ahmet.sekmen83
Üye
Selam ben 2gun oldu bu romu yukleyeli rom gercekten guzel ama eksikleri var telim cok isinma yapiyor ve kamera sarj 20 de fotoraf cekerken flash yandinda telim kapaniyor artilari ise donma pek yasamadim cwm 6.0.1.2 yukledim sikinti cikmadi isima sorunu var diye cwm yukseltim 6.0.4.5 yine ayniArkadaslar cwm 6.0.4.5 ile batarya kalipre nasil yapilir bilen varsa lutfen yazsin rom icin tesekurler


