Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

YkPkY

YkPkY

Üye
ben reset çekerek güncelleme gelme saatini istediğim saate alıyorum.akşam 8e ayarladım.hep öyle geliyor
 


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

@Sensation @papakudioflu @OttomaN TigeR @Mr.H @csH @dakamon

WP8.1 & Lumia 520
 
  • Beğen
Tepkiler: kursat99, Serhan, csH ve 4 diğerleri
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Bildirim ışığı mı o görünen :hmmm
 

Ekli dosyalar

beats

beats

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

@Sensation @papakudioflu @OttomaN TigeR @Mr.H @csH @dakamon

WP8.1 & Lumia 520
Çok gerçekçi gelmedi sanki uygulama gibi çünkü kilit ekranı açılışında ekranın tamamını kullanmıyor sağ ve solda siyahlık kalıyor keza aşağı çekerek kapatırken de, birde sanki başka cihazın yazılımı gibi yazılar falan da küçük ama güzel görünüyor tabi orası ayrı. :)
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Bildirim ışığı mı o görünen :hmmm
Sensör olmasın ? kamerada görünüyor çünkü infrared led gibi.
 
efeler12

efeler12

Üye
Çok gerçekçi gelmedi sanki uygulama gibi çünkü kilit ekranı açılışında ekranın tamamını kullanmıyor sağ ve solda siyahlık kalıyor keza aşağı çekerek kapatırken de, birde sanki başka cihazın yazılımı gibi yazılar falan da küçük ama güzel görünüyor tabi orası ayrı. :)
Kasıyor, karolar kendi etrafında kafasına göre dönüyor fln fake resmen
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
3 kolon ve o kadar live tile telefonu biraz kasmış gibi geldi bana :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
4MaGuS

4MaGuS

Üye
ilk olarak cihaza uygun şekilde optimizasyon yapılmadığı için kasması çok normalde ben farklı şeye takıldım orda o ışık ne normal 520 mi o eğer öyle bir şey ise bütün lumia cihazlarda varsa hepsine bildirim ışığı gelme ihtimalı var diye biliriz ancak ben bunu daha farklı olur diye düşünüyordum şaşırdım şimdi
 
Son düzenleme:
YkPkY

YkPkY

Üye
kasıyor.orjinal değilo ışıkta sensör.gerçi sesör kamerada kırmızı görünür ama.
cihazın iç şemasına bakın,orada led yok çünkü
 
Bay H

Bay H

Üye
Videoya fake demek için çok erken büyük olasılık ile optimizasyondan uzak olan bir beta sürümü yüklü cihazda
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Videoya fake demek için çok erken büyük olasılık ile optimizasyondan uzak olan bir beta sürümü yüklü cihazda

Bana da öyle geldi.
Bütün menüler, görev yöneticisi falan oldukça orjinal duruyor :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Bay H
YkPkY

YkPkY

Üye
telefonunuza arama yapın sonra başka Bi kamerayla bakın oraya
 

Warnings

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Bildirim ışığı mı o görünen :hmmm
hayır o neden oluyor biliyormusunuz çift tık sensörü yanp söndüğü için mesela kumandayı alın elinize tuşa basılı tutun telefonun kamerasına gösterin bakın nolcak :D
3 kolon ve o kadar live tile telefonu biraz kasmış gibi geldi bana :)
8.1 de bence glance 520 ye de gelir 625 e de sizce? :D
 
csH

csH

Üye
aynen fake değil gibi duruyor 620ye de gelir mi 3. kolon:hmmm
 

Warnings

Üye
aynen fake değil gibi duruyor 620ye de gelir mi 3. kolon:hmmm
gelmez kesin ve net bi ara haber çıkmıştı galba ben aradım bulamadım microsoft en çok 520 ye ve 4.inç ve üzeri cihalara destek vericek daha çok diyorlardı doğrumuydu :D
 
Serhan

Serhan

Üye
Beyler wp store ye güncelleme geldi dokun hakkında güncelleyin ayarlardan dokun a girin tuş tiritreşim ayarları var 8.1 den önce yapmışlar
 

Warnings

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
lost68

lost68

Üye
Cortana'nın bildiği diller ise şöyle; Almanca, İngilizce (İngiltere, ABD ve Hindistan), İspanyolca (İspanya ve Meksika), Fransızca, İtalyanca, Japonca, Lehçe, Brezilya Portekizcesi, Rusça ve Çince (Hong Kong ve Tayvan).
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: Rock Ve Roll


Üst Alt