Nokia DC-18'e Yakından Bakalım (Video)

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Nokia DC-18'e Yakından Bakalım (Video)
Nokia'nın birkaç ay önce tanıttığı DC-16 ve DC-18 şarj destek ünitelerini hepiniz hatırlarsınız.
Hatırlamayanlar için şöyle tekrar bir bakalım.

Bu model: DC-16 / 2200 mAh





***

Bu model ise daha şirin ve küçük olan: DC-18 / 1720 mAh






Şimdi bu ikiliden DC-18'e aşağıdaki video aracılığıyla biraz daha yakından bakalım ;)

[video=youtube;xWAfctYM2nE]http://www.youtube.com/watch?v=xWAfctYM2nE[/video]
 


SonyXperia

SonyXperia

Üye
Haber için :tşk: Araba kullanan pek çok insan için özellikle tercih edilebilir bir cihaz olmuş :oke:
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Teşekkürlergüzel düşünülmüş ve güzel tasarlanmış pratik ürünler
 

skynet

Üye
:tşk:
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
:tşk:
Ben bunu almalıyım .. 65 TL fiyat var net te daha ucuzu var mı ?
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: BrahimOkumus
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye


Bence DC-18'i bekle.
Taşınabilirliği daha yüksek.
Ancak henüz Türkiye'de satışa sunulmadı sanırım.
Gelsin yeter Dışarıda şebekeyle girince cok pis yiyor şarjı :D Telefonu cebimde taşımak için almadım :D
:tşk: bekleyeceğiz artık
 

Dtn

Üye
Videoda çok güzel şeyler anlatıyor da işte anlayana :kop:
Şaka bir yana, çok güzel olmuş DC-18, ara kablonun da içinde olması çok iyi :oke: umarım çok tuzlu olmaz, kullanışlı bir cihaz çünkü.
Bir de, şu lumianın şarj girişi neden üstte, hangi model o?
 
mesutcinik

mesutcinik

Üye
güzel cihaz olmuş arkadaşların da dediği gibi biz telefonu değil telefon bizi taşısın demi ? :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Videoda çok güzel şeyler anlatıyor da işte anlayana :kop:
Şaka bir yana, çok güzel olmuş DC-18, ara kablonun da içinde olması çok iyi :oke: umarım çok tuzlu olmaz, kullanışlı bir cihaz çünkü.
Bir de, şu lumianın şarj girişi neden üstte, hangi model o?

lumia925 with GDR2+AMBER :D
 

Dtn

Üye
Hmm, dikkatimi çekmemiş daha önce giriş yerinin farklı olması. teşekkürler. :)
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Alet güzelmiş ama bana göre değil çünkü telefon artık 1 günü geçiyor geneldede hep evde oluyorum ve şarj ediyorum sorun çıkmıyor.Ve o ince uzun şarj aletini bi arkadaşta daha görmüştüm yani yeni birşey değil benim bildiğim kadarıyla

Bu arada adamda hem 925 var hem note 2 var..ah ahh avrupada yaşamak vardı be :D
 
Ccihat67

Ccihat67

Üye
Nokıa aletiyle samsung şarj ediyor ayıp denen bişey var yav :ehe :kop:
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Bu dc-18'in fiyatı nedir bilen var mı? Daha Türkiye'ye giriş yapmadı mı yoksa?
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Bu dc-18'in fiyatı nedir bilen var mı? Daha Türkiye'ye giriş yapmadı mı yoksa?

Hayır henüz Türkiye'ye gelmedi.
Avrupa'da da sanırım bu ay satışa çıkacak.
Fiyatının 15 Euro civarında olması bekleniyormuş.
Bizde de muhtemelen 50 TL civarında olacaktır.
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
Ben DC-16'yı aldım ama 620'yi anca bir defa şarj ediyor. Hiç memnun değilim.
 
q0nzalez

q0nzalez

Üye
ÖEY

ÖEY

Üye


Hayır henüz Türkiye'ye gelmedi.
Avrupa'da da sanırım bu ay satışa çıkacak.
Fiyatının 15 Euro civarında olması bekleniyormuş.
Bizde de muhtemelen 50 TL civarında olacaktır.
Türkiye'ye gelsin de hemen bir tane alalım o zaman. Yararlı bir cihaz.
 
hasansen_83

hasansen_83

Üye
Bende GPnin 4000 ma sı var 80 tl almıstım gayet memnunum :)
 

yusufguc

Üye
Geçen hafta Vatan'dan 41 liraya DC-16 aldım çok daha küçük bekliyordum alınca baya şaşırdım :dry:
 


Üst Alt