GuiTaRisT111
Üye
Giris seviyesine gore hos bi cihaz gibi![]()
Zaten hemen birsürü model çıkarmayacaklarmış. Yavaş yavaş giriş seviyesinden başlayıp orta ve üst seviyeye geçeceklermiş. Bu resmini paylaştığım model ise bir deneme atışıymış. "Bakiyim androidle nasıl oluyo bizim cihazlar" der gibi


eğer gerçekten çıkarsa ve destek verirse cihazına sony den vazgeçer alırım ama bunu değil daha üstün cihazını
