Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Warnings

Üye
ifadeler forumda daha kolay anlaşılabilir ve ruh halini yansıtacak mesajların yazılabilmesi için kullanılıyor. Amacı dışında gerekli gereksiz her mesajda anlamsız veya mesajla ilgisiz ifade kullanımı da forum düzeni ve huzurunu bozacağı için gerektiğinde ceza vermekten hiç çekinmeyeceğimizi bilmenizi isteriz. :oke:
konuyu değiştrmk istemem ama tehdit gibi mesaj yazmakta suç gibi birşey :D
 


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Size WP 8.1'li Lumia 520'mden bahsetmiş miydim? :scooter:

Özgür abi gelmeden gideyim ben :D

Aranızda WP8.1 kullanan varsa ispatıyla ortaya çıksın :megafon::sopa:
Biz ufacık bir sızıntı için milyonlarca siteyi tararken, birileri bizden yeni güncellemeyi saklıyor öyle mi sopa: @papakudioflu
 
  • Beğen
Tepkiler: sekajmer
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
konuyu değiştrmk istemem ama tehdit gibi mesaj yazmakta suç gibi birşey :D
ben size güzelce sözlü olarak ilk uyarımı yaptım dikkate alır veya almazsınız sizin bileceğiniz bir şey.

Ayrıca ben bir üyemi neden tehdit edeyim. UYARI PUANI vermeden önce kendi iyiliğiniz için uyarırım. Sonrasına ise yine sizin tavır ve mesajlarınıza göre karar veririz.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood ve bulutsuzgece
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Aranızda WP8.1 kullanan varsa ispatıyla ortaya çıksın :megafon::sopa:
Biz ufacık bir sızıntı için milyonlarca siteyi tararken, birileri bizden yeni güncellemeyi saklıyor öyle mi sopa: @papakudioflu
:kac: eee şey ben wp7.8 kullanıyorum abi:tebessüm:
 
  • Beğen
Tepkiler: 4MaGuS ve bulutsuzgece

Warnings

Üye
ben size güzelce sözlü olarak ilk uyarımı yaptım dikkate alır veya almazsınız sizin bileceğiniz bir şey.

Ayrıca ben bir üyemi neden tehdit edeyim. UYARI PUANI vermeden önce kendi iyiliğiniz için uyarırım. Sonrasına ise yine sizin tavır ve mesajlarınıza göre karar veririz.
Tamam Ama Bu Alışkanlık Olmuş Heleki Forumda En Sonuna Sürekli Koyuyorum Bunu Ama Uyarınızı Dikkate Alacağım Bu Mesajımda 1 Taneye İzin Vardır Heralde ? :D
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Tamam Ama Bu Alışkanlık Olmuş Heleki Forumda En Sonuna Sürekli Koyuyorum Bunu Ama Uyarınızı Dikkate Alacağım Bu Mesajımda 1 Taneye İzin Vardır Heralde ? :D

"Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir..." diye başlayan sözü hiç duymuş muydunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic, pirenuri, Dexter Morgan ve 3 diğerleri
beats

beats

Üye
Bu iş iyice cadı avına döndü. Tamam itiraf ediyorum ben de Windows Phone 8.1 kullanıyorum. Yarın bir video çeker merak ettiğiniz her şeyi videoda anlatırım.









tamam tamam şaka yaptım vurmayın:ehe
Abi hatırladığım kadarıyla lumia 1520nin tanıtımını yapmadın ? Bu olasılık şüpheleri güçlendirsin mi ? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kursat99

Warnings

Üye
"Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir..." diye başlayan sözü hiç duymuş muydunuz?
Evet Görmüştüm Ama REDHACK in Twitter hESABINDA nush İle Uslanmayanı etmeli tekdir tekdir ile uslanmayanın hakkı redhacktir diye yazıyor bunumu diyorsun ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Rock Ve Roll
ademoz05

ademoz05

Üye
Sadece Bir Soruydu Ama Cevaplamadığınız İçin De Teşekkürler Bir İfadeye Bu Kadar Takanı İlk Defa Sizde Gördüm Nedense :D

bari belli etmeden etmeden aç şu üyelikleri turbooo
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Evet Görmüştüm Ama REDHACK in Twitter hESABINDA nush İle Uslanmayanı etmeli tekdir tekdir ile uslanmayanın hakkı redhacktir diye yazıyor bunumu diyorsun ?

O sözün aslı öyle değil, Redhack'ten 100 yıl önce de vardı o söz.
Google'da biraz Ziya Paşa'yı araştırırsanız aslını bulursunuz.
Her neyse konu dağılmasın, @papakudioflu admin gerekli uyarıyı yaptı.
Bundan sonrası size kalıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet ve Bay H

Warnings

Üye
O sözün aslı öyle değil, Redhack'ten 100 yıl önce de vardı o söz.
Google'da biraz Ziya Paşa'yı araştırırsanız aslını bulursunuz.
Her neyse konu dağılmasın, @papakudioflu admin gerekli uyarıyı yaptı.
Bundan sonrası size kalıyor.
Tamamdır Anlaşıldı Merkez! Şimdi Baktımda Galba Şöyle Nush İle Uslanmaynın Hakkı Tekdir Tekdir İle Uslanmayanın Hakkı Kötektir Doğrumu ?
 
nsren

nsren

Üye
Şimdi bildiğim kadarı ile wp 8.0 yüklü telefonlarda 8.1 uygulamaları çalışmayacak. Sizce sırf bu yüzden marketteki mevcut uygulamaların güncellemesinde 8.1 çıkacağı için bir yavaşlama olabilir mi. Ve yeni yapılacak uygulamaları markette yayınlamak için 8.1 bekleniyor olabilir mi.
 
YkPkY

YkPkY

Üye
hayır o neden oluyor biliyormusunuz çift tık sensörü yanp söndüğü için mesela kumandayı alın elinize tuşa basılı tutun telefonun kamerasına gösterin bakın nolcak :D
8.1 de bence glance 520 ye de gelir 625 e de sizce? :D
şimdi inceledim.göz atma açık olunca devreye giriyor.bir cismi yaklaştırmanız yeterli..
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Şimdi bildiğim kadarı ile wp 8.0 yüklü telefonlarda 8.1 uygulamaları çalışmayacak. Sizce sırf bu yüzden marketteki mevcut uygulamaların güncellemesinde 8.1 çıkacağı için bir yavaşlama olabilir mi. Ve yeni yapılacak uygulamaları markette yayınlamak için 8.1 bekleniyor olabilir mi.

Mevcut uygulamalar WP8.1'de de çalışacağı için sorun teşkil etmeyecektir.
Ancak gelecek sistem değişiklikleri sonrası "uyumsuz" duruma düşen bazı uygulamalar olabilir, onlar için illa ki güncelleme gerekecektir.

Bunun dışında, yeni eklenecek özelliklere göre bazı uygulamalara eklemeler yapılması söz konusu olacağından, WP8.1 sonrası "güncelleme yağmuru" da başlayabilir.
(Örneğin geliştiricilerin yaptıkları rehber uygulamaları cevapsız çağrılar ile gelen-giden arama kayıtlarına erişemiyordu, bu yüzden sadece kendilerinden yapılan aramaları gösterebiliyorlardı. Şimdi WP8.1 ile bu uygulamaların söz konusu kayıtlara erişmesine izin verilirse, geliştiriciler de rehber uygulamalarını bunu temin edecek şekilde güncelleyeceklerdir.)

WP8.1 güncellemesinin gelecek olması, şu anki güncellemelerin akışını etkilemez bence :oke:
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Tamam arkadaşlar, lütfen mesajlar konu içeriğine uygun olarak devam etsin.
Forum düzenine aykırı davranışlar yönetimce değerlendirilecektir.
 


Üst Alt