PC'ler Sohbet Konusu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
NEXUS

NEXUS

Üye
Eski Nick Talkebini Tekrar Yaptım Eskisi Daha İyidi Neyse Hakkım Bitmiş Oldu :ehe
 


Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
    Konu Sahibi
Mod'lar ne zamandır üyelere ayrımcılık yapıyor?
Ayrımcılık diye bir şey yok, kendim böyle bir konu açacağımı söyledim , gereksizlerde açarsam kabul edeceğini söyledi ve etti. Hatta sizin böyle bir şey yapacağınızı tahmin edip benim denetimim olduğunu bildir dedi ama yine de vazgeçmedi.
 
NEXUS

NEXUS

Üye
hakikaten ayrımcılık var benim konuyu mevcut diye kilitlemişti ben ısrar edince açmıştı.
 
Bilişim Profesörü

Bilişim Profesörü

Üye
    Konu Sahibi
hakikaten ayrımcılık var benim konuyu mevcut diye kilitlemişti ben ısrar edince açmıştı.
İzin almadan açarsan öyle olur, ben her şeyi anlatıp, izin aldım. Zaten izin almadan böyle bir konu açamazdım, benimki de kilitlenirdi.
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
Gokcen abiyi severim ben. O da beni sever. :op:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
ByKatre

ByKatre

Üye
Selamün ALeyküm
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
@OttomaN TigeR Konu başlığı olmamış sanki abi :hmmm
 
0MG90

0MG90

Üye
mesajlar gitmiş konu başlığı değişmiş :D
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
konu başlığı neden değişti omg yazmasa bzim konu nereye kayboldu diyecektim :D
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Kimseye ayrıcalık filan yaptığımız yok beyler. Arkadaşımız başka bir bölüm için Gececiler Buraya... adlı konumuza benzer bir sohbet konusu açıp açamayacağı konusunda bilgi almak için bana ulaştı. Ben de kendisine gerekli açıklamalarda bulunup konuyu bu bölüme açabileceğini söyledim. Hepsi bu. Lütfen, rencide edici ve tartışma çıkaracak (tahrik edici) yorumlardan uzak duralım.

Üst konuyu geçen bir konu vardı ve üst konu olmadı.
Bu konu da konu sahibi olan arkadaşımıza gerekli açıklamalar yapılmıştı. ;)

hakikaten ayrımcılık var benim konuyu mevcut diye kilitlemişti ben ısrar edince açmıştı.
Açtırmayın kutuyu, söyletmeyin kötüyü. Belgeleri dökerim bak ortaya. :)
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
0MG90

0MG90

Üye
Madem konu başlığı değişecek mesajlar neden silindi?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt