cm9 flashlayıp gappsı kurduktan sonra dedi ama onlar nasıl oluyoducm9u kurdum gappsı flashladım sonra cwmye girdim touchwizi flaslayınca done yazıyor
tamam beyler yptım sonunda
kardeşim dediklerini yaptım olmadıKusura bakma hocam bu ara android sdk ile filan uğraşıyorum. son bir şey vardı. Root browser dan system/app a gir. Attığın dosyalara uzun bas menü çıkacak ordan permissions a bas pencere çıkacak ordayı
--------------Read ---Write------Execute
Owner----------✔-----✔
Group----------✔
Others---------✔
bu şekilde işaretle yeniden başlat telefonu kusura bakma tekrardan
Hepsini yaptim ama sadece durum cubugunu turkcelestirmeyi yapamadimhm ben şimdi indirdim install zi sonra romu kurdum kurarken donee dedi olmadı nasıl yapıcazcm9 flashlayıp gappsı kurduktan sonra dedi ama onlar nasıl oluyoducm9u kurdum gappsı flashladım sonra cwmye girdim touchwizi flaslayınca done yazıyor
tamam beyler yptım sonunda
kardeşim dediklerini yaptım olmadı
Tamam arakadaşlar hepsini hallettim ama bi soru olcak candy crush sagayı yarım saat oynadım telefon çok fenA ısındı buna bi çözüm varmı bide ramı 280 lerde kullanıyohm ben şimdi indirdim install zi sonra romu kurdum kurarken donee dedi olmadı nasıl yapıcaz[DOUBLmm EPOST=1400939963,1400939441][/DOUBLEPOST]cm9 flashlayıp gappsı kurduktan sonra dedi ama onlar nasıl oluyoducm9u kurdum gappsı flashladım sonra cwmye girdim touchwizi flaslayınca done yazıyor
tamam beyler yptım sonunda
kardeşim dediklerini yaptım olmadı
Hepsini yaptim ama sadece durum cubugunu turkcelestirmeyi yapamadim
hm ben şimdi indirdim install zi sonra romu kurdum kurarken donee dedi olmadı nasıl yapıcazcm9 flashlayıp gappsı kurduktan sonra dedi ama onlar nasıl oluyoducm9u kurdum gappsı flashladım sonra cwmye girdim touchwizi flaslayınca done yazıyor
tamam beyler yptım sonunda
kardeşim dediklerini yaptım olmadı
Hepsini yaptim ama sadece durum cubugunu turkcelestirmeyi yapamadim
Tamam arakadaşlar hepsini hallettim ama bi soru olcak candy crush sagayı yarım saat oynadım telefon çok fenA ısındı buna bi çözüm varmı bide ramı 280 lerde kullanıyo
hm ben şimdi indirdim install zi sonra romu kurdum kurarken donee dedi olmadı nasıl yapıcazcm9 flashlayıp gappsı kurduktan sonra dedi ama onlar nasıl oluyoducm9u kurdum gappsı flashladım sonra cwmye girdim touchwizi flaslayınca done yazıyor
tamam beyler yptım sonunda
kardeşim dediklerini yaptım olmadı
Hepsini yaptim ama sadece durum cubugunu turkcelestirmeyi yapamadim
Tamam arakadaşlar hepsini hallettim ama bi soru olcak candy crush sagayı yarım saat oynadım telefon çok fenA ısındı buna bi çözüm varmı bide ramı 280 lerde kullanıyo
yok onu bi söylermisinizAyarlar > Performans > G/C zamanlayicisini sio yaptiniz mi?

yok onu bi söylermisiniz![]()
Tamam yaptım bide candy crush daa oynarken bi süre sonra donuyor bekle bildir kapanmaya zorla yazıyor bi çözümü varmıdıır ??verdiğim kerneli flashla ardından Ayarlar > Performans > G/C zamanlayıcısı > sio 'yu seç. Isınmada muhakkak bi azalma göreceksin.
Gc zamanlayizi diilde ic var ya
Tamam yaptım bide candy crush daa oynarken bi süre sonra donuyor bekle bildir kapanmaya zorla yazıyor bi çözümü varmıdıır ??
evet denedim ama olmadı neyse boşvergüncelleme gelecekmi sürpriz varmı
![]()
linkleri bulamadım ama atarmısınız bi![]()
kardesim ilk once saf bi cm9 indiriyosun gapps ile beraber sonra romu kuruyosun gapsida sonra burdaki touchwiz yamasini indirip telefona atiyosun cwmye girip vipe cache dalvik cache sonra indirdigin burdaki touchwiz eklentisini kuruyosun o kadarbeyler lütfen birisi bi video çeksin nasıl yükleyecegimizi bu romu lütfen
