Haber Windows Phone 8.1 Geliyor

Sponsorlu Bağlantılar

csH

csH

Üye
Preview verirlerse yine çok iyi olur bence verirler bu microsoftun tarzı oldu gibi Windows 8de yaptı 8.1i vermeden önce yaptı wp8 gdr3te yaptı wp8.1de niye yapmasın mart başı gibi gelir büyük ihtimalle
 


Tmobile

Tmobile

Üye
beklemeye karar Verdim 8.1 Gelene Kadar Telefon Almak Yok :D
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Preview verirlerse yine çok iyi olur bence verirler bu microsoftun tarzı oldu gibi Windows 8de yaptı 8.1i vermeden önce yaptı wp8 gdr3te yaptı wp8.1de niye yapmasın mart başı gibi gelir büyük ihtimalle
inşallah :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
abi bu yapılırmı ya ne yaptın sen (8.1 geliyor) böyle bir haberi verirken iyi düşünmek lazım..... Hani diyorum masraf etmesin yorulmasın kendileri biz gidip alıp getirelim zamandan tasarruf ederiz:icelim:......
zaten Windows Phone 8.1 geldi haberini nasıl vereceğiz diye şimdiden düşünmeye başladım. Serverları mı kapatsak acaba:ehe

Şaka tabi ki. Serverlarımız 2.5 milyon üyemizin aynı anda aktivasyonunu kaldırabilecek kadar güçlü çok şükür.
 
  • Beğen
Tepkiler: PureFood ve ogzhnoTr
Rainesto

Rainesto

Üye
zaten Windows Phone 8.1 geldi haberini nasıl vereceğiz diye şimdiden düşünmeye başladım. Serverları mı kapatsak acaba:ehe

Şaka tabi ki. Serverlarımız 2.5 milyon üyemizin aynı anda aktivasyonunu kaldırabilecek kadar güçlü çok şükür.
:D iyiymiş
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
elimizdeki ''preview for developers'' uygulaması ile ön izlemeyi alabilecek miyiz acaba..kesin bir ön izleme yayınlarlar şubar ortası mart başı gibi..
 
ekoks20

ekoks20

Üye
arkadaşlar yeni konu açmak istemedim bana bugün güncelleme geldi. L820



neyin nesidir bu yada size geldi mi



 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
İşin garibi wp8.1 in nasıl olacağı hakkında pek bir görsel yok. Mesela bildirim çubuğu yandan çekmeli mi, yukarıdan indireli mi olacak..
 
avast

avast

Üye
Kesi bildirim cubugu gelecekmi bi yerde okuduguma gore zaten metro arayuzuyle herseyi kaydirarak goruldugu icin bildirim cubugu yok falan deniyordu
 

skynet

Üye
Biz hala blacki bekleye duralım :off:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dexter Morgan ve Rainesto
PureFood

PureFood

Üye
Ekranın sağ tarafında uygulama listesi var. O zaman sol tarafında da bildirim merkezi olmalı diye düşünüyorum. Mantıklı en azından ve kopya da olmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rainesto
Esendağlı

Esendağlı

Üye
şuan kendimi piyango bileti alıp.çekilişi bekleyen biri gibi hissediyorum:)
 
Bay H

Bay H

Üye
Ekranın sağ tarafında uygulama listesi var. O zaman sol tarafında da bildirim merkezi olmalı diye düşünüyorum. Mantıklı en azından ve kopya da olmaz.
Daha önce sızan bilgiler doğrultusunda bilinen tek bir şey var yukarıdan aşağıya doğru kaydırma hareketi ile açılacak olan kısayol ve bildirim merkezi menüsü olacak
 
  • Beğen
Tepkiler: luckysleven
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kesin olan bir şey yok. Fakat sızan test sürümlerinden, bir çok bildirim merkezi modeli denendiği anlaşılıyor.
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
Şubat ayında yavaş yavaş WP8.1'le gelecek özelliklerin listesi sızmaya başlar sanırım :eller:
Ben şahsen güncellemenin ne zaman verileceğinden ziyade, içeriğinde gelecek özelliklerin merakı içindeyim. :oku:
dediğin gibi abi geç olsun ama sağlam olsun
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
arkadaşlar yeni konu açmak istemedim bana bugün güncelleme geldi. L820



neyin nesidir bu yada size geldi mi




lumia black güncellemesini almışsın..hayırlı olsun..
 
luckysleven

luckysleven

Üye
Daha önce sızan bilgiler doğrultusunda bilinen tek bir şey var yukarıdan aşağıya doğru kaydırma hareketi ile açılacak olan kısayol ve bildirim merkezi menüsü olacak

aynen bende 1-2 yerde görmüştüm ama sade bir tasarımı olacak sanırım yani androiddeki gibi değil üzerinde kısa yollar olmayacak yani görünen o ..
 


Üst Alt