inşallahPreview verirlerse yine çok iyi olur bence verirler bu microsoftun tarzı oldu gibi Windows 8de yaptı 8.1i vermeden önce yaptı wp8 gdr3te yaptı wp8.1de niye yapmasın mart başı gibi gelir büyük ihtimalle

zaten Windows Phone 8.1 geldi haberini nasıl vereceğiz diye şimdiden düşünmeye başladım. Serverları mı kapatsak acabaabi bu yapılırmı ya ne yaptın sen (8.1 geliyor) böyle bir haberi verirken iyi düşünmek lazım..... Hani diyorum masraf etmesin yorulmasın kendileri biz gidip alıp getirelim zamandan tasarruf ederiz......

zaten Windows Phone 8.1 geldi haberini nasıl vereceğiz diye şimdiden düşünmeye başladım. Serverları mı kapatsak acaba
Şaka tabi ki. Serverlarımız 2.5 milyon üyemizin aynı anda aktivasyonunu kaldırabilecek kadar güçlü çok şükür.
iyiymişyukardan indirmeli olur Benceİşin garibi wp8.1 in nasıl olacağı hakkında pek bir görsel yok. Mesela bildirim çubuğu yandan çekmeli mi, yukarıdan indireli mi olacak..

coming soon bile değilBiz hala blacki bekleye duralım![]()
evet bildirim çubuğu gelicek.Kesi bildirim cubugu gelecekmi bi yerde okuduguma gore zaten metro arayuzuyle herseyi kaydirarak goruldugu icin bildirim cubugu yok falan deniyordu
Daha önce sızan bilgiler doğrultusunda bilinen tek bir şey var yukarıdan aşağıya doğru kaydırma hareketi ile açılacak olan kısayol ve bildirim merkezi menüsü olacakEkranın sağ tarafında uygulama listesi var. O zaman sol tarafında da bildirim merkezi olmalı diye düşünüyorum. Mantıklı en azından ve kopya da olmaz.
dediğin gibi abi geç olsun ama sağlam olsunŞubat ayında yavaş yavaş WP8.1'le gelecek özelliklerin listesi sızmaya başlar sanırım
Ben şahsen güncellemenin ne zaman verileceğinden ziyade, içeriğinde gelecek özelliklerin merakı içindeyim.![]()
enteresan, şimdi baktım bana gelmemiş. sizinki turkcell rom mu?arkadaşlar yeni konu açmak istemedim bana bugün güncelleme geldi. L820
neyin nesidir bu yada size geldi mi
arkadaşlar yeni konu açmak istemedim bana bugün güncelleme geldi. L820
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
neyin nesidir bu yada size geldi mi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Daha önce sızan bilgiler doğrultusunda bilinen tek bir şey var yukarıdan aşağıya doğru kaydırma hareketi ile açılacak olan kısayol ve bildirim merkezi menüsü olacak
