PureFood
Üye
Ama dikkat edeceğim bu mevzuya. Teşekkürler bilgi için.Tamam o zaman sende sıkıntı olmadığı için şanslısın![]()
Ama dikkat edeceğim bu mevzuya. Teşekkürler bilgi için.Tamam o zaman sende sıkıntı olmadığı için şanslısın![]()
Bildirimler+eylemler de neden whatsapp yok arkadaşlar?

Bende başka telefon olmadığı için çalışıp çalışmadığını kontrol edemeiyorum malesefBeyler kimse görmüyor mu yazdığımı? Diyorum ki gizlilik ayarları çalışmıyor bende son görülme resim ve durum kapatsam bile gözükûyor. Sizdede öyle mi lütfen test edin
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.

Beyler kimse görmüyor mu yazdığımı? Diyorum ki gizlilik ayarları çalışmıyor bende son görülme resim ve durum kapatsam bile gözükûyor. Sizdede öyle mi lütfen test edin
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Sanırım biz buna alıştığımıziçin gözümüz görmüyorBeyler benim whatsappda en rahatsız olduğum şeyi soylim. Diğer platformlarda blackbarry dahil whatsapp tıklandığı gibi açılıyor. Ama bizim platformda bi sure bekletiyor hatta bende biraz fazla bekletiyor. Bu sorunu dile getirende olmadı bir tek bendemi diye merak etmeye başladım.

Beni çok rahatsız ediyorSanırım biz buna alıştığımıziçin gözümüz görmüyor![]()

Beni çok rahatsız ediyor![]()
Bende de 3-4 sn de açılıyorSizi bilmem bende 3 saniyede açılıyor![]()
Denemek lazım kaç sn de açıldığını şimdi bastığın gibi açılıyor kriteri nedir4-5 arasıda bende. Ama en dandik blackbarry de androidde bile tıklayınca geliyor telefonun mesajlaşma bolumu gibi aynı. Keşke bizdede öyle olsa diyor insan kendi kendine![]()
Bence aynı anda basıp test etmek şartBaya Bi test etmişliğim var. Tıkladığım gibi uygulama açılıyor diğer platformlarda. Bizim mesajlaşma bolumunun açıldığı gibiDenemek lazım kaç sn de açıldığını şimdi bastığın gibi açılıyor kriteri nedirBence aynı anda basıp test etmek şart
Bende 3sn de açılıyor ilk basınca yeşil whatsapp ekranı geliyor sonra sohbetler geliyor.Baya Bi test etmişliğim var. Tıkladığım gibi uygulama açılıyor diğer platformlarda. Bizim mesajlaşma bolumunun açıldığı gibi
Ali abi bende aylardır öyle...
