serinaga
Üye
Sende neden böyle bir savunma otonomu aluştu bende bunu anlayamıyorum. Şurada bir tespit yapıyorum sence bunun olması mantıklı mı? O hoperlör enerjisini havadan almıyor illaki bataryadan alıyor ve bataryaya ekstra bir yük veriyor. Lütfen şöyle insanların sıradan bir tespitine bu şekilde cevap verme. Sorunları tespit edip geri bildirimler yapacağız ki sistem gelişsin. Ona takma buna takma kendi haline mi bırakalım sistemi. Ben burada tespitimi yaptım hatta whatsapptan geri bildirimimi de yaptım. Bir wp kullancısı olarak gerekeni yaptığıma inanıyorum duyarları arkadaşlara selam olsun![]()
Evet haklısın arkadaşım, ses var hışırtı şeklinde, ilginç ?
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.



