oguzhan8686
Üye
Malesef Usb bağlantısı olmadan orjinal ROM'a dönemezsin. Daha önce bilgisayara bağlayıp odin ile kurulum yapmayı denedin mi? Bilgisayarın tanıyabilmesi için Samsung Usb Driver'ın kurulu olmasıda gerek. Belki bu ROM gibi Stock ROM kurulumu yaparsak 2.3.6 ya dönebilir ancak orjinalin yerini tutarmı bilememdostum bu sekilde orjinal rom nasıl yukleyebiliriz sd kartla yardımcı olurmusun
usb girisi bozuk orjinal romu nasıl yüklemem gerekiyor
Lisansları yeniden aktif etmek için launcher uygulama menüsünde Uygulamar'a dokunun ve gizli uygulamarı gösteri seçin. Gülücük simgeli Lucky Patcher uygulamasını bulun ve açın. Poweramp için üzerine uzun dokunun ve Özel Yama yap yada Yenile olarak yazan en baştaki seçeneği seçin ve "by_sanx.com" yazılı olanı seçin ve yamayı uygulayın. Ardından RAMEXPANDER uygulamasını bulun ve üzerine uzun dokunun açılan pencereden "lisans kontrolünü kaldır" > "Otomatik" > "Bağımlılıkları Kaldır" da seçip uygulayın ve telefonunuzu yeniden başlatın. Ramexpanderi kullanabilmek için Sanal ram oluşturma belleği olarak 109MB ya da 50 MB lık ayrılmış bölümlerini seçmeniz gerekli. Ardından sol alttaki butona dokunarak kullanımınıza göre otomatik bir ayar yapacaktır. Artık aktifleştirip kullanabilirsinizKardesim eline saglik on numara olmus rom her sey guzel ben romu dahada gelistirmen adina bi kac tavsiyde bulunmak istiyorum.İlki power amp ve ramexpanderde lisans sorunu var guncelleme falan yapmadigim halde ikisinede girmiyor digeride menu tusuna basinca bi animasyon cikiyor onu nasil kaldiririm
Bende çalışıyor kardeşimKardesim dediklerini yaptim basarili oldu dedi interneti falan kapatip girdim yine ayni lisans hatasi
Uygulama verilerilerini silin ve zorla durdur yapın ardından önceki mesajlarımda belirmiş olduğum lucky patcher ile ilgili lisans ayarlarını uygulayınızRAMEXPANDER sorunu var bir ilgilenebilirmisiniz açılmıyor hiç.
Cwm 6.0.5.0 a nasıl güncelliyeceğiz bende 6.0.4.5 var
CWM Recovery 6.0.5.0.zip dosyasını indirin. Recovery modda açın ve Install zip sekmesinden choose zip from sdcard1 yada sdcard0 hangi belleğe attıysanız oradan bulup kurulumu yaptıktan sonra recovery'den çıkıp tekrar girdiğinizde güncellenmiş olacaktırcwm 6.0.4.5 ıle kursak sorun olurmu
MeeksTR senden ögreneceğimiz çok şey var. Teşekkür ederim desteğin ve yardımların için.Uygulama verilerilerini silin ve zorla durdur yapın ardından önceki mesajlarımda belirmiş olduğum lucky patcher ile ilgili lisans ayarlarını uygulayınız
MeeksTR senden ögreneceğimiz çok şey var. Teşekkür ederim desteğin ve yardımların için.
rica ederim@SercanCANTANK kardeşimizinde dediği gibi Root işlemi yapmanıza gerek yoktur. Recovery moddan konuda verilmiş olan CWM Recovery 6.0.5.0.zip dosyasını kurduktan sonra belirtilen işlemleri yapmanız yeterlidir.root atmak gereklimi kurulumdan önce
Rica ederim, İyi günlerde kullan kardeşimHocam tskler diger cm 11 ler cok kasiyordu belki bunu yüklemeden once sd1 i formatladim diye daha stabil oldu ama stabil su an yani![]()

