orjinal yazilim nasil kliti kiracam bilmiyorum ki
Her cfw yapımındaki temel kural,
önce core dosyasını nokia cooker ile açmak ve
araç butonundan asma kilit şeklindeki
seçeneğe tıklayıp, oradaki 3 seçenekteki 2B yazan yerleri 2C olarak değiştirmektir. Bunu
yapmazsan asla telefonun açılmaz. Sen şimdi
yaptığın cfwdeki core dosyasını açıp 2B leri 2C
yap ve core kilidi kırılmış olur