Haber Android Uygulamaları Windows Phone'a mı Geliyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Bay H

Bay H

Üye
    Konu Sahibi
Android Uygulamaları Windows Phone'a mı Geliyor?
Android tabanlı Lumia haberlerinden sonra daha önce gerçekleşebileceği belirtilen Andrid uygulamaları tekrar gündeme geldi.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Birkaç ay önce ortaya çıkan bir iddiada Android uygulamalarının Windows Phone'a taşınabileceği belirtiliyordu. Son günlerde bu iddia tekrar dillendirilmeye başladı. Önce Tom Warren sonrasında da Eldar Murtazin Android uygulamaları için çalışmalar olduğunu açıkladı.

Uygulamaların Windows Phone'da "Sanal Makina" üzerinde çalışacağına değinen Murtazin ayrıca Microsoft'un bu özelliği tüm Lumia cihazlara getirmeye çalıştığını belirtiyor.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi, RetaXter ve jasonwie


Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
Birleşirse Apple 1. Platform olur :)
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Android uygulamaları derken?Google'nın uygulamaları mı?
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Sanırım Windows'ta kullandığımız Android uygulaması emulatörü BlueStacks gibi bir şey olacak.
Ya da bu emulatörle aynı işlevi gören ve Windows Phone üzerinde çalışan bir sistem olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: pirenuri
jasonwie

jasonwie

Üye
Böyle bir şeye google'ın izin vereceğini hiç zannetmiyorum. Adamlar Google Chrome çıkarttırmadılar Windows Phone gelişmesin diye.

Microsoft'un Üvey Evladı ile gönderildi.
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Sanırım Windows'ta kullandığımız Android uygulaması emulatörü BlueStacks gibi bir şey olacak.
Ya da bu emulatörle aynı işlevi gören ve Windows Phone üzerinde çalışan bir sistem olacak.


Yada gelecek guncellemelerle apk özelliği gelir :D

neyle gönderildiyse gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
...decode...

...decode...

Üye
Böyle bir şeye google'ın izin vereceğini hiç zannetmiyorum. Adamlar Google Chrome çıkarttırmadılar Windows Phone gelişmesin diye.

Microsoft'un Üvey Evladı ile gönderildi.
+1, Chrome'u geçtim, resmi YouTube uygulamasını çıkarmamak için Microsoft'un önüne koymadıkları taş kalmayan Google gibi bir şirketten söz ediyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: symbianbelle ve jasonwie
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
X serisi niye çıksın o zaman ?

neyle gönderildiyse gönderildi.
 
beats

beats

Üye
Blackberry'nin Amazon mağazasını kullanması gibi, Windows Phone'un da Nokia X mağazasını kullanması olabilir. Ama daha fazlası olursa ? :aha:
 
SonyXperia

SonyXperia

Üye
Çok inanasım gelmedi açıkçası. Yani kapalı kaynak kodlu bir sistem nasıl bunu yapabilecek?
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Böyle bir şey olacağını sanmıyorum
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
  • Beğen
Tepkiler: byibo
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Symbian varkende hep bu muhabetler geçiyordu. Ama gerçek olmadı
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto ve RetaXter

Emre

Üye
verin android l güncellenmesini lumia 930 akar o sistem
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Symbian varkende hep bu muhabetler geçiyordu. Ama gerçek olmadı
Symbianda bir grup bunu yapmaya çalıştı ama olmadı malesef. Burada ise resmi olarak sistemin kaynak kodlarını elinde bulunduran yapımcının bunu yapacağı iddia ediliyor.

Bu konu iki üç gündür tartışılıyor. Beğenenler de var tepki gösterenler de. Artıları eksileri bir sürü etken var. Mağazaya direk olarak ekleneceğini zannetmiyorum ama üçüncü parti uygulama mağazalarında izin verilerek yapılabilir belki.

Tom Warren ilk olarak MWC'de Microsoft yetkililerinden böyle bir tüyo almış ama aylardır bu konuda herhangi bir gelişme olmamış.
 
  • Beğen
Tepkiler: byibo, ogzhnoTr ve RetaXter

Emre

Üye
Symbianda bir grup bunu yapmaya çalıştı ama olmadı malesef. Burada ise resmi olarak sistemin kaynak kodlarını elinde bulunduran yapımcının bunu yapacağı iddia ediliyor.

Bu konu iki üç gündür tartışılıyor. Beğenenler de var tepki gösterenler de. Artıları eksileri bir sürü etken var. Mağazaya direk olarak ekleneceğini zannetmiyorum ama üçüncü parti uygulama mağazalarında izin verilerek yapılabilir belki.
valla iyi olur n9 akıcı çalışıyor nitdroid :)
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
İnanmıyorum olursa da 2000000020'de olur:D

512 MB Ram kısıtlamasına karşı Lumia 520 ile gönderildi.
 

Emre

Üye
sistemin bir anlamı kalmaz android üzerinden geçinen sistem derler yani birtek appleye rakip olur androidin dilencisi
 
  • Beğen
Tepkiler: Burakkkk250
csH

csH

Üye
emülatör üzerinde pek de iyi çalışmaz uygulamalar pc de bile doğru düzgün çalışmıyor
 
braayn

braayn

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

surface pro 3'e adam android kurmuş canavar gibihadi android uygulamaları sorunsuz çalıştı ozaman adam birde aynı programı wp için yayınlar mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan


Üst Alt