Nokia X Serisi (Ana Konu)

Sponsorlu Bağlantılar

milestone

milestone

Üye
Windows phone'lara android yuklenebildigini biliyoruz,nokia android cikarsa o telefon alinir
 


0MG90

0MG90

Üye
Pek inanmadım açıkçası ama çıkarırsa almaya değer olur
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Bakarsin soyle 64 bit yongali 28nm dev bi cihaz cikarirlar :D Hic zannetmiyorum ama. :D
 
ellimin kori

ellimin kori

Üye
Nokia gitsin işten çıkardığı elemanlarının yaptığı telefona baksın sonra bu piyasadan çekilsin nokia'ya para verilmez bu vakitten sonra.
 
Emre_o6

Emre_o6

Üye
Lumia 520 lerde androidin test edildigi vb haberler okumustum. Microsoftun Nokia ile sozlesmesi 2014 de bitiyor olmasi lazim. Sozlesme biterse baglayan bisey kalmaz . Pazar android pazari . Nokia kalitesiyle Android birlesirse orataya mukemmel bisey cikacaktir. Buyuk merakla bekleniyorsun '2o14'
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Lumia 520 lerde androidin test edildigi vb haberler okumustum. Microsoftun Nokia ile sozlesmesi 2014 de bitiyor olmasi lazim. Sozlesme biterse baglayan bisey kalmaz . Pazar android pazari . Nokia kalitesiyle Android birlesirse orataya mukemmel bisey cikacaktir. Buyuk merakla bekleniyorsun '2o14'

2014'te bitmiyor ki... Asıl yeni başlıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: brk-rtrk
Anil-D

Anil-D

Üye
Artik bi zahmet cikarmali cikarsada almam guncelleme sıkıntı li oluyor
 
milestone

milestone

Üye
Ustalar htcnin bir modeline yukleniyordu,linc etmeden once az bekleyin bilgisayardan link atayim...

ahada link,,duymadıysanız sizin cehaletiniz videonun Yüklenme tarihi: 27 Nis 2011

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

buda googledan
 
Son düzenleme:
0MG90

0MG90

Üye
Ustalar htcnin bir modeline yukleniyordu,linc etmeden once az bekleyin bilgisayardan link atayim...

ahada link,,duymadıysanız sizin cehaletiniz videonun Yüklenme tarihi: 27 Nis 2011

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

buda googledan
HTC HD2 zaten öyle bir cihaz ki açmadığı işletim sistemi yok. Windows Phone da yüklemişlerdi açılmıştı.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
Ustalar htcnin bir modeline yukleniyordu,linc etmeden once az bekleyin bilgisayardan link atayim...

ahada link,,duymadıysanız sizin cehaletiniz videonun Yüklenme tarihi: 27 Nis 2011

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

buda googledan

nasil yani duymadiysaniz sizin cehaletiniz? Bir haberi duymamak yada bilmemek ne zamandan beri cehaletle ozdeslesti. Misal Afrika yaban arilari yilda 3 kez ciftlesir, sende bu bilgiyi bilmiyorsan sende cahilmi oluyorsun o zaman senin mantigina gore?
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
Narutodth

Narutodth

Üye
nasil yani duymadiysaniz sizin cehaletiniz? Bir haberi duymamak yada bilmemek ne zamandan beri cehaletle ozdeslesti. Misal Afrika yaban arilari yilda 3 kez ciftlesir, sende bu bilgiyi bilmiyorsan sende cahilmi oluyorsun o zaman senin mantigina gore?
Bende buna benzer bi ornek vericektm :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: meg1ddo ve 0MG90
milestone

milestone

Üye
Afrikadaki yaban arilari ile ilgili bir forumda olsaydik,elini operdim senin,wp'a android yuklenmez yok oyle bise diye cikis yapmiycan,, ayrica google'in dedigine gore; Afrikada 4 cins yaban arisi yasar,bu arilarin ciftlesmesi icin mevsimsel defisiklikleri beklemek zorunda degildir o yuzden bir yil icinde ne siklikla ciftlestiklerinin sayisini srnin tabirinle 3-5 ilr sinirlamak olanaksizdir..... burda soylemek istedigim,bilgiye erisimin bukadar kolay oldugu bir zamanda,google amcaya sormaya tenezzul etmeden " yok oyle sey" diye konusmamak gerekir,adama cahilde derler,mazallah neler neler derler
 
PriZm

PriZm

Üye
Kardeş kusura bakma ama bu paylaştığın senin cehaletin.hTC HD2 bootloader açık ve her işletim sistemi yüklenebiliyor.Onun haricinde hiçbir WP CİHAZA ANDROID YÜKLENEMEZ.
 
  • Beğen
Tepkiler: narnia16, .caner., meg1ddo ve 1 kişi daha
0MG90

0MG90

Üye
Afrikadaki yaban arilari ile ilgili bir forumda olsaydik,elini operdim senin,wp'a android yuklenmez yok oyle bise diye cikis yapmiycan,, ayrica google'in dedigine gore; Afrikada 4 cins yaban arisi yasar,bu arilarin ciftlesmesi icin mevsimsel defisiklikleri beklemek zorunda degildir o yuzden bir yil icinde ne siklikla ciftlestiklerinin sayisini srnin tabirinle 3-5 ilr sinirlamak olanaksizdir..... burda soylemek istedigim,bilgiye erisimin bukadar kolay oldugu bir zamanda,google amcaya sormaya tenezzul etmeden " yok oyle sey" diye konusmamak gerekir,adama cahilde derler,mazallah neler neler derler
Windows Mobile yalnız o Windows Phone değil.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
ben son derece dogal bir soru sordum hangi wp modeline android yuklendi dedim, beni taniyan bilir, bu tarz durumlarda cok tesekkur etmisligimde vardir, ve hickimseyle dalga gecmek veya cikis yapmak gibi bir niyetimde olmadi simdiye kadar eger oyle algiladiysan kusura bakma, ama siz diyerek butun forumu veya o konuda yorum yazanlari da komple cahil diye hitap etmek de dogru bisey degil, yorumunu yazarsin arkdslar boyle birsey var dersin bizde sagol tesekkur deriz ve geceriz.
 
milestone

milestone

Üye
0MG90

0MG90

Üye
Evet sadece ona takıldım.
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Bildigini kendine saklamak :/ Unutmaki bilgi paylasmak icindir bu forumdaki herkeste bunu bilir.
 

Benzer Konular



Üst Alt