Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Giris seviyesine gore hos bi cihaz gibi :D

Zaten hemen birsürü model çıkarmayacaklarmış. Yavaş yavaş giriş seviyesinden başlayıp orta ve üst seviyeye geçeceklermiş. Bu resmini paylaştığım model ise bir deneme atışıymış. "Bakiyim androidle nasıl oluyo bizim cihazlar" der gibi :D
 


0MG90

0MG90

Üye
Özel temalı android olabilir mi ?
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Özel temalı android olabilir mi ?
Zaten androidi farkli bi android olcakmis yani oyle bilindik bi cihazin androidi gibi degil. Ustunde oynamalar ve degistirmeler yapilcak deniyor. Hani su cinde cikarilan cihazlarin androidleri gibi :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Symbian arayüzünün gelişmişi gibi fln :p
 
SuxQQ

SuxQQ

Üye
Bence Useless :p
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Özellikleri iyiyse ben bunu alırım :)
 
0MG90

0MG90

Üye
Bende bi denerdim :D Ama giris seviyesi buysa amirali kimbilir nasil olur :D Bizim samsungun galaxy y leri gibi degil bu cihaz :D
hepsini ezer geçer bence :P ama o alttaki tuşu hiç sevmedim işte kötü duruyor bence
 
ARM_TR

ARM_TR

Üye
Bide arayüz Symbian uygulamalar Android oluyomuş :D
 
OnurErtas

OnurErtas

Üye
sadece lumia ve asha satildi yani böyle bir şey olabilir hatta olur cünkü nokia kendi telefonunu üretecek mecbur olarak buna windows işletim sistemi koyamayacağına göre android koyacak bence olası bi durum bu
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
sadece lumia ve asha satildi yani böyle bir şey olabilir hatta olur cünkü nokia kendi telefonunu üretecek mecbur olarak buna windows işletim sistemi koyamayacağına göre android koyacak bence olası bi durum bu
Hah tam üstüne bastin aga hepimizin anlamadigi nokta buydu . Nokia halen s40 lisansı kendi elinde bunu google ile anlaşıp her kesime uygun kırpılmış androidle üretebilir.
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Hah tam üstüne bastin aga hepimizin anlamadigi nokta buydu . Nokia halen s40 lisansı kendi elinde bunu google ile anlaşıp her kesime uygun kırpılmış androidle üretebilir.
Model belli olmus zaten :D Cikiyor herhalde.
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Modifiyeli c5 :p
 
TAMER TURK

TAMER TURK

Üye
hep keske keske die diyorum su lumia serileri android olsa kimse samsungun lg nin yuzune bile bakmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-

Benzer Konular



Üst Alt