ponçikEnişte
Üye
hocam o zaten mümkün ki, ben şu an onu sekmeler butonu olarak kullanıyorum zaten. IE > Ayarlar dan zaten değiştirebiliyorsunKimsenin dikkatini çekmemiş sanırım, tarayıcıda durdur/yenile butonunun yerini değiştirip onun yerine sekmeler butonunu koymuşlar hoş olmuş![]()









