Tavsiye HTC´nin live tile saatini begenenler baksin

Sponsorlu Bağlantılar

dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
HTC´nin live tile saatini begenenler baksin
Edit: Ali Kemal abi´nin de dedigi gibi uygulama bugün tekrar güncellendi, artik hava durumunu da göstermekte

Kendi telefonumdan ekran görüntüsü​



Evet arkadaslar, HTC´nin live tile saatini ben hep begenmisimdir. Fakat bugüne kadar lumia´m da yoktu, fakat yeni API´ler verilmesinden sonra artik bu saati bir uygulama ile tüm WP8´li cihazlara yükleye biliriz...





Her dk güncelleme yapar, yani eskisi gibi 30 dk da bir degil

Indir:

 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: BrahimOkumus, OttomaN TigeR ve ardacumhur


ardacumhur

ardacumhur

Üye
Teşekkürler, Bu uygulamayı çoğu arkadaş istiyordu.
 
  • Beğen
Tepkiler: dücane
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
:tşk:
 
Akhtoher

Akhtoher

Üye
Uygulama tanıtılmıştı :sirit: @bulutsuzgece
 
dücane

dücane

Üye
    Konu Sahibi
uygulama tanitilmis olabilir, ama eminim ki cogu arkadasin haberi bile yoktur, bence cogu arkadas böyle bir uygulamayi istediginden durmasinda sakinca yok, ama yine moderatör arkadaslar daha iyi bilir
 
  • Beğen
Tepkiler: FeRhAt0152, symbianbelle, Burakkkk250 ve 1 kişi daha
BelaMonte

BelaMonte

Üye
köşedeki küçük saati görmezsem yüklerim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ThunderblastX

sefaturut

Üye
Allah aşkına gülücük yapıp kapattırmayın şu konuları kimsenin haberi olmuyo Allah razı olsun arkadaştan onun sayesinde, o konuyu açtığı için haberdar olduk. Ben her konunun altındaki mesajları tek tek okuyamam. Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: FeRhAt0152
sekajmer

sekajmer

Üye
api desteği süper oldu ya Microsoft harika iş çıkardı valla
 

ErenMSC

Üye
Verilmişti ama yinede bilmeyenler var :)
 
Tacettinn

Tacettinn

Üye
Ben görmemiştim. Konu için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: FeRhAt0152
csll

csll

Üye
Konu için teşekkürler uygulama bence gereksiz :)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
The Benefit

The Benefit

Üye
Yukarıda saat var. İkinci bir saatin ekranda olması ne kadar yararlı tartışılır. Gene de emek verilip paylaşılmış, isteyenleri de çıkabilir. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
meg1ddo

meg1ddo

Üye
sırf ihtiyaç olduğu için değil, ana ekran üst ortaya konumlandırılırsa belki görüntü olarak güzel durabilir.
 
Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
Olsun yine de göze hoş geliyor :)
 
Serhan

Serhan

Üye
Çok Saooooooooooooooooool Büyüksünnnn :) :)
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
sırf ihtiyaç olduğu için değil, ana ekran üst ortaya konumlandırılırsa belki görüntü olarak güzel durabilir.
kendimi alıntıladım ama neyse artık :) ne demek istediğimi anlatmaya çalıştım resimde, fena durmadı ekranda aslında, paylaşım için teşekkürler

 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ben üst konuda ara bilgi olarak vermiştim dün akşam.
Ayrı konu olmasında sıkıntı yok.
 
bycoo32

bycoo32

Üye
Teşekkürler
 
kesasd

kesasd

Üye
23MB ne var uygulamada merak ettim doğrusu.
 
  • Beğen
Tepkiler: TurboCall


Üst Alt