Whatsapp Yeniden Mağaza'da!

Sponsorlu Bağlantılar

serinaga

serinaga

Üye
Arkadaşlar karşıdan az önce birkaç resim geldi, resimleri açıncaya kadar sorun yok, ama resim büyütülünce sağa-sola kaydırıken kasıyor, deneyip dönüş yapabilir misiniz acaba, sorun sadece bende mi ???

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 


ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Arkadaşlar karşıdan az önce birkaç resim geldi, resimleri açıncaya kadar sorun yok, ama resim büyütülünce sağa-sola kaydırıken kasıyor, deneyip dönüş yapabilir misiniz acaba, sorun sadece bende mi ???

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
bende hep öyleydi? :hmmm
 
PureFood

PureFood

Üye
Arkadaşlar karşıdan az önce birkaç resim geldi, resimleri açıncaya kadar sorun yok, ama resim büyütülünce sağa-sola kaydırıken kasıyor, deneyip dönüş yapabilir misiniz acaba, sorun sadece bende mi ???

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Ali abi bende aylardır öyle...
 
  • Beğen
Tepkiler: serinaga
dakamon

dakamon

Üye
İlk whatsapptan beri bu hep öyleydi. :( malesef düzeltmemişler.
 
dakamon

dakamon

Üye
Şimdi soyleyeceğimi belki şimdiye kadar kimse fark etmemiştir. Whatsapp ı açın herhangi bir sohbet penceresini de açın açarken kulağınız telefonunuzun hoparlör kısmında olsun açar açmaz bir hışırtı gelmeye başlayacak yada gelmezse bir fotonun gonderilmiş olduğu sohbete girin.

Tost Makinası ile gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Şimdi soyleyeceğimi belki şimdiye kadar kimse fark etmemiştir. Whatsapp ı açın herhangi bir sohbet penceresini de açın açarken kulağınız telefonunuzun hoparlör kısmında olsun açar açmaz bir hışırtı gelmeye başlayacak yada gelmezse bir fotonun gonderilmiş olduğu sohbete girin.

Tost Makinası ile gönderildi.


Hoparlör açık kalıyor neyine takıyorsunuzki bunun.

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 

smltrl

Üye
Bildirim merkezinde bildirimi tutup sağa doğru suruklersen o programa ait bildirimlerin hepsi silinir.

Dumanla gönderildi.

Bildirimleri nasıl sileceğimi biliyorum şikayet ettiğim konu kendi kendine silmemesi
 
dakamon

dakamon

Üye
Hoparlör açık kalıyor neyine takıyorsunuzki bunun.

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Sende neden böyle bir savunma otonomu aluştu bende bunu anlayamıyorum. Şurada bir tespit yapıyorum sence bunun olması mantıklı mı? O hoperlör enerjisini havadan almıyor illaki bataryadan alıyor ve bataryaya ekstra bir yük veriyor. Lütfen şöyle insanların sıradan bir tespitine bu şekilde cevap verme. Sorunları tespit edip geri bildirimler yapacağız ki sistem gelişsin. Ona takma buna takma kendi haline mi bırakalım sistemi. Ben burada tespitimi yaptım hatta whatsapptan geri bildirimimi de yaptım. Bir wp kullancısı olarak gerekeni yaptığıma inanıyorum duyarları arkadaşlara selam olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ArMaGeDdOn_87 ve lost68
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Sende neden böyle bir savunma otonomu aluştu bende bunu anlayamıyorum. Şurada bir tespit yapıyorum sence bunun olması mantıklı mı? O hoperlör enerjisini havadan almıyor illaki bataryadan alıyor ve bataryaya ekstra bir yük veriyor. Lütfen şöyle insanların sıradan bir tespitine bu şekilde cevap verme. Sorunları tespit edip geri bildirimler yapacağız ki sistem gelişsin. Ona takma buna takma kendi haline mi bırakalım sistemi. Ben burada tespitimi yaptım hatta whatsapptan geri bildirimimi de yaptım. Bir wp kullancısı olarak gerekeni yaptığıma inanıyorum duyarları arkadaşlara selam olsun :)


Whatsappı kullandığımdan beri o hışırtı var geri bildirim yaptığım halde geri donuş olmadı ve duzeltilmedide. Demekki bir işe yarıyor o hışırtı ki düzeltmiyorlar

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 

Ercument33

Üye
Şimdi soyleyeceğimi belki şimdiye kadar kimse fark etmemiştir. Whatsapp ı açın herhangi bir sohbet penceresini de açın açarken kulağınız telefonunuzun hoparlör kısmında olsun açar açmaz bir hışırtı gelmeye başlayacak yada gelmezse bir fotonun gonderilmiş olduğu sohbete girin.

Tost Makinası ile gönderildi.


Kulaklığı tak sesi sıfıra getir whatsappı aç asıl ses orada...

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
dakamon

dakamon

Üye
Bildirimleri nasıl sileceğimi biliyorum şikayet ettiğim konu kendi kendine silmemesi
Evet o olay var gerçekten bazen çok can sıkıcı oluyor bence o mesajlardan herhangi birine dokununca aynı kişiye ait konuşmalar silinsin. Yani bildirimler daha detaylı değiller henüz. Uygulama bazında bildirimler veriliyor ama kişi bazında daha detaya indirgenmiş bir bildirim merkezi oluşturmamışlar. Belki gerekli güncellemelerde daha detaylı bir bildirim merkezi olabilir. Yapmaları gereken bu tarz sohbet programlarında aynı kişiye ait bildirimlerden herhangi birine dokununca o kişiye ait diğer bildirimler silinsin ama aynı programda bir başkasına ait diğer bildirimler kalsın. Bunu getirmeleri lazım. Sonuçta o kişinin gönderdiği bir kaç mesajın bildirimlerinden birine basınca diğerleri de görmüş oluyoruz. Sıkıntı bu bunu düzeltmeleri lazım.
Wp8.1 eksiklikleri anketi yapınca bunları da oylarız.
Whatsappı kullandığımdan beri o hışırtı var geri bildirim yaptığım halde geri donuş olmadı ve duzeltilmedide. Demekki bir işe yarıyor o hışırtı ki düzeltmiyorlar

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
Bende en başından beri var oldğunu biliyorum. Belki düzelmiştir demiştim ama düzelmemiş bu güncellemeyle.
O zaman her türlü aksaklığa bir işe yarıyorki böyle diyebiliriz ve geçiştirebiliriz. Açıkcası şunun için yapıyordur konuşma penceresinde bir videoya yada sese dokununca hemen tepki versin diyedir ama bunu hoparlörü sürekli çalıştırarak değil gerektirinde çalışması için düzenleyebilirler. Viber yada line da yada facebook messengerda da bakmama lazım onlarda da öyleyse sorun kroniktir ve MS nin çözmesi gereken bir sorundur ama diğer uygulamalarda karşılaşmadım. Optimizasyon olgusunu yerler bir eden bir konuşma oldu senin söylediğin bence. Gereksiz yere yapılan bir hışırtı ve ayrıca bataryayı tüketecek bir durum gereksiz yere.
 
  • Beğen
Tepkiler: smltrl

skynet

Üye
Ben o hışırtı sesini oyunlarda bile duyuyorum :)
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Evet o olay var gerçekten bazen çok can sıkıcı oluyor bence o mesajlardan herhangi birine dokununca aynı kişiye ait konuşmalar silinsin. Yani bildirimler daha detaylı değiller henüz. Uygulama bazında bildirimler veriliyor ama kişi bazında daha detaya indirgenmiş bir bildirim merkezi oluşturmamışlar. Belki gerekli güncellemelerde daha detaylı bir bildirim merkezi olabilir. Yapmaları gereken bu tarz sohbet programlarında aynı kişiye ait bildirimlerden herhangi birine dokununca o kişiye ait diğer bildirimler silinsin ama aynı programda bir başkasına ait diğer bildirimler kalsın. Bunu getirmeleri lazım. Sonuçta o kişinin gönderdiği bir kaç mesajın bildirimlerinden birine basınca diğerleri de görmüş oluyoruz. Sıkıntı bu bunu düzeltmeleri lazım.
Wp8.1 eksiklikleri anketi yapınca bunları da oylarız.
Bende en başından beri var oldğunu biliyorum. Belki düzelmiştir demiştim ama düzelmemiş bu güncellemeyle.
O zaman her türlü aksaklığa bir işe yarıyorki böyle diyebiliriz ve geçiştirebiliriz. Açıkcası şunun için yapıyordur konuşma penceresinde bir videoya yada sese dokununca hemen tepki versin diyedir ama bunu hoparlörü sürekli çalıştırarak değil gerektirinde çalışması için düzenleyebilirler. Viber yada line da yada facebook messengerda da bakmama lazım onlarda da öyleyse sorun kroniktir ve MS nin çözmesi gereken bir sorundur ama diğer uygulamalarda karşılaşmadım. Optimizasyon olgusunu yerler bir eden bir konuşma oldu senin söylediğin bence. Gereksiz yere yapılan bir hışırtı ve ayrıca bataryayı tüketecek bir durum gereksiz yere.

Whatsappı lumiada 1 senedir kullanıyorum ve 1 senedir farkındayım bu hışırtının. Kaç kere güncelleme geldi farkındadırlar heralde bu hışırtının

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
Heimdalll

Heimdalll

Üye
bende o hışırtı 8.1 den sonra oldu, ayrıca maçkolik uygulamasındada oluyor
 
Bay H

Bay H

Üye
Bende en başından beri var oldğunu biliyorum. Belki düzelmiştir demiştim ama düzelmemiş bu güncellemeyle.
O zaman her türlü aksaklığa bir işe yarıyorki böyle diyebiliriz ve geçiştirebiliriz. Açıkcası şunun için yapıyordur konuşma penceresinde bir videoya yada sese dokununca hemen tepki versin diyedir ama bunu hoparlörü sürekli çalıştırarak değil gerektirinde çalışması için düzenleyebilirler. Viber yada line da yada facebook messengerda da bakmama lazım onlarda da öyleyse sorun kroniktir ve MS nin çözmesi gereken bir sorundur ama diğer uygulamalarda karşılaşmadım. Optimizasyon olgusunu yerler bir eden bir konuşma oldu senin söylediğin bence. Gereksiz yere yapılan bir hışırtı ve ayrıca bataryayı tüketecek bir durum gereksiz yere.

Dediğin gibi uygulamaya girince hoparlöre sürekli enerji uygulandığından dolayı hışırtı oluşuyor. Viber,Facebook veya twitter gibi uygulamalarda olmamasının sebebi ise tahminimce Whatsapp da olduğu gibi sesli veya video gibi iletileri kendi içerisinde oynatmıyorlar. Bundan dolayı arka planda geliştirici hoparlörün sürekli çalışmasını engellemiş olabilir.
 
PureFood

PureFood

Üye
En az on kere denedim bi hışırtı çatırdama falan hiç çıkmadı. Beş farklı kişide denedim ayrıca.
 
dakamon

dakamon

Üye
Dediğin gibi uygulamaya girince hoparlöre sürekli enerji uygulandığından dolayı hışırtı oluşuyor. Viber,Facebook veya twitter gibi uygulamalarda olmamasının sebebi ise tahminimce Whatsapp da olduğu gibi sesli veya video gibi iletileri kendi içerisinde oynatmıyorlar. Bundan dolayı arka planda geliştirici hoparlörün sürekli çalışmasını engellemiş olabilir.
O zaman sorun WP sisteminde denebilir. Neden sürekli çalışmaya ihtiyaç duyuyor ki? Acaba bu android yada iosta da böyle mi sormak lazım kullananlara. Neden gereksiz yere çalışsın ki. Bir video yada müzik uygulamasına çalması için dokunduğumuzda aktif olsun. Sinekte küçük ama mide bulandırır diye bir söz varya onun gibi bir şey buda. Umarım dikkat ederlerde düzeltirler. Sonra kimse demesin yahu bu whatsapp çok batarya yiyor diye :) ufakta olsa bence bataryaya etkisi olumlu olacaktır düzeltilmesi halinde.
En az on kere denedim bi hışırtı çatırdama falan hiç çıkmadı. Beş farklı kişide denedim ayrıca.
Peki o beş farklı kişiden kendine bi ses doyası yada bi foto göndermeyi dene telefonuna geldikten sonra bide aç bak bakalım değişen bir şey olacak mı?
 
PureFood

PureFood

Üye
O zaman sorun WP sisteminde denebilir. Neden sürekli çalışmaya ihtiyaç duyuyor ki? Acaba bu android yada iosta da böyle mi sormak lazım kullananlara. Neden gereksiz yere çalışsın ki. Bir video yada müzik uygulamasına çalması için dokunduğumuzda aktif olsun. Sinekte küçük ama mide bulandırır diye bir söz varya onun gibi bir şey buda. Umarım dikkat ederlerde düzeltirler. Sonra kimse demesin yahu bu whatsapp çok batarya yiyor diye :) ufakta olsa bence bataryaya etkisi olumlu olacaktır düzeltilmesi halinde.
Peki o beş farklı kişiden kendine bi ses doyası yada bi foto göndermeyi dene telefonuna geldikten sonra bide aç bak bakalım değişen bir şey olacak mı?
Foto, video ne ararsan var içlerinde. Dediklerini dikkate almıştım.
 


Üst Alt