Whatsapp Yeniden Mağaza'da!

Sponsorlu Bağlantılar



Ercument33

Üye
Beyler kimse görmüyor mu yazdığımı? Diyorum ki gizlilik ayarları çalışmıyor bende son görülme resim ve durum kapatsam bile gözükûyor. Sizdede öyle mi lütfen test edin

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
ThunderblastX

ThunderblastX

Üye
Ben güncelledim hiç bi sıkıntı yok
 
dakamon

dakamon

Üye
Beyler kimse görmüyor mu yazdığımı? Diyorum ki gizlilik ayarları çalışmıyor bende son görülme resim ve durum kapatsam bile gözükûyor. Sizdede öyle mi lütfen test edin

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Bende başka telefon olmadığı için çalışıp çalışmadığını kontrol edemeiyorum malesef :(
 
kamil5028347

kamil5028347

Üye
Beyler kimse görmüyor mu yazdığımı? Diyorum ki gizlilik ayarları çalışmıyor bende son görülme resim ve durum kapatsam bile gözükûyor. Sizdede öyle mi lütfen test edin

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.


Test ettim çalışıyor whatsapp açık olduğunda çevrimiçi yazıyor çıktığımda hiçbirşey görünmüyor sorunsuz bende wp 8.1 kullanıyorum

 
evarietyw

evarietyw

Üye
Beyler benim whatsappda en rahatsız olduğum şeyi soylim. Diğer platformlarda blackbarry dahil whatsapp tıklandığı gibi açılıyor. Ama bizim platformda bi sure bekletiyor hatta bende biraz fazla bekletiyor. Bu sorunu dile getirende olmadı bir tek bendemi diye merak etmeye başladım.
 
dakamon

dakamon

Üye
Beyler benim whatsappda en rahatsız olduğum şeyi soylim. Diğer platformlarda blackbarry dahil whatsapp tıklandığı gibi açılıyor. Ama bizim platformda bi sure bekletiyor hatta bende biraz fazla bekletiyor. Bu sorunu dile getirende olmadı bir tek bendemi diye merak etmeye başladım.
Sanırım biz buna alıştığımıziçin gözümüz görmüyor :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
flutewoddy

flutewoddy

Üye
Yedekleme sorununu düzeltmişler mi ?

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

skynet

Üye
Sizi bilmem bende 3 saniyede açılıyor :D
 
evarietyw

evarietyw

Üye
4-5 arasıda bende. Ama en dandik blackbarry de androidde bile tıklayınca geliyor telefonun mesajlaşma bolumu gibi aynı. Keşke bizdede öyle olsa diyor insan kendi kendine :)
 
dakamon

dakamon

Üye
4-5 arasıda bende. Ama en dandik blackbarry de androidde bile tıklayınca geliyor telefonun mesajlaşma bolumu gibi aynı. Keşke bizdede öyle olsa diyor insan kendi kendine :)
Denemek lazım kaç sn de açıldığını şimdi bastığın gibi açılıyor kriteri nedir :) Bence aynı anda basıp test etmek şart
 
evarietyw

evarietyw

Üye
Denemek lazım kaç sn de açıldığını şimdi bastığın gibi açılıyor kriteri nedir :) Bence aynı anda basıp test etmek şart
Baya Bi test etmişliğim var. Tıkladığım gibi uygulama açılıyor diğer platformlarda. Bizim mesajlaşma bolumunun açıldığı gibi
 
PureFood

PureFood

Üye
Bizde efektler çok yavaş bir de. 8.1'in orijinal efektleri gibi olsaydı, yok denecek kadar az bekletme ile.
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Baya Bi test etmişliğim var. Tıkladığım gibi uygulama açılıyor diğer platformlarda. Bizim mesajlaşma bolumunun açıldığı gibi
Bende 3sn de açılıyor ilk basınca yeşil whatsapp ekranı geliyor sonra sohbetler geliyor.
 
suyunsesi

suyunsesi

Üye
O cızırtı bende yok ama resimlere bakarken oluşan kasma var. Ayrıca uygulama bende 3-4sn. içinde açılıyor.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
İlk başta yükleme hatası alanlar için çözüm yolu önerisi yapalım.
Wp8.1 kullanıcıları akıllı depolamadan uygulamayı telefon hafızasına taşıyıp yeniden yüklemeyi denesinler. Sorun kalkacaktır. Güncellemeler kısmında yazmıştım çözüm yolunu.
 


Üst Alt