Galaxy W i8150 Wonder [ROM][KK][4.4.4][PLUS] ✪ MoKee 12 REGULATE by MeeksTR ✪

Sponsorlu Bağlantılar

oguzhan8686

Üye
Kardesim eline saglik on numara olmus rom her sey guzel ben romu dahada gelistirmen adina bi kac tavsiyde bulunmak istiyorum.İlki power amp ve ramexpanderde lisans sorunu var guncelleme falan yapmadigim halde ikisinede girmiyor digeride menu tusuna basinca bi animasyon cikiyor onu nasil kaldiririm
 


MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
dostum bu sekilde orjinal rom nasıl yukleyebiliriz sd kartla yardımcı olurmusun
usb girisi bozuk orjinal romu nasıl yüklemem gerekiyor
Malesef Usb bağlantısı olmadan orjinal ROM'a dönemezsin. Daha önce bilgisayara bağlayıp odin ile kurulum yapmayı denedin mi? Bilgisayarın tanıyabilmesi için Samsung Usb Driver'ın kurulu olmasıda gerek. Belki bu ROM gibi Stock ROM kurulumu yaparsak 2.3.6 ya dönebilir ancak orjinalin yerini tutarmı bilemem
Kardesim eline saglik on numara olmus rom her sey guzel ben romu dahada gelistirmen adina bi kac tavsiyde bulunmak istiyorum.İlki power amp ve ramexpanderde lisans sorunu var guncelleme falan yapmadigim halde ikisinede girmiyor digeride menu tusuna basinca bi animasyon cikiyor onu nasil kaldiririm
Lisansları yeniden aktif etmek için launcher uygulama menüsünde Uygulamar'a dokunun ve gizli uygulamarı gösteri seçin. Gülücük simgeli Lucky Patcher uygulamasını bulun ve açın. Poweramp için üzerine uzun dokunun ve Özel Yama yap yada Yenile olarak yazan en baştaki seçeneği seçin ve "by_sanx.com" yazılı olanı seçin ve yamayı uygulayın. Ardından RAMEXPANDER uygulamasını bulun ve üzerine uzun dokunun açılan pencereden "lisans kontrolünü kaldır" > "Otomatik" > "Bağımlılıkları Kaldır" da seçip uygulayın ve telefonunuzu yeniden başlatın. Ramexpanderi kullanabilmek için Sanal ram oluşturma belleği olarak 109MB ya da 50 MB lık ayrılmış bölümlerini seçmeniz gerekli. Ardından sol alttaki butona dokunarak kullanımınıza göre otomatik bir ayar yapacaktır. Artık aktifleştirip kullanabilirsiniz
 

oguzhan8686

Üye
Kardesim dediklerini yaptim basarili oldu dedi interneti falan kapatip girdim yine ayni lisans hatasi
 
mustafa938

mustafa938

Üye
Sağolun 1aydır poweramp hariç güzel ve sorunsuz gidiyor hadi bakalım hayırlısı :)
Ben pek poweramp yi sevmiyorum :(
 
SercanCANTANK

SercanCANTANK

Üye
RAMEXPANDER sorunu var bir ilgilenebilirmisiniz açılmıyor hiç.
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
RAMEXPANDER sorunu var bir ilgilenebilirmisiniz açılmıyor hiç.
Uygulama verilerilerini silin ve zorla durdur yapın ardından önceki mesajlarımda belirmiş olduğum lucky patcher ile ilgili lisans ayarlarını uygulayınız
 
  • Beğen
Tepkiler: SercanCANTANK

wonderoguz

Üye
cwm 6.0.4.5 ıle kursak sorun olurmu
 

rommantix29

Üye
Cwm 6.0.5.0 a nasıl güncelliyeceğiz bende 6.0.4.5 var
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: rommantix29
SercanCANTANK

SercanCANTANK

Üye
Uygulama verilerilerini silin ve zorla durdur yapın ardından önceki mesajlarımda belirmiş olduğum lucky patcher ile ilgili lisans ayarlarını uygulayınız
MeeksTR senden ögreneceğimiz çok şey var. Teşekkür ederim desteğin ve yardımların için.
 

wonderoguz

Üye
Sarj konusunda nasil peki
 
SercanCANTANK

SercanCANTANK

Üye
Benim batarya sorunlu yarim gun dayanıyor ama hiç ellemez 3g acmazsam daha fazla dayanıyor.
 
BraveHeart1923

BraveHeart1923

Üye
root atmak gereklimi kurulumdan önce
 
SercanCANTANK

SercanCANTANK

Üye
Cwm kurman yeterli yanlışım varsa düzeltin.
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
root atmak gereklimi kurulumdan önce
@SercanCANTANK kardeşimizinde dediği gibi Root işlemi yapmanıza gerek yoktur. Recovery moddan konuda verilmiş olan CWM Recovery 6.0.5.0.zip dosyasını kurduktan sonra belirtilen işlemleri yapmanız yeterlidir.
 
  • Beğen
Tepkiler: SercanCANTANK
n_yavuz

n_yavuz

Üye
Arkadaşlar bendeki klon imei dır yüklersem imei gidermi
 
genco15

genco15

Üye
Hocam tskler diger cm 11 ler cok kasiyordu belki bunu yüklemeden once sd1 i formatladim diye daha stabil oldu ama stabil su an yani :)
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi


Üst Alt