[mod][cm9] Siii Touchwiz Paketi + Kernel (10.09.13)

Sponsorlu Bağlantılar

Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
Meemnunmusun peki :) şarj filan hız konusunda
 


emregenc1907

Üye
Yeni yükledim çok olmadı şarj ölçemedim ama hız konusunda sıkıntı yok geçişler vs gayet güzel takılma falan yok yani yaklaşık 35-40 tane de uygulama var boş ram genelde 150 mb civarı
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
ramı kaç kullanıyo :) onun hakkında bilgi verirmisin
 

emregenc1907

Üye
Örneğin şu anda 200 mb civarında seyrediyo
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
hm ben şimdi indirdim install zi sonra romu kurdum kurarken donee dedi olmadı nasıl yapıcaz :(cm9 flashlayıp gappsı kurduktan sonra dedi ama onlar nasıl oluyoducm9u kurdum gappsı flashladım sonra cwmye girdim touchwizi flaslayınca done yazıyor :(tamam beyler yptım sonunda :D
Kusura bakma hocam bu ara android sdk ile filan uğraşıyorum. son bir şey vardı. Root browser dan system/app a gir. Attığın dosyalara uzun bas menü çıkacak ordan permissions a bas pencere çıkacak ordayı
--------------Read ---Write------Execute
Owner----------✔-----✔
Group----------✔
Others---------✔

bu şekilde işaretle yeniden başlat telefonu kusura bakma tekrardan
kardeşim dediklerini yaptım olmadı
hm ben şimdi indirdim install zi sonra romu kurdum kurarken donee dedi olmadı nasıl yapıcaz :(cm9 flashlayıp gappsı kurduktan sonra dedi ama onlar nasıl oluyoducm9u kurdum gappsı flashladım sonra cwmye girdim touchwizi flaslayınca done yazıyor :(tamam beyler yptım sonunda :D
kardeşim dediklerini yaptım olmadı
Hepsini yaptim ama sadece durum cubugunu turkcelestirmeyi yapamadim
hm ben şimdi indirdim install zi sonra romu kurdum kurarken donee dedi olmadı nasıl yapıcaz :([DOUBLmm EPOST=1400939963,1400939441][/DOUBLEPOST]cm9 flashlayıp gappsı kurduktan sonra dedi ama onlar nasıl oluyoducm9u kurdum gappsı flashladım sonra cwmye girdim touchwizi flaslayınca done yazıyor :(tamam beyler yptım sonunda :D
kardeşim dediklerini yaptım olmadı
Hepsini yaptim ama sadece durum cubugunu turkcelestirmeyi yapamadim
Tamam arakadaşlar hepsini hallettim ama bi soru olcak candy crush sagayı yarım saat oynadım telefon çok fenA ısındı buna bi çözüm varmı bide ramı 280 lerde kullanıyo
 
Son düzenleme:
burak_909

burak_909

Üye
    Konu Sahibi
hm ben şimdi indirdim install zi sonra romu kurdum kurarken donee dedi olmadı nasıl yapıcaz :(cm9 flashlayıp gappsı kurduktan sonra dedi ama onlar nasıl oluyoducm9u kurdum gappsı flashladım sonra cwmye girdim touchwizi flaslayınca done yazıyor :(tamam beyler yptım sonunda :D
kardeşim dediklerini yaptım olmadı
Hepsini yaptim ama sadece durum cubugunu turkcelestirmeyi yapamadim
Tamam arakadaşlar hepsini hallettim ama bi soru olcak candy crush sagayı yarım saat oynadım telefon çok fenA ısındı buna bi çözüm varmı bide ramı 280 lerde kullanıyo

Ayarlar > Performans > G/C zamanlayicisini sio yaptiniz mi?



hm ben şimdi indirdim install zi sonra romu kurdum kurarken donee dedi olmadı nasıl yapıcaz :(cm9 flashlayıp gappsı kurduktan sonra dedi ama onlar nasıl oluyoducm9u kurdum gappsı flashladım sonra cwmye girdim touchwizi flaslayınca done yazıyor :(tamam beyler yptım sonunda :D
kardeşim dediklerini yaptım olmadı
Hepsini yaptim ama sadece durum cubugunu turkcelestirmeyi yapamadim
Tamam arakadaşlar hepsini hallettim ama bi soru olcak candy crush sagayı yarım saat oynadım telefon çok fenA ısındı buna bi çözüm varmı bide ramı 280 lerde kullanıyo
 
burak_909

burak_909

Üye
    Konu Sahibi
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
Gc zamanlayizi diilde ic var ya
verdiğim kerneli flashla ardından Ayarlar > Performans > G/C zamanlayıcısı > sio 'yu seç. Isınmada muhakkak bi azalma göreceksin.
Tamam yaptım bide candy crush daa oynarken bi süre sonra donuyor bekle bildir kapanmaya zorla yazıyor bi çözümü varmıdıır ??
 
burak_909

burak_909

Üye
    Konu Sahibi
Gc zamanlayizi diilde ic var ya
Tamam yaptım bide candy crush daa oynarken bi süre sonra donuyor bekle bildir kapanmaya zorla yazıyor bi çözümü varmıdıır ??

Uygulamalar > Candy crush > verileri temizle

bu adimlari denedin mi?
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
evet denedim ama olmadı neyse boşver :D güncelleme gelecekmi sürpriz varmı :)
 
burak_909

burak_909

Üye
    Konu Sahibi
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
linkleri bulamadım ama atarmısınız bi :)
 

ibrahim.12522

Üye
beyler lütfen birisi bi video çeksin nasıl yükleyecegimizi bu romu lütfen
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
beyler lütfen birisi bi video çeksin nasıl yükleyecegimizi bu romu lütfen
kardesim ilk once saf bi cm9 indiriyosun gapps ile beraber sonra romu kuruyosun gapsida sonra burdaki touchwiz yamasini indirip telefona atiyosun cwmye girip vipe cache dalvik cache sonra indirdigin burdaki touchwiz eklentisini kuruyosun o kadar :) ibrahim.12522 bunu indir sonra dediğim gibi yap
 

badieoff

Üye
Abi ben bunu yaptımda memnum kalmadım pek geri nasıl dönüştürücem touchwizi?
 


Üst Alt