Galaxy W i8150 Wonder [ROM][KK][4.4.4][PLUS] ✪ MoKee 12 REGULATE by MeeksTR ✪

Sponsorlu Bağlantılar



yalcnuygur

yalcnuygur

Üye
ClockworkMod a giriyorum romu flashlıyacam rom dosyası gözükmüyor?
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
ClockworkMod a giriyorum romu flashlıyacam rom dosyası gözükmüyor?
Konumuzdaki belirttimiz yöntemler ile yüklenmektedir. .rar dosyasını Harici Micro SD Card içerisine /storage/sdcard1/clockworkmod/backup/CM11-MK12-REGULATE-by-MeeksTR yolu oluşacak şekilde çıkarmanız gerekmektedir. Yapılan işlemleri tekrar gözden geçirirseniz çözüme ulaşacaksınızdır.
 

kayakosker

Üye
öncelikle ellerine sağlık titiz bir çalışma olmuş.
ama ben telefonumda recovery mode bölümüne girdiğimde
ekranda
Android system recovery <3e>
android system recovery utility

reboot system now
aplyy update from sdcard
wipe data/factory reset
wipe cache partition
install fota

yazıyor.

mounts and storage
bölümü yok.
haliyle devam edemiyorum..
şu an telefonum sıfırlanmış oldu o kadar..
 
Son düzenleme:
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle ellerine sağlık titiz bir çalışma olmuş.
ama ben telefonumda recovery mode bölümüne girdiğimde
ekranda
Android system recovery <3e>
android system recovery utility

reboot system now
aplyy update from sdcard
wipe data/factory reset
wipe cache partition
install fota

yazıyor.

mounts and storage
bölümü yok.
haliyle devam edemiyorum..
şu an telefonum sıfırlanmış oldu o kadar..
Muhtemelen cihazınızda orjinal recovery kurulu. Konuda vermiş olduğum CWM Recovery 6.0.5.0 sürümünü telefonun dahili tepolamasına atınız. Tekrardan recovery modda açıp, aplyy update from sdcard 'dan indirmiş olduğunuz recovery kurun ve recovery modu yeniden başlatın. böylece Recovery modunuzu güncelleyip gereken işlemlere devam edebilirsiniz.
 

kayakosker

Üye
Bu seferde sytem.img not found diyor..
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
Bu seferde sytem.img not found diyor..
ROM dosyasını RAR'dan hatasız bir şekilde konuda belirtilen konuma çıkardığından emin ol, İmkanın varsa bilgisayar üzerinden çıkartmaya çalış çünkü rar dosyasının boyutu çok yüksek olduğundan eksik çıkarma yapabiliyor.
 

kayakosker

Üye
Hocam bilgisayardan attım zaten ve kontrol ettim. Boyutları falan doğru.. Şimdi hiç açılmıyor telefonum:( ne yapmam lazım, lütfen yardım..
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
Hocam bilgisayardan attım zaten ve kontrol ettim. Boyutları falan doğru.. Şimdi hiç açılmıyor telefonum:( ne yapmam lazım, lütfen yardım..

bu şekilde olması lazım..(Örnek Fotoğraftır. Dosya İçerikleri farklılık gösterebilir.) Yinede olmadıysa endişelenmene gerek yok. Daha önce indirdiğin bir ROM varsa, aynı temizleme işlemlerini uygulayıp kurduğunda açılacaktır.
 

kayakosker

Üye
Teşekkür ederim. Şu an çalışıyor. Umarım bir sorun çıkmaz.
İyi akşamlar..
 

kayakosker

Üye
Kies aracılığıyla aldığım rehber ve mesaj yedeklerimi nasıl dönebilirim peki? şu an bağlanmıyor kiesten..
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
Kies aracılığıyla aldığım rehber ve mesaj yedeklerimi nasıl dönebilirim peki? şu an bağlanmıyor kiesten..
Rehber yedeği vcf formatında kaydedilmiş ise kies yedeğini aldığı klasörde vcf formatındaki dosyayı telefon belleğinize atıp telefonunuzda açtığında rehber yedekleri gelecektir. Mesaj yedekleri için aynı yöntemi uygulamak mümkün değil.
Bir diğer yöntem ise stock romda kies desteği olduğundan telefonunuzu orjinal roma çevirip kies yedeklerini telefonunuza yükledikten sonra telefonunuzu root'layın ve uygulamasını telefonunuza kurup rehber ve sms yedeklerinizi bubuygulama ile aln. Daha sonra rom yüklemesi sırasında bu yedeklerin silinmemesi için doayalarınızdan Smscontactspro dosyasını bilgisayarınıza kopyalayın. Telefonunuza costum rom yükledikten sonra vermiş olduğum uygulamayı kurun ve yedekklasörü silinmiş ise telefonuza yeniden kopyalayın. Ardından uygulamayı açıp restore işlemlerini yapın ve telefonunuzu yeniden başlattığınızda yedekleriniz geri gelmiş olacaktır.
 
Son düzenleme:
sevda sena

sevda sena

Üye
maalesef bir türlü bunu yükleyemedim zip dosyasını görüyor ama seçtiğimde aynı yere geri geliyor atmıyor nedeni nedir bilmedim açıkçası.
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
maalesef bir türlü bunu yükleyemedim zip dosyasını görüyor ama seçtiğimde aynı yere geri geliyor atmıyor nedeni nedir bilmedim açıkçası.
Bu kurulumda .zip ya da .rar formatı kullanılarak kurulum yapılmamaktadır. Rar dosyasını konuda belirtilen yol oluşacak şekilde çıkartıp gereken adımları doğru ve düzenli bir şekilde izlediğinizde kurulumu tamamlayabilirsiniz.
 
goralland55

goralland55

Üye
Kardesim senin dediğin gibi yol oluşmuyor extranal sd gözüküyor storage diye başlanıyor acil cevap yazarsan sevinirim teşekkür
Dostum acil yardim et lütfen ROM yüklerken hata verdi android sistemi silindiği için telefon Samsung yazısında kaldı USB girişi bozuk olduğu için orijinal romu yukleyemiyorum dediğin gibi yaptım defalarca ama olmadı SD 1 altındaki yere tikladim system haricinin isaretledim bu kez tel açılmadı lütfen yardim et
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
Kardesim senin dediğin gibi yol oluşmuyor extranal sd gözüküyor storage diye başlanıyor acil cevap yazarsan sevinirim teşekkür
Dostum acil yardim et lütfen ROM yüklerken hata verdi android sistemi silindiği için telefon Samsung yazısında kaldı USB girişi bozuk olduğu için orijinal romu yukleyemiyorum dediğin gibi yaptım defalarca ama olmadı SD 1 altındaki yere tikladim system haricinin isaretledim bu kez tel açılmadı lütfen yardim et
Telefonunu recovery modda açamıyorsan, usb girişi bozuk diyorsun ama mecburen download mod ile bilgisayar üzerinden orjinal rom'a dönmen gerekiyor. Recovery mod açılıyor ise ve sd card'ı bilgisayarına takabilceğin bir dönüştürücüye sahipsen, recovery mod'daki "install zip" yolu ile yüklenen bir rom yüklerek telefonunuzun açılmasını sağlaybilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: goralland55
sevda sena

sevda sena

Üye
teşekkürler sununda yükledim ama temayı indiremedim yardım
 
goralland55

goralland55

Üye
Kardesim sagol mesaji yazdiktan sonra yaptim yani ROM KK 4.4.4 PLUS YUKLEDİM DOSYAYİ CİKARİRKEN HATA YAPTİM GALİBA SİLİP TEKRAR İNDİRDİM YUKLEDİ HATA VERMEDEN SAGOL
 
MeeksTR

MeeksTR

Üye
    Konu Sahibi
Kardesim sagol mesaji yazdiktan sonra yaptim yani ROM KK 4.4.4 PLUS YUKLEDİM DOSYAYİ CİKARİRKEN HATA YAPTİM GALİBA SİLİP TEKRAR İNDİRDİM YUKLEDİ HATA VERMEDEN SAGOL
rica ederim kardeşim :)
teşekkürler sununda yükledim ama temayı indiremedim yardım
Ayarlar'dan Temalara girdiğinizde Temayı görebilirsiniz. Tek yapmanız gereken, seçip üst tablodan uygulayarak kullanabilirsiniz.
Tema Paketi Güncellenmiştir
- Transparent 8.2
 


Üst Alt