Nokia DC-18'e Yakından Bakalım (Video)

Sponsorlu Bağlantılar

hasansen_83

hasansen_83

Üye
Bendekı cıhazı 2 kere sarz edıyor sızdekı 1 kere :)
 


dakamon

dakamon

Üye
Valla internet paketi alan herkesin böyle bi ürün alması şart bence deli gibi şarj gidiyo 820 de hele 620 de.... 4000 mah lık iyimiş bence :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Geçen hafta Vatan'dan 41 liraya DC-16 aldım çok daha küçük bekliyordum alınca baya şaşırdım :dry:

DC-18'i bekleseydiniz keşke.
Görüldüğü kadarıyla oldukça küçük.
Eli kulağındadır bu ay gelebilir belki.
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Sağ ol Hasan:oke:
 
ÖEY

ÖEY

Üye
ne demek özgür yardımım dokunduysa ne mutlu :)

Bunu almam için önce telefonun gelmesi lazım bana neyse şimdi konumuza dönersek bunun boyutları bayağı ufak galiba değil mi? 3.2 cm - 9 cm boyutlarında yani cebe falan rahat sığar? Ya bunu ya da bu dc-18 ikisinden birini alırım ben büyük ihtimalle artık.
 
hasansen_83

hasansen_83

Üye
sigara paktı kadar boyutu :)
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Düşündüğüm gibi o zaman tamamdır:oke:
 
-efşan

-efşan

Üye
Teşekkürler.
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Benim için gereksiz bir alet
 


Üst Alt