[mod][cm9] Siii Touchwiz Paketi + Kernel (10.09.13)

Sponsorlu Bağlantılar

gwonder_13

gwonder_13

Üye
Tamam kardeşim sağol ama bak öyle yazıyor sadece cm 9 sürümleri içindir kurulumu detaylı anlatırmisin bi deneyeym sana da zahmet veriyoruz kardeşim hakkını helal et k.bakma
 


hasaneness

hasaneness

Üye
Tamam kardeşim sağol ama bak öyle yazıyor sadece cm 9 sürümleri içindir kurulumu detaylı anlatırmisin bi deneyeym sana da zahmet veriyoruz kardeşim hakkını helal et k.bakma
Dostum cok ozur diliyorum konulari karistirmisim cm9 kurup uzerine bunu flashlaman gerekiyor :( konular karisti
 

scope_123

Üye
konudaki touchwiz paketi android 4.0.4 yani cm9 romlara cwm den flashlanarak yükleniyor.
 
gwonder_13

gwonder_13

Üye
Önemli değil kardeşim yapilmadim ben yinede sağol dostum varligin yeter ;)Yanılmadim olacaktı t9 yapilmadim yazmış neyse ;) sende sağol scope kardeşim bunu bir deneyeyim ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: hasaneness

scope_123

Üye
Rica ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: gwonder_13
oktayylmz

oktayylmz

Üye
teşekkurler kardes bende cm9 yukluydu direk tw paketini flasladim oldu kullaniyorum cok guzel saolasin.
 
drag10

drag10

Üye
Bysalih41

Bysalih41

Üye
Uyumlu degil kardesim
 
drag10

drag10

Üye
Tuh ya saolasin
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
Sende saol kardesim
 
trayegeyn

trayegeyn

Üye
bu touchwiz paketi on numara yalnız kernel kuramadım ben kernel kurduğuma wifi açık kalıyor bağlanıyor diyor ama açılmıyor kapanmıyorda bağlanmıyorda :D
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
Arkaşaşlar cm9 nasıl flashlanır yardımmmm !!!!
 

emregenc1907

Üye
Hocam mobil veriyi ayarlardan açıp kapatabiliyorum ancak bildirim çubuğunda değiştiremiyorum ve bir de görsellerde görev yöneticisi paylaşmışsın ama ben göremiyorum başka bi yerden mi görebiliyoruz ?
 
Son düzenleme:
semihfidan

semihfidan

Üye
Arkadaşlar bende şu anda cm 10.1 yüklü şimdi ben bu cm 9 yaparsam android 4.0.4 olacak ama ben jelly bean olmasini istiyorum o touchwiz paketini flashladigimiz zaman android jelly bean oluyor mu?
 
gwonder_13

gwonder_13

Üye
Arkaşaşlar cm9 nasıl flashlanır yardımmmm !!!!
kardeşim ilk önce herhangi bir cm9 rom kur sonra üstüne bunu flasla
Arkadaşlar bende şu anda cm 10.1 yüklü şimdi ben bu cm 9 yaparsam android 4.0.4 olacak ama ben jelly bean olmasini istiyorum o touchwiz paketini flashladigimiz zaman android jelly bean oluyor mu?
alakası yok kardeşim senn romun jely bean se zaten lely beandir bu sadece s3 görünürlüğü katıyor ayrca cm 9 rom üzerine kurulr sakın cm 10.1 falan kurmaya çalışma brick olma şansı çok yüksek
 
semihfidan

semihfidan

Üye
kardeşim ilk önce herhangi bir cm9 rom kur sonra üstüne bunu flasla
alakası yok kardeşim senn romun jely bean se zaten lely beandir bu sadece s3 görünürlüğü katıyor ayrca cm 9 rom üzerine kurulr sakın cm 10.1 falan kurmaya çalışma brick olma şansı çok yüksek
Tamam kardeşim hallettim zaten cm 9 üzerine kurdum şimdi kullanıyorum gayet güzel oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: gwonder_13
NovaTR14

NovaTR14

Üye
Brick olması bambaşka bir konu sadece dosyalarda hata olur android sistemi açılmaz. CMW Recovery den tekrar bi sürüm kurularak düzeltilir
 

emregenc1907

Üye
Hocam küçük 2 sorum olucak 1.si bu ilk sayfada görev yöneticisi ekran görüntüsü var ama ben bulamadım hiç bi yerde bir de sonradan paylaştığın mms.apk yı rom yükler gibi flashlayıp cache işlemlerini mi yapıcaz ?

cwm de install zip konumunda gözükmüyor ama normal yüklerken de yükleme hatası veriyor (yüklenmedi yazıyor) nedir bunun çözümü ?
 
Son düzenleme:
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
Android srümü kaç ?
 

emregenc1907

Üye
cm9 kullanıyorum 4.0.4 bi de bu touchwiz paketini yükledim
 


Üst Alt