Haber HTC ONE for Windows bir çok Yeni Özelliği Windows Phone’a getiriyor!

Sponsorlu Bağlantılar

papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
HTC ONE for Windows bir çok Yeni Özelliği Windows Phone’a getiriyor!
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

HTC'nin Windows Phone platformu için hazırladığı, Android işletim sistemli amiral gemisi ONE M8'in Windows Phone versiyonu bir çok ilke de imza atıyor.

Henüz Windows Phone platformunda hiç bir cihazda bulunmayan 60fps 1080p video kaydı bu özelliklerden biri. Diğer özellikler olarak ise Slow Motion video kaydı, Panaromik çekim, HDR modu ve video kaydı sırasında fotoğraf çekme olarak sıralanabilir.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Windows Phone 8.1.1 güncellemesi ön yüklü olarak gelen HTC One for Windows, Nokia Lumia cihazlarını özellik olarak ilk defa geride bırakan bir model olurken bu özelliklerin HTC'NİN sağladığı yenilikler mi yoksa Windows Phone 8.1.1 güncellemesi ile sisteme bu desteğin geldiği bilinmiyor.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: beats, yunus-emre-6606, bulutsuzgece ve 3 diğerleri


skynet

Üye
Video kayıt yaparken duraklatma da var mıdır acaba ?
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Nokıa Yapmalıydı Bunu Lumialarına Htc Alt Etmiş
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Aman gelsinde kimden gelirse gelsin:)bizde htc almış oluruz fenamı:)
 

fraps34

Üye
Nokia kamerasıyla artık övünmesin , ne 60 fps video çekebiliyor nede 4k video çekebiliyor.
 
narnia16

narnia16

Üye
Nokia' dan karşılık bekliyorum bu hamleye. Eğer bu karşılığı verirse rekabetin meyvelerini yemeye başlarız biz de :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
"Slow motion" gelmesini çok istediğim bir özellikti.
HTC'nin böyle bir hamlede bulunmuş olması çok güzel ve kendisi adına oldukça artı puan getirecek bir adım.

Nokia'nın da 120fps ile buna karşılık vermesi lazım en kısa zamanda :hmmm
 
dakamon

dakamon

Üye
"Slow motion" gelmesini çok istediğim bir özellikti.
HTC'nin böyle bir hamlede bulunmuş olması çok güzel ve kendisi adına oldukça artı puan getirecek bir adım.

Nokia'nın da 120fps ile buna karşılık vermesi lazım en kısa zamanda :hmmm


Ben nokiadan mvc ye kadar bir hamle beklemiyorum ciddi anlamda. :)

 
ÖZGÜNBEY

ÖZGÜNBEY

Üye
HTC bildiğin döktürüyo maaşallah :kro2:
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Rekabetin artması iyi :eller:

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
dakamon

dakamon

Üye
Htc nin yükselişi WP ile olacağını en başından beri söylüyorum. Hatta wp ye artık adam gibi önemv ermileleri diyordum uzun zamandır şimdi hızlı bir girişi yaptılar umarım yakında firmware güncelelmeleriylede adam gibi desteği sağlarlar. Uygulama güncellemelerini yada yeni kendilerine özgü uygulamalarını da yazmaya başlarlar da ekosistemede bi rekabet ortamı oluşur. Her türlü rekabetten en son biz fayda görürüz :)
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
"Slow motion" gelmesini çok istediğim bir özellikti.
HTC'nin böyle bir hamlede bulunmuş olması çok güzel ve kendisi adına oldukça artı puan getirecek bir adım.

Nokia'nın da 120fps ile buna karşılık vermesi lazım en kısa zamanda :hmmm[/QUOTE
Kesinlikle haklısın.
 
csll

csll

Üye
Nokia kamerasıyla artık övünmesin , ne 60 fps video çekebiliyor nede 4k video çekebiliyor.


4k yı çok mu yararlı bir şey zannediyorsun. Gereksiz hafızayı doldurmaktan başka bi işi yok. 1080p neyinize yetmiyor anlamıyorum.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
4k yı çok mu yararlı bir şey zannediyorsun. Gereksiz hafızayı doldurmaktan başka bi işi yok. 1080p neyinize yetmiyor anlamıyorum.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Aynı fiyata geleceğin teknolojisini niye almayasın?Şimdilik yetebilir ama ilerde 4k yaygınlaşınca dersin ah keşke alaydım diye nede olsa aynı fiyat/yakın fiyatlarda..
 
csll

csll

Üye
Aynı fiyata geleceğin teknolojisini niye almayasın?Şimdilik yetebilir ama ilerde 4k yaygınlaşınca dersin ah keşke alaydım diye nede olsa aynı fiyat/yakın fiyatlarda..


Telefona en fazla 4-5 dakika video kaydı yapacağıma almam daha iyi. Tam oturursa teknoloji o zaman bizde alırız şu an için gereksiz

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Telefona en fazla 4-5 dakika video kaydı yapacağıma almam daha iyi. Tam oturursa teknoloji o zaman bizde alırız şu an için gereksiz

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
4k gereksiz bencede ama şu övündükleri kamera algoritmasını düzeltsinler yeter
 
  • Beğen
Tepkiler: kaygisiz43
csll

csll

Üye
  • Beğen
Tepkiler: ArMaGeDdOn_87 ve kaygisiz43
Esendağlı

Esendağlı

Üye
4k yı çok mu yararlı bir şey zannediyorsun. Gereksiz hafızayı doldurmaktan başka bi işi yok. 1080p neyinize yetmiyor anlamıyorum.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Ya önemli olan çekebilecek teknolojiye ve kameraya sahip olması bence,kullanır veya kullanmazsın,örneğin 920 de vpn var ama ben doğru dürüst ne işe yaradığını bile bilmezken birçok kişi bunu önemsiyor.
 
dakamon

dakamon

Üye
Ya millet 4 k yı dur bi tane denim diye meraktan istiyorlar valla ya. Bi tane çekim şöyle 10 dk lık video 400-500 mb yer kaplasın da bne onları bir göreyim bir daha 4 k çekiyorlar mı. İşte olay dışarda benim telefonda 4k video çekme var demek. Eğer yüreği varsa birinin bütün videolarını 4 k çeksin de göreyim onu :)
 


Üst Alt