Rıza Soylu
Üye
Objektif Bir Şekilde Telefon Önerisi Istiyorum
Arkadaşlar iyi günler şu an Nokia Lumia 920 kullanıyorum çok memnunum. Ama servisle çok sıkıntı yaşadım ve şimdi yarın tüketici mahkemesine gidip para iadesi isteyeceğim.Bu para ile ne yapabilirim hakkında görüş almak istiyorum. Alacağım gerçekleşecek tutar para 1559 tl. üstüne para koyucam.
Not:Apple istemiyorum bana işlevsel gelmiyor.
1-Şimdi Nokia Lumia 1520 tanıttı gerçekten çok güzel ama ekranı taşımada sıkıntı olur mu kuşkusu var. Şimdi gerçekten Nokia'nın gidişatı iyi gözüküyor ama işte diğer işletim sistemlerine göre açıklarını kapatma konusunda yavaş kalıyor gibime geliyor geleceği konusunda bu beni kuşkuya düşürüyor ama geleceği var gibi göriyorum.Bir yandan da kutucukları çok beğeniyorum ama 920 ile deneme şansım oldu ama android alırsam içimde kalırmı sorusu beni baya çeliyor tekrar lumia al der gibiyim. Nokia Lumia 1020'yi de çok düşünüyorum Çok kararsızım yardımcı olur musunuz? Ama bir yanımda adam gibi özellikleri sağlam telefon kullan der gibiyim.
2-Bir de ben baya stabilliğe önem veririm Android de stabil olan Nexuslar herhalde. Samsung saçma servisler yükleyip şişiriyor diye biliyorum.Bunların hızları nasıl Windows phone kadar hızlı mı böyle oyun yükleyince yavaşlama oluyor mu? Bir de hangi servise yolluyoruz arızalanınca?
Telefondan beklediklerim:
İyi bir kamera çünkü aile ile geziye gidince foto makinesi yerine benim teli alıyoruz.
İnternete işte maxicep e facebook ve diğer haber siteleri video felan izlerim. Gmail e bakarım.
Oyun çok oynamasamda candy crush,subway,temple run,soulcraft dark avenger tarzı oyunları severim.
Müzik dinlemem.
Hız çok önemlidir.
Tasarıma da önem veririm.
! Servis desteği iyi olsun çok çekiyorsunuz bu servislerden.
Yazılarımın tamamını okuyup objektif bir şekilde cevap verenlere şimdidien teşekkürler.
Not:Apple istemiyorum bana işlevsel gelmiyor.
1-Şimdi Nokia Lumia 1520 tanıttı gerçekten çok güzel ama ekranı taşımada sıkıntı olur mu kuşkusu var. Şimdi gerçekten Nokia'nın gidişatı iyi gözüküyor ama işte diğer işletim sistemlerine göre açıklarını kapatma konusunda yavaş kalıyor gibime geliyor geleceği konusunda bu beni kuşkuya düşürüyor ama geleceği var gibi göriyorum.Bir yandan da kutucukları çok beğeniyorum ama 920 ile deneme şansım oldu ama android alırsam içimde kalırmı sorusu beni baya çeliyor tekrar lumia al der gibiyim. Nokia Lumia 1020'yi de çok düşünüyorum Çok kararsızım yardımcı olur musunuz? Ama bir yanımda adam gibi özellikleri sağlam telefon kullan der gibiyim.
2-Bir de ben baya stabilliğe önem veririm Android de stabil olan Nexuslar herhalde. Samsung saçma servisler yükleyip şişiriyor diye biliyorum.Bunların hızları nasıl Windows phone kadar hızlı mı böyle oyun yükleyince yavaşlama oluyor mu? Bir de hangi servise yolluyoruz arızalanınca?
Telefondan beklediklerim:
İyi bir kamera çünkü aile ile geziye gidince foto makinesi yerine benim teli alıyoruz.
İnternete işte maxicep e facebook ve diğer haber siteleri video felan izlerim. Gmail e bakarım.
Oyun çok oynamasamda candy crush,subway,temple run,soulcraft dark avenger tarzı oyunları severim.
Müzik dinlemem.
Hız çok önemlidir.
Tasarıma da önem veririm.
! Servis desteği iyi olsun çok çekiyorsunuz bu servislerden.
Yazılarımın tamamını okuyup objektif bir şekilde cevap verenlere şimdidien teşekkürler.

wp gelişiyor, hoş şeyler olabilir, sistem açık değil yok ben de alabilirdim bir 1520 çok iyi bence =P Ama hala gelişiyor işte, bana göre eksikleri var... Sanırım oyunları da yükleyemiyorsunuz, market dışından(?). Android iyi olabilir ama aradığını bulamaya da bilirsin bu kadar konuştum ama en önemli cümlem 3.satırdaki "nesi eksik ki sana göre?" kısmıydı. Bunu bul. Sonra o eksiği android gideriyor mu onu bul. Ona göre Z1 ya da 1520 seç, Note 3 de aklında olsun güzel özellikleri var, android bu istediğini yaparsın, istediğini siler istediğini yüklersin, samsungun zımbırtılarını ortadan kaldırabilirsin, wp gibi olmaz, biraz uğraşır, öğrenirsin, öğrendikten sonra değiştirmeye kurcalamaya başlarsın kısacası sistem kasıyor diye bir şey yok. Biraz kullanıcı ile alakalı... Servis aldığın yere göre değişir diye biliyorum.


