Samsung Galaxy Ace 2 Kullanıcılar Kulübü Ana Konu ( Her Türlü Yardım Ve Destek )

Sponsorlu Bağlantılar

bozoklu_66

bozoklu_66

Üye
senin yazdıklarına cevap vermek istedim oyunları alt alta sıraladığında bişey bildiğini zannetmesinler diye :) anlaşılan 16xMSAA nin ne olduğunu netten öğrenemişsin gelmiş en iyi bildiğim yerlerden beni vurmaya çalışmışsın ama hata yapmışsın bence :D ne olduğunu anlatsam da anlamazsın zaten senin için büyük ihtimalle görüntü kalitesi falan önemli değildir performansla kafayı üşütmüşsün sen çünkü :D
hangisini kullanıyosun ki sakura droid i mi şu team canjica nın yeni çıkarttığını mı ? bir sürü cm olunca hangisinin olduğunu anlamak zor oluyo :ehe :d:
bazi insanlar karsisindakini kendi gibi gorurmus tipki sen gibibi daha da asgilayici laf konusma agir konusurum usutuk sensin surda bildiklerimi konusmak istememem muteviziligimdendir senin gibi havali olsam sana dilini yuttururdum ama hata bende bosuna dememisler
etme cahille muhabbet kusturursun silme cam kirigiyla bi yerlerini kestirirsin
bundan sonra ne yazarsan yaz muhattap almiyom seni
 


The Shadow

The Shadow

Üye
bazi insanlar karsisindakini kendi gibi gorurmus tipki sen gibibi daha da asgilayici laf konusma agir konusurum usutuk sensin surda bildiklerimi konusmak istememem muteviziligimdendir senin gibi havali olsam sana dilini yuttururdum ama hata bende bosuna dememisler
etme cahille muhabbet kusturursun silme cam kirigiyla bi yerlerini kestirirsin
bundan sonra ne yazarsan yaz muhattap almiyom seni
yaw he he cahillerle uğraşmak zevkli belki de senin gibi kendini bir şeymiş gibi gösteripte cehaletin ötesinde olan insanlarla gerçek hayatta da karşılaşınca yaw he he deyip geçmek gerekir şimdi bende onu yapıyorum bi derdin varsa kendine sakla maxicep te konuşulacak konu değil bu ve bu da seninle olan tartışmamdaki son yorumum
 

inekler2323

Üye
Ace 2 kamerayla fotograf cekerken seri cekim var mi eger yoksa seri cekim yapabilen bi kamera uygulamasi var mi acaba
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Ace 2 kamerayla fotograf cekerken seri cekim var mi eger yoksa seri cekim yapabilen bi kamera uygulamasi var mi acaba
2.3.6 mı kullanıyosun 4.1.2 mi ? 2.3.6 kullanıyosan hemen kamera ayarlarında vardı ama 4.1.2 kullanıyorsan başka birileri sana yardımcı olacaktır :)
 

zeko22

Üye
senin yazdıklarına cevap vermek istedim oyunları alt alta sıraladığında bişey bildiğini zannetmesinler diye :) anlaşılan 16xMSAA nin ne olduğunu netten öğrenemişsin gelmiş en iyi bildiğim yerlerden beni vurmaya çalışmışsın ama hata yapmışsın bence :D ne olduğunu anlatsam da anlamazsın zaten senin için büyük ihtimalle görüntü kalitesi falan önemli değildir performansla kafayı üşütmüşsün sen çünkü :D
hangisini kullanıyosun ki sakura droid i mi şu team canjica nın yeni çıkarttığını mı ? bir sürü cm olunca hangisinin olduğunu anlamak zor oluyo :ehe :d:
canjica kullaniyorum su ana kadar hic oyle bisey olmadi.
 

inekler2323

Üye
2.3.6 mı kullanıyosun 4.1.2 mi ? 2.3.6 kullanıyosan hemen kamera ayarlarında vardı ama 4.1.2 kullanıyorsan başka birileri sana yardımcı olacaktır :)
4.1.2 kullaniyorum baska birileri demissin nasil yanii ?
 
Samxal86

Samxal86

Üye
o.c. den mi bahsediyosun ? hayır henüz o.c. için bir kernel yok jb de ama daha çok governor ve i/o scheduler bulunan 3 kernel var :
1-Bsc kernel (stock based)
2-D-Kernel (sürüme göre değişir)
3-Roxsel kernel (custom based)
yalnız hiçbirinde o.c. desteği yok fakat içlerinde cwm mevcut ve stock kernellerden daha iyiler :spr
Arkadas sen hangisini onerirsin?
 
Nwoempty

Nwoempty

Üye
beyler onu bunu boşverin de gappss nedir bea ?
 
The Shadow

The Shadow

Üye
17/10 en son surum.
o sürümde 2 tane bug var bazı uygulamalar çalışmıyor ve bir uygulamanın içinden screenshot almaya çalıştığında otomatiğe bağlıyor (5-10 tane screenshot alıyor :D) rom iyi ama buglar düzelince kurmanı öneririm :spr birde roxsel kernel kur şurdan stock cm kernelinden daha iyi :

Arkadas sen hangisini onerirsin?
en iyisi roxsel kernel ama sen cm,miui,paranoid falan kullanmıyosun sende çalışmaz o yüzden d-kernelin stock sürümünü indirebilirsin :

(indirme linki sayfanın altlarında)
beyler onu bunu boşverin de gappss nedir bea ?
google uygulamaları :) cm, miui, paranoid gibi romların içinde olmadığı için ayrıyetten cwm den flashlayarak kuruyosun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nwoempty
Samxal86

Samxal86

Üye
Arkadaslar greenifty pro yu nerden indire bilirim?
 
The Shadow

The Shadow

Üye
Arkadaslar greenifty pro yu nerden indire bilirim?
buradan indirebilirsin ancak xposed framework gerekir :



onun için de buraya bak :

 
Son düzenleme:
Nwoempty

Nwoempty

Üye
beyler gb den memnunum ama görüntü kalitesi jb ile kıyaslanamaz derece kötü o yüzden jb geçicem sanırım tekrar daha önce performance denedim rootbox denedim olmadı bu sefer mui mi cm mi deneyim beyler hangisi daha iyidir
 
The Shadow

The Shadow

Üye
beyler gb den memnunum ama görüntü kalitesi jb ile kıyaslanamaz derece kötü o yüzden jb geçicem sanırım tekrar daha önce performance denedim rootbox denedim olmadı bu sefer mui mi cm mi deneyim beyler hangisi daha iyidir
gb de daha iyi görüntü kalitesi arıyosan chainfire 3d kur bu sorunlarını giderecektir :) jb custom romu arıyosan team canjica nın cm 10.1 ini öneririm ama stock mh1 i kendin değiştirirsen daha çok seveceksin :D
 
desRon

desRon

Üye
beyler cm 10 u yoksa cm 10.1 i daha iyi cm 10 da mutluyum fakat bazen facebook twitter whatsapp acık olunca aramalar sırasında donuyor gec acıyor felan tek sıkıntısı bu oyunlarda zaten performansı iyi siz hangisini tavsiye ediyorsunuz ?
 
The Shadow

The Shadow

Üye
beyler cm 10 u yoksa cm 10.1 i daha iyi cm 10 da mutluyum fakat bazen facebook twitter whatsapp acık olunca aramalar sırasında donuyor gec acıyor felan tek sıkıntısı bu oyunlarda zaten performansı iyi siz hangisini tavsiye ediyorsunuz ?
cm 10.1 iyidir :spr ama saçma sapan buglar var rahatsız edebilir bazen ama performansı daha iyidir :)
 
Ottoman Slap

Ottoman Slap

Üye
gb ile skorum 8700 daha ne yapam jb yi arkadas :)
 


Üst Alt