Öneri Objektif Bir Şekilde Telefon Önerisi Istiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Objektif Bir Şekilde Telefon Önerisi Istiyorum
Arkadaşlar iyi günler şu an Nokia Lumia 920 kullanıyorum çok memnunum. Ama servisle çok sıkıntı yaşadım ve şimdi yarın tüketici mahkemesine gidip para iadesi isteyeceğim.Bu para ile ne yapabilirim hakkında görüş almak istiyorum. Alacağım gerçekleşecek tutar para 1559 tl. üstüne para koyucam.
Not:Apple istemiyorum bana işlevsel gelmiyor.
1-Şimdi Nokia Lumia 1520 tanıttı gerçekten çok güzel ama ekranı taşımada sıkıntı olur mu kuşkusu var. Şimdi gerçekten Nokia'nın gidişatı iyi gözüküyor ama işte diğer işletim sistemlerine göre açıklarını kapatma konusunda yavaş kalıyor gibime geliyor geleceği konusunda bu beni kuşkuya düşürüyor ama geleceği var gibi göriyorum.Bir yandan da kutucukları çok beğeniyorum ama 920 ile deneme şansım oldu ama android alırsam içimde kalırmı sorusu beni baya çeliyor tekrar lumia al der gibiyim. Nokia Lumia 1020'yi de çok düşünüyorum Çok kararsızım yardımcı olur musunuz? Ama bir yanımda adam gibi özellikleri sağlam telefon kullan der gibiyim.
2-Bir de ben baya stabilliğe önem veririm Android de stabil olan Nexuslar herhalde. Samsung saçma servisler yükleyip şişiriyor diye biliyorum.Bunların hızları nasıl Windows phone kadar hızlı mı böyle oyun yükleyince yavaşlama oluyor mu? Bir de hangi servise yolluyoruz arızalanınca?

Telefondan beklediklerim:
İyi bir kamera çünkü aile ile geziye gidince foto makinesi yerine benim teli alıyoruz.
İnternete işte maxicep e facebook ve diğer haber siteleri video felan izlerim. Gmail e bakarım.
Oyun çok oynamasamda candy crush,subway,temple run,soulcraft dark avenger tarzı oyunları severim.
Müzik dinlemem.
Hız çok önemlidir.
Tasarıma da önem veririm.
! Servis desteği iyi olsun çok çekiyorsunuz bu servislerden.

Yazılarımın tamamını okuyup objektif bir şekilde cevap verenlere şimdidien teşekkürler.
 


NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
note3
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
xperia z1
 
Invoke

Invoke

Üye
Hepsini okudum objektif olduğuma emin ol =P

Wp gelişiyor, benim de ilgimi çekiyor, öyle root yapayım, sistemde birşeylerle uğraşayım gibi bir düşüncen yok anladığım kadarıyla. Yani android seni belki kasabilir, madem wp seviyorsun, nesi eksik ki sana göre? Android kasar diye bir şey dolanıyor, ortalıkta öyle bir şey yok. Biz de ki neden kasmıyor =P Android düşünürsen Z1 derim. +Kamerası +Tasarımı +Dayanıklılığı +Ohh daha nolsun =P
Beğenmediysen, Note 3, Zultra, G2 gibi yüksek performanslı alternatiflerimiz var bunların dışındaki androidleri ele zaten =P Bunları şimdi ben eleyeceğim :ehe
zultra zaten bildiğimiz tablet geç bunu
g2 hafıza kartı girişi yok 1800liraya 32gblığını aldın 24.5gb yer kalacak, o kadar donanımlı telefon yapıyorsunuz hafızadan kısıyorsunuz oldu mu?
note3, snap800lü olsaydı çok desteklerdim aslında :ehe . Yine de kendine has kullanışlı özellikleri var. Ama bu telefondansa 1520 seni daha çok mutlu edebilir diye düşünüyorum...
1520de taşımak arasından sıkıntı olacağını hiç mi hiç düşünmüyorum, mis gibi cihaz :D wp gelişiyor, hoş şeyler olabilir, sistem açık değil yok ben de alabilirdim bir 1520 çok iyi bence =P Ama hala gelişiyor işte, bana göre eksikleri var... Sanırım oyunları da yükleyemiyorsunuz, market dışından(?). Android iyi olabilir ama aradığını bulamaya da bilirsin bu kadar konuştum ama en önemli cümlem 3.satırdaki "nesi eksik ki sana göre?" kısmıydı. Bunu bul. Sonra o eksiği android gideriyor mu onu bul. Ona göre Z1 ya da 1520 seç, Note 3 de aklında olsun güzel özellikleri var, android bu istediğini yaparsın, istediğini siler istediğini yüklersin, samsungun zımbırtılarını ortadan kaldırabilirsin, wp gibi olmaz, biraz uğraşır, öğrenirsin, öğrendikten sonra değiştirmeye kurcalamaya başlarsın kısacası sistem kasıyor diye bir şey yok. Biraz kullanıcı ile alakalı... Servis aldığın yere göre değişir diye biliyorum.

İyi forumlar =))
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner., -Börteçine-, GuiTaRisT111 ve 4 diğerleri
KayraBey

KayraBey

Üye
Başka yoruma gerek yok :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner., GDDR5 ve Invoke
gıwıliler

gıwıliler

Üye
Ben olsam note 3 alırım arkadaş almış kamerası hızı kalemi :-D ekran kalitesi iyi geldi bana. Hele arka kapağa bittim ters çevirdiğnde kamera görünmese harbi note defteri yapmış adamlar :-D senin isteklerini karşılayacak bi cihaz note 3 ama zaten wp kullanmışsin ve bana wp de yetiyo dersen 1520 alabilirsin boyutunu dert etme artık 5 inçden aşağıya telefon alan yok seninki de 6 oluversin geniş ekran her zaman iyidir emin ol ;)
 
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
Su yorumdan sonra bir telefon al bir zahmet herkes yapamaz bu yorumu:sukur:
@-qarapapaq-
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner., -Börteçine-, GDDR5 ve 1 kişi daha
Seglopsi

Seglopsi

Üye
1520 donanımındaki bir cihazı 5 inç veya altında üretmiş olsalar 1520 derdim ama ona en yakın olarak g2 veya haftaya açıklanması beklenen nexus5'i bekleyebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Hepsini okudum objektif olduğuma emin ol =P

Wp gelişiyor, benim de ilgimi çekiyor, öyle root yapayım, sistemde birşeylerle uğraşayım gibi bir düşüncen yok anladığım kadarıyla. Yani android seni belki kasabilir, madem wp seviyorsun, nesi eksik ki sana göre? Android kasar diye bir şey dolanıyor, ortalıkta öyle bir şey yok. Biz de ki neden kasmıyor =P Android düşünürsen Z1 derim. +Kamerası +Tasarımı +Dayanıklılığı +Ohh daha nolsun =P
Beğenmediysen, Note 3, Zultra, G2 gibi yüksek performanslı alternatiflerimiz var bunların dışındaki androidleri ele zaten =P Bunları şimdi ben eleyeceğim :ehe
zultra zaten bildiğimiz tablet geç bunu
g2 hafıza kartı girişi yok 1800liraya 32gblığını aldın 24.5gb yer kalacak, o kadar donanımlı telefon yapıyorsunuz hafızadan kısıyorsunuz oldu mu?
note3, snap800lü olsaydı çok desteklerdim aslında :ehe . Yine de kendine has kullanışlı özellikleri var. Ama bu telefondansa 1520 seni daha çok mutlu edebilir diye düşünüyorum...
1520de taşımak arasından sıkıntı olacağını hiç mi hiç düşünmüyorum, mis gibi cihaz :D wp gelişiyor, hoş şeyler olabilir, sistem açık değil yok ben de alabilirdim bir 1520 çok iyi bence =P Ama hala gelişiyor işte, bana göre eksikleri var... Sanırım oyunları da yükleyemiyorsunuz, market dışından(?). Android iyi olabilir ama aradığını bulamaya da bilirsin bu kadar konuştum ama en önemli cümlem 3.satırdaki "nesi eksik ki sana göre?" kısmıydı. Bunu bul. Sonra o eksiği android gideriyor mu onu bul. Ona göre Z1 ya da 1520 seç, Note 3 de aklında olsun güzel özellikleri var, android bu istediğini yaparsın, istediğini siler istediğini yüklersin, samsungun zımbırtılarını ortadan kaldırabilirsin, wp gibi olmaz, biraz uğraşır, öğrenirsin, öğrendikten sonra değiştirmeye kurcalamaya başlarsın kısacası sistem kasıyor diye bir şey yok. Biraz kullanıcı ile alakalı... Servis aldığın yere göre değişir diye biliyorum.

İyi forumlar =))
Nesi Eksik sana göre kısmına gelirsek. Facebook bildirimleri doğru gelmiyor hala çözülemedi, youtube uygulamamız yok ama çözülecek gibi duruyor ama yine süphe var, uygulama eksikliği zaten var olan bir şey ama uygulamaların gelmemesinden şüpheleniyorum. Ayrıca Android de bildirim merkezi var ne biliyim yukardan bir şey indirince her şeyi görüyorsunuz kısayollar var dışardan uygulama yükleyebiliyorsunuz. Bunlar wp de yok ve ne zaman geleceği konusunda şüphelerim var ve güncellemeleri hep erteliyorlar bu da canımı sıkıyor. Ben android kullanıyorum zaten Samsung Galaxy S wifi 5.0 media player var bunu diyince de zaten kullanıyon android diyom niye tekrar aynısını alasın diyorum. Rom felan yüklüyorum felan o konularda bilgim var ama benim cihazımın samsungun özellikler düşük olunca bir anda kasma yargısı oluştu. Ayrıca kutucukları çok seviyorum acaba androide geçersem üzülür müyüm çok seviyorum açısından biraz çelişiyorum sonra zaten tattın kutucukların tadını farklı şeylere geç diyorum. Ama bir tarafımda habire habire güncelleme bekliyoruz android o özelliklere özellikler eklerken biz daha yeni elde ediyoruz bu kısım da beni çok çeliyor siz ne dersiniz ne tercih edeyim?
 
Invoke

Invoke

Üye
Bir şey eklemeyi unuttum diyordum şimdi hatırladım nexus 5 i bekleyebilirsin diyince :D

Ek: Androidde stabil olanlar nexuslar herhalde demişsin, (@konuyuaçanvatandaş) evet öyle ama kamera önemli diyorsun, fotoğraf makinesi yerine benim telefonu götürürüz diyorsun öyleyse nexusları boşver =))
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Bir şey eklemeyi unuttum diyordum şimdi hatırladım nexus 5 i bekleyebilirsin diyince :D

Ek: Androidde stabil olanlar nexuslar herhalde demişsin, (@konuyuaçanvatandaş) evet öyle ama kamera önemli diyorsun, fotoğraf makinesi yerine benim telefonu götürürüz diyorsun öyleyse nexusları boşver =))
Bir de az önce yazdıklarıma cevap verir misiniz?
 
Invoke

Invoke

Üye
Nesi Eksik sana göre kısmına gelirsek. Facebook bildirimleri doğru gelmiyor hala çözülemedi, youtube uygulamamız yok ama çözülecek gibi duruyor ama yine süphe var, uygulama eksikliği zaten var olan bir şey ama uygulamaların gelmemesinden şüpheleniyorum. Ayrıca Android de bildirim merkezi var ne biliyim yukardan bir şey indirince her şeyi görüyorsunuz kısayollar var dışardan uygulama yükleyebiliyorsunuz. Bunlar wp de yok ve ne zaman geleceği konusunda şüphelerim var ve güncellemeleri hep erteliyorlar bu da canımı sıkıyor. Ben android kullanıyorum zaten Samsung Galaxy S wifi 5.0 media player var bunu diyince de zaten kullanıyon android diyom niye tekrar aynısını alasın diyorum. Rom felan yüklüyorum felan o konularda bilgim var ama benim cihazımın samsungun özellikler düşük olunca bir anda kasma yargısı oluştu. Ayrıca kutucukları çok seviyorum acaba androide geçersem üzülür müyüm çok seviyorum açısından biraz çelişiyorum sonra zaten tattın kutucukların tadını farklı şeylere geç diyorum. Ama bir tarafımda habire habire güncelleme bekliyoruz android o özelliklere özellikler eklerken biz daha yeni elde ediyoruz bu kısım da beni çok çeliyor siz ne dersiniz ne tercih edeyim?

Kendi bileceğin iş, zaten androidi de biliyormuşsun yani; ama çok gelişti ve gelişiyor da emin ol, gelişen tek sistem wp değil.
Ben olsam Z1 tercih ederdim, galiba kendime de tercih edeceğim ama; tam da ben de karar veremedim :D
Androidde güncelleme bekliyor, bak forumlara herkes hani nerde kaldı, vay efendim bizi unuttular... O konuda rahat olan bir tek aypon kullanıcıları olabilir, onlarda da 7.0 enteresan oldu falan filan... Bence takılma bunlara androidde xda var :D
Siz olsanız ne dersiniz diye soruyorsun, ben olsam android alırdım da sen alınca rahat eder misin bilemiyorum tabi :D
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Kendi bileceğin iş, zaten androidi de biliyormuşsun yani; ama çok gelişti ve gelişiyor da emin ol, gelişen tek sistem wp değil.
Ben olsam Z1 tercih ederdim, galiba kendime de tercih edeceğim ama; tam da ben de karar veremedim :D
Androidde güncelleme bekliyor, bak forumlara herkes hani nerde kaldı, vay efendim bizi unuttular... O konuda rahat olan bir tek aypon kullanıcıları olabilir, onlarda da 7.0 enteresan oldu falan filan... Bence takılma bunlara androidde xda var :D
Siz olsanız ne dersiniz diye soruyorsun, ben olsam android alırdım da sen alınca rahat eder misin bilemiyorum tabi :D
Rahat edemicem gibi wp arayüzü çok hoşuma gidiyor bakalım düşünmem gerek ama wpnin yavaş gelişmesi çıldırtıyor en azından android xda rom yüklerim.
 
Türe

Türe

Üye
Eğer tasarımı hoşuna giderse(Çerçeve boşlukları) ben de Z1 al derim. Çünkü abidik gubidik servisleri yok arayüzü ve işleyişi hızlı. Oyun performansı da iyi olacaktır.

Z1 istemessen G2 öneririm. Nexuslar kadar hızlı kendileri. :D

Yok o da olmaz dersen Note 3. Zaten cihaz kendini belli ediyor her yönden. Kullanmadigin servisi kapatirsan ağırlasma olmayacaktir. :good:
 
big.LITTLE

big.LITTLE

Üye
İlla kutucukları sevdiğin için wp8 almak istiyorsan ben sana launcher8 pronun apksını atam reyiz ben kullanıyorum kasma yok 2 gündür :bleh:
Hatta dur sana ss atam.


Ama bu işin şakası hocam üst seviye amiral gemi diyebileceğimiz bir cihaz kesinlikle size kasma sorunu yaşatmaz.S800lü z1 yada kesinlikle 32 olan g2 yada note 3 üçlüsünden birini alabilirsiniz kendi istediğiniz özelliklere göre.
 
Son düzenleme:
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Lg iyi hoşta bilmiyorum telefon teknolojilerini kendilerini hep böyle televizyon piyasasından duyduğum için değişik geldi ama iyi de olabilir. Çok ön yargılı yaklaşıyorrum herhalde.Z1 'in tasarımı pek hoşuma gitmedi.
 
Mobil Prof

Mobil Prof

Üye
Oyun Ekran=G2
Tasarım=G2
Batarya=G2
Bak alıcaksan snapdragon 800lü cihaz al exynos lar fazla tutulmuyor
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
İlla kutucukları sevdiğin için wp8 almak istiyorsan ben sana launcher8 pronun apksını atam reyiz ben kullanıyorum kasma yok 2 gündür :bleh:
Hatta dur sana ss atam.


Ama bu işin şakası hocam üst seviye amiral gemi diyebileceğimiz bir cihaz kesinlikle size kasma sorunu yaşatmaz.S800lü z1 yada kesinlikle 32 olan g2 yada note 3 üçlüsünden birini alabilirsiniz kendi istediğiniz özelliklere göre.
Kendi bileceğin iş, zaten androidi de biliyormuşsun yani; ama çok gelişti ve gelişiyor da emin ol, gelişen tek sistem wp değil.
Ben olsam Z1 tercih ederdim, galiba kendime de tercih edeceğim ama; tam da ben de karar veremedim :D
Androidde güncelleme bekliyor, bak forumlara herkes hani nerde kaldı, vay efendim bizi unuttular... O konuda rahat olan bir tek aypon kullanıcıları olabilir, onlarda da 7.0 enteresan oldu falan filan... Bence takılma bunlara androidde xda var :D
Siz olsanız ne dersiniz diye soruyorsun, ben olsam android alırdım da sen alınca rahat eder misin bilemiyorum tabi :D

Eğer tasarımı hoşuna giderse(Çerçeve boşlukları) ben de Z1 al derim. Çünkü abidik gubidik servisleri yok arayüzü ve işleyişi hızlı. Oyun performansı da iyi olacaktır.

Z1 istemessen G2 öneririm. Nexuslar kadar hızlı kendileri. :D

Yok o da olmaz dersen Note 3. Zaten cihaz kendini belli ediyor her yönden. Kullanmadigin servisi kapatirsan ağırlasma olmayacaktir. :good:

Hepinize bir soru sorayım şimdi o zaman Z1 in tasarımını pek tutmadım. LG'yi hep televizyon konusunda duyduğum için güvenemiyorum yanlış mı düşünüyorum ama iyiye benziyor siz ne diyorsunuz ön yargımı kırmalı mıyım? Samsung'un gereksiz servisleri varmış o yüzden biraz soğudum ve büyük gibi. Bir şey daha soracağım şu süreçte Windows Phone cihaz alır mısınız_?
Oyun Ekran=G2
Tasarım=G2
Batarya=G2
Bak alıcaksan snapdragon 800lü cihaz al exynos lar fazla tutulmuyor
exynos lar nedir hocam?
 
Invoke

Invoke

Üye
G2'nin hafıza kartı girişi yok. Sıkıntısı bu.Exynos note3deki işlemci.
 


Üst Alt