[mod][cm9] Siii Touchwiz Paketi + Kernel (10.09.13)

Sponsorlu Bağlantılar



trayegeyn

trayegeyn

Üye
durum çubuğu yok dostlarr.
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
Mod kullan
 
trayegeyn

trayegeyn

Üye
nasıl yani hocamsalih ordamısın hocam kaldım böyle mal gibi :D
 
drag10

drag10

Üye
Bysalih kardeşim galaxy wonder için ios 7 rom çalışman yok mu acaba bir türlü internette bulamadım kimse yapmamış galaxy y için bile var böyle bir çalışma yapar mısın ?
 
sir mordred

sir mordred

Üye
Bysalih kardeşim galaxy wonder için ios 7 rom çalışman yok mu acaba bir türlü internette bulamadım kimse yapmamış galaxy y için bile var böyle bir çalışma yapar mısın ?

tamı tamına ios7 görünümlü bir android rom yoktur kardeşim ancak ona benzer(launcher vs.. falan) rom yapılabilir ios'a en çok benzeyen şuanda piyasada miui rom var al işte sana 4.2.2 tabanlı ios görünümlü miui rom:

 
  • Beğen
Tepkiler: Bysalih41
Mücteba

Mücteba

Üye
tamı tamına ios7 görünümlü bir android rom yoktur kardeşim ancak ona benzer(launcher vs.. falan) rom yapılabilir ios'a en çok benzeyen şuanda piyasada miui rom var al işte sana 4.2.2 tabanlı ios görünümlü miui rom:

bu rom hatali ben denedum
 
drag10

drag10

Üye
tamı tamına ios7 görünümlü bir android rom yoktur kardeşim ancak ona benzer(launcher vs.. falan) rom yapılabilir ios'a en çok benzeyen şuanda piyasada miui rom var al işte sana 4.2.2 tabanlı ios görünümlü miui rom:

Saolasin kardesim
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
@sir mordred in dedigi gibi ios gorunumlu rom yapilabilir iosa en yakin rom miui rom dur fakat bu romlarin hicbiri stabil degildir
 
  • Beğen
Tepkiler: sir mordred
drag10

drag10

Üye
Hmm anliyorum siz yapicakmisiniz peki ios gorunumlu rom
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
Belki ileride kardesim simdi degil
 
drag10

drag10

Üye
Tmm saolasin
 
Bysalih41

Bysalih41

Üye
Rica ederim kardesim
 
oktayylmz

oktayylmz

Üye
bir sorum olacak ben cm9 unoffical-ancora yüklü. direk touchwizi flaslasam olurmu ?
 
gwonder_13

gwonder_13

Üye
Kardeşim tam olarak anlamadim bunu cm9 rom yükleyip sonra mı kuralım yoksa kendisi zaten rom mu ?
 
gwonder_13

gwonder_13

Üye
Yani romun üzerine kurulmuyor demi ben ek olarak anlamıştım kardeşim ya
 


Üst Alt