok önemli saymıyorum aynı performans neredeyse diğer cihazlarla) ve Adreno 330(Gelecek oyunlar için.) dikkatimi çekiyor. Bir yandan da zaten ikinci telefonum olacağından donanıma çok önem verme diyorum. Sizin tavsiyeniz nedir?
 


ArMaGeDdOn_87

Üye
hocam ne 1020 si :) o tuğla gibi telefon alınır mı :) 2.telefon için alacaksan eğer 925 al,harika tasarımı var
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Hocam zaten G3'ün var. Bence diğer telefonun sıradışı bir şey olmalı. Mesela Lumia 1020 gibi bir kamera devi. Lumia Denim güncellemesinden sonra eğer gerekli iyileştirmeler yapılmışsa kamerada, düşünemiyorum bile dehşet bir şey olur. Oyunu G3'te zaten oynarsın. Bence fotoğrafçılığa ilgin varsa 1020 al. Ama yoksa Lumia 925 bile senin işini çok iyi görür. :)
 
luckysleven

luckysleven

Üye
G3 den sonra wp hemde 1020.. isterse 195mp kamerasi olsun neye yarar ?

Bu arada androide gectim wp yi gram ozlemedim ama bu bolumu birakamadim.. herkese selam olsun : )
 
  • Beğen
Tepkiler: OnurYurdakul ve Esendağlı
Rainesto

Rainesto

Üye
Hocam g3 sahibisiniz oyunlarınızı onda oynarsınız fotoğraflarınızı 1020 ile çekersiniz.
 

Emre

Üye
Nokia Lumia 735
Qualcomm S400
Dört çekirdekli 1.2 GHz Cortex-A7
Adreno 305
Arka Kamera 6.7 MP, Carl Zeiss optics, autofocus, LED flaş 1080p@30fps Video Çekebilir
Ön (Selfie) Kamera 5MB 1080p@30fps Video Çekebilir.
 
avast

avast

Üye
Wpden midir bilemiyorum ama sahibindende bir aylık 1020 ler 900 lira falan bir ara bende heveslenmiştim alayım diye sonra vazgeçtim
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Kamera odaklı olacaksa NOKİA 808 purewiev al. Paranın çok büyük kısmı cebinde kalsın.
Yok ilk wp dersen 925 önceliğin olsun. 1020 yi düşünmeyin derim. O kameraya o donanım, gerçekten yazık etmişler.
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
ustam arkadaşlarında belirttiği gibi 1020 donanım olarak kamera haricinde düşük kaldığı için tavsiye etmiyorum. Aklının bi köşesinde 1520 de varmış zaten. 1100tl verip 1020 alacağına ali kemal abinin bi konusunda vardı 1350tl ye 1520 , onu almalısın bence. 21mp de bence işini görebilir ve Windows ta da androidde yaşadığın gibi yüksek performans deneyimini yaşarsın. Amaç sıradışı olmaksa kalın 1020 yerine 6" 1520 daha çok tatmin edebilir ;)
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Tabiki 1520

1020 çok kalın duruyor
1520 nin fotoğraf kalitesi yeterli olacaktır.
6 inç ekranda fotoğraflarınıza baktığınızı düşünün
İkinci bir telefon değilde 1520 alıp istediğiniz zaman telefon istediğiniz zaman tablet niyetine kullanabilirsiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
hocam ne 1020 si :) o tuğla gibi telefon alınır mı :) 2.telefon için alacaksan eğer 925 al,harika tasarımı var
Hocam tuğla gibi olması benim için sıkıntı değil bende 925 düşünüyordum fakat 1020'nin 2gb ram ve 41mpx artısı ona yönelmeme sebep oldu.
Hocam zaten G3'ün var. Bence diğer telefonun sıradışı bir şey olmalı. Mesela Lumia 1020 gibi bir kamera devi. Lumia Denim güncellemesinden sonra eğer gerekli iyileştirmeler yapılmışsa kamerada, düşünemiyorum bile dehşet bir şey olur. Oyunu G3'te zaten oynarsın. Bence fotoğrafçılığa ilgin varsa 1020 al. Ama yoksa Lumia 925 bile senin işini çok iyi görür. :)
Hocam bende aynen öyle düşünüyorum oyunu zaten G3'de oynarım fotoğrafçılığa ilgim var o yüzden 2gb ram artısından dolayı da 1020 alayım diyorum tam düşüncelerime tercüman olmuşsunuz :)

G3 den sonra wp hemde 1020.. isterse 195mp kamerasi olsun neye yarar ?

Bu arada androide gectim wp yi gram ozlemedim ama bu bolumu birakamadim.. herkese selam olsun : )
Hocam bende 920'den sonra Androide G3'e geçtim tabiki birçok artısını gördüm Android'in fakat WP'nin tasarımını, bazı özelliklerini özlediğimden ikinci bir telefon olarak elimin altında durmasını istiyorum. G3 duracak tabiki.

Hocam g3 sahibisiniz oyunlarınızı onda oynarsınız fotoğraflarınızı 1020 ile çekersiniz.

Aynen hocam bende öyle düşünüyorum.


Kamera odaklı olacaksa NOKİA 808 purewiev al. Paranın çok büyük kısmı cebinde kalsın.
Yok ilk wp dersen 925 önceliğin olsun. 1020 yi düşünmeyin derim. O kameraya o donanım, gerçekten yazık etmişler.
808 Pureview var ama memnun değilim hocam Symbiandan dolayı. G3 var onun yanına ikinci telefon olarak düşünüyorum yanında farklı bir şey olmasından dolayı 1020 düşünüyordum. O kameraya o donanım neden yetersiz hocam 925'e göre 1gb ram artısı bulunmakta.

Nokia Lumia 735
Qualcomm S400
Dört çekirdekli 1.2 GHz Cortex-A7
Adreno 305
Arka Kamera 6.7 MP, Carl Zeiss optics, autofocus, LED flaş 1080p@30fps Video Çekebilir
Ön (Selfie) Kamera 5MB 1080p@30fps Video Çekebilir.
Önceki telefonum 920 olduğundan en az onun seviyesinde bir şey düşünüyorum önerin için teşekkürler.

ustam arkadaşlarında belirttiği gibi 1020 donanım olarak kamera haricinde düşük kaldığı için tavsiye etmiyorum. Aklının bi köşesinde 1520 de varmış zaten. 1100tl verip 1020 alacağına ali kemal abinin bi konusunda vardı 1350tl ye 1520 , onu almalısın bence. 21mp de bence işini görebilir ve Windows ta da androidde yaşadığın gibi yüksek performans deneyimini yaşarsın. Amaç sıradışı olmaksa kalın 1020 yerine 6" 1520 daha çok tatmin edebilir ;)
Hocam haklısınız da zaten G3 olduğundan bilemiyorum ikinci telefon daha farklı bir şey olabilir diye düşünerek 1020 demiştim ama 1520'nin donanımı da WP için daha 2 yıl götürebilecek bir donanıma sahip. Kafam karıştı ama dediğinizde çok haklısınız en iyisi biraz bekleyip fiyatın düşmesini beklemek olacak herhalde.

Tabiki 1520

1020 çok kalın duruyor
1520 nin fotoğraf kalitesi yeterli olacaktır.
6 inç ekranda fotoğraflarınıza baktığınızı düşünün
İkinci bir telefon değilde 1520 alıp istediğiniz zaman telefon istediğiniz zaman tablet niyetine kullanabilirsiniz
Haklısınız tabiki mükemmel olur öneriniz için teşekkürler.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Kamera Diyorsunda Hakkını Vermeyeceksen Boşa Alma O Kalinliğida Çekme 1020 1.200 Tl Filan 1520 1.500 Tl
G3 1.350
 
-_SEFA_-

-_SEFA_-

Üye
ustam fiyatın bundan çok aşağı düşeceğini sanmam. Aslında 1350 tl çok iyi bi kampanya bu cihaz. İçin. Tabiiki sizin şuanki durumunuzda önemli ama bence kaçırmayın derim :)
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Siz bence 1020 ile 1520 arasında kalın. Bence arasından 1520 yi seç. Hem daha uzun ömürlü, seni kaç sene götürür. Kamerası dersen, bizzat kendim kıyasladım neredeyse hiç farkı yok. Farklı olacak diyorsun, zaten g3 un yanında 6 inç ekran farklı olacaktır :)
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Siz bence 1020 ile 1520 arasında kalın. Bence arasından 1520 yi seç. Hem daha uzun ömürlü, seni kaç sene götürür. Kamerası dersen, bizzat kendim kıyasladım neredeyse hiç farkı yok. Farklı olacak diyorsun, zaten g3 un yanında 6 inç ekran farklı olacaktır :)
Nayir :zzz: O Farki Neye Göre Kıyasladın :nono: 1020de Büyük Sensör Var Bırak 41 Mpyi O Büyüklükte Sanırım 1\23" Mi Neydi Öyle Bir Büyüklükte 8 Mp Bir Kamera Olsa Bile 1520nin Sansı Olmaz :oke: Ayrıca 1020de Mekanik Perde Var Uzun Pozlama İçin Vazgeçilmez Birşey Arkadaş Fazla Profesyonel Bişey Çekmeyecekse Gerek Yok 1020 Ye O Kadar YOk Kamera Derse 1520 G3 Kurtarmaz:nono:
1520 ve G3 İle Bunları Çekemezsin



 
  • Beğen
Tepkiler: dark_13 ve OnurYurdakul
Peocawe

Peocawe

Üye
arkadaşların dediği gibi 925 düşünebilirsin. Kamerası da hiç fena değil bu haliyle bile. Denim gelince çok daha iyi olacaktır diye düşünüyorum. Hem kibar hem tasarımı harika hem de kullanışlı.
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Nayir :zzz: O Farki Neye Göre Kıyasladın :nono: 1020de Büyük Sensör Var Bırak 41 Mpyi O Büyüklükte Sanırım 1\23" Mi Neydi Öyle Bir Büyüklükte 8 Mp Bir Kamera Olsa Bile 1520nin Sansı Olmaz :oke: Ayrıca 1020de Mekanik Perde Var Uzun Pozlama İçin Vazgeçilmez Birşey Arkadaş Fazla Profesyonel Bişey Çekmeyecekse Gerek Yok 1020 Ye O Kadar YOk Kamera Derse 1520 G3 Kurtarmaz:nono:
1520 ve G3 İle Bunları Çekemezsin



Vay arkadaş bu resimleri attın oldu mu şimdi. Ya elime aldım yan yana koydum uzak bir yerin fotoğrafını çektim sonra ikisini de yakınlaştırdım netlikleri aynıydı :D
 
drangela61

drangela61

Üye
Arkadaş çok pahalı olmamakla birlikte farklı bir şey istiyor belki 1520 kampanyalarla birlikte 1020 ye göre fazla pahalı olmasa da çok farklı değil ekran büyüklüğü diyeceksiniz g3 de 5.5 zaten bence 1020 alması daha mantıklı gelecek denim güncellemesi ile kamera da tam oturursa daha ne olsun..
Aldın mı sarısını al hocam her türlü farklılık olsun..
Tabii son karar senin
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Hanım ilacı LUMIA 1020 Sarısından.
 

Benzer Konular



Üst Alt