mangaaaaa
Üye
Arkadaşlar bir yardım edin!
Mrb size bişey danışmak istiyorum ben şuan sony xperia neo kullanıcısıyım 8 mp kameralı olan neo v degil yani sistem android. ancak lumia görüntü olarak beni cezbediyor ve lumia 520 almak istiyorum malum fiyat uygun. ama emin olamıyorum sizde elimdeki telefonu satıp bunu almak dogru olur mu özellikler açısından. ben oyun oynayan biri degilim telefonda , yaptıgım tek şey mesajlaşma çok nadir konuşma,görüntülü konuşma gibi bi derdimde yok birde internet. Sizce neodan sonra bu telafon beni tatmin eder mi hız açısından? çok kararsız kaldım birde teli abime aldırcam sonra pişman olursam kötü olur
birde sanırım bu lumiada qwerty klavyeden başka seçenek yokmuş acaba extra uygulamlar var mı bunun için?
birde sanırım bu lumiada qwerty klavyeden başka seçenek yokmuş acaba extra uygulamlar var mı bunun için?

ama tabi alışkanlıkları bırakmak kolay olmaz ona bişi diyemem
Şu tavsiye görüş konularının başlıklarını böyle açmayın yahu.