Whatsapp Yeniden Mağaza'da!

Sponsorlu Bağlantılar

serinaga

serinaga

Üye
Sende neden böyle bir savunma otonomu aluştu bende bunu anlayamıyorum. Şurada bir tespit yapıyorum sence bunun olması mantıklı mı? O hoperlör enerjisini havadan almıyor illaki bataryadan alıyor ve bataryaya ekstra bir yük veriyor. Lütfen şöyle insanların sıradan bir tespitine bu şekilde cevap verme. Sorunları tespit edip geri bildirimler yapacağız ki sistem gelişsin. Ona takma buna takma kendi haline mi bırakalım sistemi. Ben burada tespitimi yaptım hatta whatsapptan geri bildirimimi de yaptım. Bir wp kullancısı olarak gerekeni yaptığıma inanıyorum duyarları arkadaşlara selam olsun :)


Evet haklısın arkadaşım, ses var hışırtı şeklinde, ilginç ?

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 


m542tf

m542tf

Üye
4-5 arasıda bende. Ama en dandik blackbarry de androidde bile tıklayınca geliyor telefonun mesajlaşma bolumu gibi aynı. Keşke bizdede öyle olsa diyor insan kendi kendine :)


Bende böyle açılıyor hızlımı yavaş mı
 
kahraman333333

kahraman333333

Üye
Yuppiii
 
nix

nix

Üye
arkadaşlar net bir bilgim olmamakla birlikte sadece fikir yürütüyorum bu geç açılma olayı mesaj fazlalığıyla alakalı olabilir mi bende mesaj yedeğinde 3500 küsür mesaj gorünuyordu dün fazla fazla bir mesaj da yazmadım gelen de fazla bir şey yok benimki 2 sn de açıyor.
 
evarietyw

evarietyw

Üye
Benim tespitime göre tamamen telefonla alakalı. Sizin telefonlarınız yüksek model sanırsam. Benim htc 8s ve kardeşimin lumia 720 yavaş açılıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
L520 2sn açılıyor

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
    Konu Sahibi
Bende 7 saniyede açılıyor

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Rainesto

Rainesto

Üye
3 snde açılıyor 620de 920de 1-2
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
Serhan

Serhan

Üye
925 de jet gibi hiçbir sorun yok :)
 

skynet

Üye
Keşke güncellemeseydim video göndermek istediğimde direk uygulamadan atıyor :dry:
 

emir1888

Üye
Ben o hışırtı sesini oyunlarda bile duyuyorum :)
aynen ya her oyuna girişimde uygulama seslerini sıfıra çekmek zorunda kalıyom. 1 de bile olsa rahatsız edici bi ses.kendileri de farkındadır bunun mutlaka, ama hala giderilmedi hata.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Keşke güncellemeseydim video göndermek istediğimde direk uygulamadan atıyor :dry:
Wp8.1 ise uygulamayı telefon hafızasına taşıyıp yeniden deneyiniz. Soruna çözüm olabilir.
 

skynet

Üye
Wp8.1 ise uygulamayı telefon hafızasına taşıyıp yeniden deneyiniz. Soruna çözüm olabilir.
Hocam zaten telefon hafızasında ama ne iştir anlamadım videoyu seçiyorum tam gönder dediğimde direk atıyor :(
Daha öncede atma yapardı ama bu kadar sık değildi şimdi neredeyse hiç gönderemiyorum :/
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Hocam zaten telefon hafızasında ama ne iştir anlamadım videoyu seçiyorum tam gönder dediğimde direk atıyor :(
Daha öncede atma yapardı ama bu kadar sık değildi şimdi neredeyse hiç gönderemiyorum :/
Uygulamayı kaldırıp yeniden yüklemeyi denedin mi? (Video özelliğini hiç denemedim açıkçası.) En son çare telefonu sıfırlamak gibi geliyor. Akıllı depolamadan her şeyi hafıza kartına taşıyıp sıfırlamayı deneyiniz isterseniz.
 

skynet

Üye
Uygulamayı kaldırıp yeniden yüklemeyi denedin mi? (Video özelliğini hiç denemedim açıkçası.) En son çare telefonu sıfırlamak gibi geliyor. Akıllı depolamadan her şeyi hafıza kartına taşıyıp sıfırlamayı deneyiniz isterseniz.
Hocam defalarca kaldırıp kurdum sonuç aynı hem uygulamaları sd karta taşısam bile sıfırlamadan sonra kullanılmıyor :)
Hepsi diğer bölümünde birikiyor ve kartı formatlamadan da o diğer bölümü silinmiyor =/
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Rainesto

Rainesto

Üye
Ekle bölmünden ses kaldırılmış kötü olmuş

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Hocam defalarca kaldırıp kurdum sonuç aynı hem uygulamaları sd karta taşısam bile sıfırlamadan sonra kullanılmıyor :)
Hepsi diğer bölümünde birikiyor ve kartı formatlamadan da o diğer bölümü silinmiyor =/
Bende bir sorun yok. L920.
Bende 7 saniyede açılıyor

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Annemde 620 var denedim 3 sn. Benim 920 de de 1-2 sn falandı. iPhonee 5S te 0.00001 falandı heralde ölçmedim. :D
 
alical33

alical33

Üye
Ben de de sorun yok 1520 daha az önce Bi arkadaşa video gönderdim ve uygulama 1-2 saniye de açılıyor
 


Üst Alt