Nokia Web Browser V.8.3.1.4 Fix [Mod & Sis By haqanguven]

Sponsorlu Bağlantılar



whu-su

Üye
sertifika hatası veriyor
 

whu-su

Üye


cihazı hacklemen gerek

C6-01 cihazı hackledim sis dosyasını kurdum ama hiç bi değişiklik olmadı yine cihaz kilitleniyor diğer türlü nasıl yapabiliri? Anlatırmısın bu konuda fazla bilgim yok
 

Fuad199219

Üye
kullan abi 1-2kez kilitlenecek cihaz daha hec bir zaman kilitlenmez.
 

whu-su

Üye
İlgülendiğiniz için teşekkürler sanırım oldu
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​diğer arkadaşın yaptığı fixleme de tarayıcı dondu..bir de bunu deneyeceğim.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
şimdilik bir sorun yok gayet güzel çalışıyor.eline sağlık :) birkaç gün daha deneyeceğim bakalım.

- - - Eklendi - - -

yanlız ben doğru gömüp gömmediğimi nasıl anlayacağım? böyle oldu bende..

 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
şimdilik bir sorun yok gayet güzel çalışıyor.eline sağlık :) birkaç gün daha deneyeceğim bakalım.

- - - Eklendi - - -

yanlız ben doğru gömüp gömmediğimi nasıl anlayacağım? böyle oldu bende..


sürüm no filan değiştirmez. Web browser kasmalar minimum. Donma yok ve hızlanma var ise işlem tamamdır :)
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
hızlanma var bir parça.donma olayını da biraz test edeceğim bakalım.olmuştur ama :) eline sağlık tekrar.

- - - Eklendi - - -

az önce Gene dondu.bataryayı çıkardım.bir hata mı yaptım acaba yazılıma gomerken..birde Ben diğer arkadaşın fix i yapmıştım sonra onun dosyalarının yerine orjinal dosyaları attım..belki içinde birkaç tane kalmış olabilir..tekrar kontrol etmem lazım.elinde varsa Bana tarayıcının orjinal dosyalarını gönderir misin?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hızlanma var bir parça.donma olayını da biraz test edeceğim bakalım.olmuştur ama :) eline sağlık tekrar.

- - - Eklendi - - -

az önce Gene dondu.bataryayı çıkardım.bir hata mı yaptım acaba yazılıma gomerken..birde Ben diğer arkadaşın fix i yapmıştım sonra onun dosyalarının yerine orjinal dosyaları attım..belki içinde birkaç tane kalmış olabilir..tekrar kontrol etmem lazım.elinde varsa Bana tarayıcının orjinal dosyalarını gönderir misin?

karışır. malesef yok.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
​eski dosyaları geri attım.şimdi tekrar deneyeceğim.
 

Abstract_Loco

Üye
vala tarayıcı sürümü aynı yazıyo ama bi dondu telefondan yanıt alamadım . Şimdi bir iki kere yaptıktan sonra geçiyo diyenler var . Yada olmuyo diyenler var bende oldu mu olmadı mi anlamadım ki :S
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
biraz kullan dene.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
bende şu ana kadar donma vs olmadı..herşey yolunda..
 
onurhanerk

onurhanerk

Üye
Telefon c7 sis paketi yükledim. Fakat yine dondu ? Napabilirim
 


Üst Alt