Tavsiye Telefon Tavsiyesi Rica Ediyorum..

Sponsorlu Bağlantılar

hasanabi

hasanabi

Üye
    Konu Sahibi
Telefon Tavsiyesi Rica Ediyorum..
Merhabalar başlıkta'da belirttiğim gibi almak isteyip de karar veremediğim bi kaç telefon var aklımda.

Sony xperiaz 1
Galaxy Note 3
Galaxy s4
ve windows 8'le lumia 925 düşünüyorum.

Sizce hangisini almalıyım ve neden.
2 gün sonra almaya gideceğim cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 


muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
kullanım amacınız?
 
Invoke

Invoke

Üye
S4 ile 925'i ele bence. Telefondan beklentine göre Z1 ya da Note 3...
 
hasanabi

hasanabi

Üye
    Konu Sahibi
Benim kullanım amacım,neredeyse tüm gün işyerinde olmam münasebetiyle wifi'yi çok kullanacağım. yolda veya seyahat ederken müzik dinlemek,ve kamera'da önemli benim için. ve cihaz kasmamalı yorumları çok okudum ve android telefonların ne olursa olsun kasacağı yönde. kararsızım yani.
S4 ile 925'i ele bence. Telefondan beklentine göre Z1 ya da Note 3...
telefondan beklentilerimi siz mesaj yazarken yazdım galiba göremediniz. tekrar bakabilir misiniz son mesajıma ? fiyat benim için önemli değil bunuda belirteyim. isteklerimi karşılaması yeterli.
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
o zaman ekran sıkıntı degl ıse ıphone 5 5s yok kucukse 925 ya da 1020 benım tavsıyem 1020
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
kasmayan telefon mu var allah aşkına
 
Invoke

Invoke

Üye
Benim kullanım amacım,neredeyse tüm gün işyerinde olmam münasebetiyle wifi'yi çok kullanacağım. yolda veya seyahat ederken müzik dinlemek,ve kamera'da önemli benim için. ve cihaz kasmamalı yorumları çok okudum ve android telefonların ne olursa olsun kasacağı yönde. kararsızım yani.
telefondan beklentilerimi siz mesaj yazarken yazdım galiba göremediniz. tekrar bakabilir misiniz son mesajıma ? fiyat benim için önemli değil bunuda belirteyim. isteklerimi karşılaması yeterli.

Ne olursa olsun android kasar diye bir şey yok :D
Hepsi işinizi görür.
 
Türe

Türe

Üye
Note 3 veya 925
 
  • Beğen
Tepkiler: hasanabi
Invoke

Invoke

Üye
Ben olsam Z1 ya da note3 seçerdim, büyük iht. Z1 alırdım, note3'ün snap800lü versiyonu tr gelseydi o zaman işler değişirdi, yine de çok önemli değil, hepsi işinizi görür, s-peni aktif kullanırım çok işime yarar diyorsanız, note3'e eklenen özellikler cidden iyi.
 
hasanabi

hasanabi

Üye
    Konu Sahibi
Ne olursa olsun android kasar diye bir şey yok :D
Hepsi işinizi görür.
arasından önerebileceğiniz bişey yokmu peki ?
Ben olsam Z1 ya da note3 seçerdim, büyük iht. Z1 alırdım, note3'ün snap800lü versiyonu tr gelseydi o zaman işler değişirdi, yine de çok önemli değil, hepsi işinizi görür, s-peni aktif kullanırım çok işime yarar diyorsanız, note3'e eklenen özellikler cidden iyi.
Evet başta aslında note3 aklımdaki telefondu fakat tr'deki işlemci ve diğer özellikler yurtdışındakinden farklı olduğunu görünce kafam karıştı. öneriniz için teşekkür ederim. s-pen'i aktif olarak kullanacağımı pek sanmıyorum açıkcası.Yada 1520'yi beklemeli miyim Sizce _?
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
1520 6inc oldugundan cok buyuk bence 1020
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
ama 1020 yabana atılacak cıhaz degl ustn olmak zorunda cunku daha yenı cıhaz
 
Invoke

Invoke

Üye
1320 de var, eğer bekleyeceksen...
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
o nun kamerası 20 mp olacak
 
hasanabi

hasanabi

Üye
    Konu Sahibi
1320 de var, eğer bekleyeceksen...
çok beklemek istemiyorum açıkcası yarın tanıtılacakmış galiba 1520 ne zaman piyasaya çıkar ki.

yani android'mi w8'mi önce bunu çözmem lazım galiba. androidse z1 wp8se 925 veya 1520 diye düşünüyorum
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
bak 925 yerıne nedn 1020 dusunmuyorsun bırı 8.p mp bırı 41mp
 

Benzer Konular



Üst Alt