Arkadaşlar bir yardım edin!

Sponsorlu Bağlantılar

mangaaaaa

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bir yardım edin!
Mrb size bişey danışmak istiyorum ben şuan sony xperia neo kullanıcısıyım 8 mp kameralı olan neo v degil yani sistem android. ancak lumia görüntü olarak beni cezbediyor ve lumia 520 almak istiyorum malum fiyat uygun. ama emin olamıyorum sizde elimdeki telefonu satıp bunu almak dogru olur mu özellikler açısından. ben oyun oynayan biri degilim telefonda , yaptıgım tek şey mesajlaşma çok nadir konuşma,görüntülü konuşma gibi bi derdimde yok birde internet. Sizce neodan sonra bu telafon beni tatmin eder mi hız açısından? çok kararsız kaldım birde teli abime aldırcam sonra pişman olursam kötü olur:) birde sanırım bu lumiada qwerty klavyeden başka seçenek yokmuş acaba extra uygulamlar var mı bunun için?
 


ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
bildiğim kadarıyla başka klavye seçeneğin yok. qwerty klavyeye mahkumsun :)
dediğin gibi telefonda oyun oynamayacaksan, WP sistemin eksiklerini iyi araştırdıysan, ve bu eksikler seni sıkıntıya sokmayacaksa, evet bu telefon sana göre, çünkü emin ol kullanırken uçak sürüyor hissine kapılabilirsin benden söylemesi :)
he mesajlaşmayı sık kullandığın için bildirim merkezinin sıkıntılı olduğunu bilmende yarar var.(tepede cuk diye çıkıyo atılan mesajın ilk cümlesinin başı). bir de whatsapp da kullanıyorsan o uygulamada şu an sıkıntılı güncelleme bekleniyor deli gibi. bunları da söyleyelim de sonra bilmiyordum deme :)
 

IVI-Elia

Üye
Hız açısından şüphen olmasın madem oyun da birincil önceliğin değil al.Ha bu tabi oyun oynayamazsın demek değil.Birçok oyun da oynarsın HD oyunlarda dahil
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
Bence 520 alma biraz biriktirip 820 almani tavsiye ederim
 

mangaaaaa

Üye
    Konu Sahibi
bildiğim kadarıyla başka klavye seçeneğin yok. qwerty klavyeye mahkumsun :)
dediğin gibi telefonda oyun oynamayacaksan, WP sistemin eksiklerini iyi araştırdıysan, ve bu eksikler seni sıkıntıya sokm,ayacaksa, evet bu telefon sana göre, çünkü emin ol kullanırken uçak sürüyor hissine kapılabilirsin benden söylemesi :)
he mesajlaşmayı sık kullandığın için bildirim merkezinin sıkıntılı olduğunu (tepede cuk diye çıkıyo atılan mesajın ilk cümlesinin başı). whatsapp da kullanıyorsan o uygulamada şu an sıkıntılı güncelleme bekleniyor deli gibi. bunları da söyleyelim de sonra bilmiyordum deme :)
Ah o mesajın cuk die her telde drt benim neodada aynı sorun var neoda birde üst panelde hepsi akıo mesajın keşke tek başı olsa=)
Sanırm bu klavye işi bozck beni hç sevmiorm o klavyeyi neoda bsta oyleydi seçenek yktu ama snra güncellemyle konuldu bence android daha çok kasıo ona göre :/
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
gerçi kelime tahminleri WPde çok iyi, çoğu zaman kelimeleri yazmadan direk tahminle cümleyi yazdığım oluyo :D hatalı kelimeleri de otomatik düzeltmesi de yerinde :oke: ama tabi alışkanlıkları bırakmak kolay olmaz ona bişi diyemem :)
 

mangaaaaa

Üye
    Konu Sahibi
biraz mı??? 600TL ~ 1250 TL iki katı la :D
Elimdeki teli alırken 1000 tl verdim kckere oyun oynadn de hiç:D hc bi özellgnde kullanmadm:D

- - - Eklendi - - -

gerçi kelime tahminleri WPde çok iyi, çoğu zaman kelimeleri yazmadan direk tahminle cümleyi yazdığım oluyo :D hatalı kelimeleri de otomatik düzeltmesi de yerinde :oke: ama tabi alışkanlıkları bırakmak kolay olmaz ona bişi diyemem :)
Alıskanlıkları bırakamadm evet hala o e 250 modunu istyrm telde beni akıllı telefna baglayn tek sey internet=)
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
ram işlemci gibi teknik donanımların dışında 520deki temel eksiklikleri söyleyelim o zaman.
flaş yok,
ön kamera yok (ki sen kullanmıyormuşsun zaten),
nfc yok (hala şunu kim aktif olarak kullanıyor merak ediyorum),
bi de pusula yok. (bu da HERE City Lens uygulaması çalışmayacak demek)
aslında söylediklerine bakınca evet 520 sana yetiyo ya :)
 

mangaaaaa

Üye
    Konu Sahibi
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye

mangaaaaa

Üye
    Konu Sahibi
ram işlemci gibi teknik donanımların dışında 520deki temel eksiklikleri söyleyelim o zaman.
flaş yok,
ön kamera yok (ki sen kullanmıyormuşsun zaten),
nfc yok (hala şunu kim aktif olarak kullanıyor merak ediyorum),
bi de pusula yok. (bu da HERE City Lens uygulaması çalışmayacak demek)
aslında söylediklerine bakınca evet 520 sana
yetiyo ya :)
Saydıklarından anladgm bi tek ön kamera ve flas dıgrlerı ne ise yarar bilmyrm acıkcası=) bi tek ararsam flash ararım :/

- - - Eklendi - - -

internet deneyiminde de uçarsın ondan da şüphen olmasın :oke:
Bak ona sevimdim işte=)
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
Pişman filan olmazsın kardeşim aksine çok memnun kalırsın diye düşünüyorum. Ben de androidden wp ye geçtim iyi ki de geçtim diyorum. Çok stabil, yani o kadar stabil ki sistem neden bu kadar kapalı diye yakınmamaya başlıyorsun artık. Bir de evet qwerty klavye var sadece ama klavyenin tahmin, düzeltme, yazma özellikleri filan çok iyi. Ben sana şiddetle tavsiye ederim.
 

mangaaaaa

Üye
    Konu Sahibi
Pişman filan olmazsın kardeşim aksine çok memnun kalırsın diye düşünüyorum. Ben de androidden wp ye geçtim iyi ki de geçtim diyorum. Çok stabil, yani o kadar stabil ki sistem neden bu kadar kapalı diye yakınmamaya başlıyorsun artık. Bir de evet qwerty klavye var sadece ama klavyenin
tahmin, düzeltme, yazma
özellikleri filan çok iyi. Ben sana şiddetle
tavsiye ederim.
Dostum şu whatsappta fln skntı var diolar baya sıkıntı mı bunlar?
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Dostum şu whatsappta fln skntı var diolar baya sıkıntı mı bunlar?
bir bakmışın mesajlar tıkır tıkır geliyor, bir bakmışın gecikmeli geliyor, bir bakmışın hiç gelmiyor ta ki sen whatsappı açana kadar!! arkaplanda çalışma kodlamasında sıkıntı var yani. ben bu durumu whatsappı geri tuşu ile kapatarak değil windows tuşu ile arkaya atarak çözmüş gibiyim kısmen. bildirimler çoğunlukla zamanlı geliyor bu şekilde. ancak yine de (her zaman olmasa da) whatsappa girerken uzun bekleme süreleri de çıkıyor karşına. yani sorunlu evet ama kullanılmayacak derecede mi? bence değil, ben bu şekilde kullanıyorum gayet yeterli sabırlıysan :)
 

mangaaaaa

Üye
    Konu Sahibi
bir bakmışın mesajlar tıkır tıkır geliyor, bir bakmışın gecikmeli geliyor, bir bakmışın hiç gelmiyor ta ki sen whatsappı açana kadar!! arkaplanda çalışma kodlamasında sıkıntı var yani. ben bu durumu whatsappı geri tuşu ile kapatarak değil windows tuşu ile arkaya atarak çözmüş gibiyim kısmen. bildirimler çoğunlukla zamanlı geliyor bu şekilde. ancak yine de (her zaman olmasa da) whatsappa girerken uzun bekleme süreleri de çıkıyor karşına. yani sorunlu evet ama
kullanılmayacak derecede mi? bence değil,

ben bu şekilde kullanıyorum gayet yeterli sabırlıysan :)
Bu kdr kullanılan bi programada hala güncelleme gelmemiş olması garıp=) mecbur sabretcez yapck bişey yok umarım pisman olmam ya =)
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Ben de yardım edin başlığını görünce sorun yaşayan bir kullanıcı olduğunu düşünmüştüm:hmmm Şu tavsiye görüş konularının başlıklarını böyle açmayın yahu.
 

mangaaaaa

Üye
    Konu Sahibi
Ben de yardım edin başlığını görünce sorun yaşayan bir kullanıcı olduğunu düşünmüştüm:hmmm Şu tavsiye görüş konularının başlıklarını böyle açmayın yahu.

Buda kararsızlıkta yapılan bi yardım=)
 
OozyStaw

OozyStaw

Üye
Ah o mesajın cuk die her telde drt benim neodada aynı sorun var neoda birde üst panelde hepsi akıo mesajın keşke tek başı olsa=)
Sanırm bu klavye işi bozck beni hç sevmiorm o klavyeyi neoda bsta oyleydi seçenek yktu ama snra güncellemyle konuldu bence android daha çok kasıo ona göre :/

bildirime basılı tutup sağa suruklersen gidiyor
 


Üst Alt