senin ettiğin olsaydı neden konu açayım. Sen eski tarayıcıya döndün bunda eski tarayıcıya dönmüyorsun
- - - Eklendi - - -
n8 ve c7 de sorun yok demekki kimilerinde sisle olmuyor
yenilerinin ayrışmasnda katkıda bulunduysam ne mutlu bana.o zaman .
öncekine göre fark var ama opera hala çok daha seri
ne diyon ya. Neyin kafası bu
- - - Eklendi - - -
operanın yerini birşey tutmaz. Bence en iyi mobil tarayıcısı
haqanguven' Alıntı:operanın yerini birşey tutmaz. Bence en iyi mobil tarayıcısı
Facebook sorunu neden kaynaklanıyor bir bilgin var mı ?Abi haklısın tek sorun facebook düzgün çalışmıyor benim içinFacebook sorunu neden kaynaklanıyor bir bilgin var mı ?
tarayıcıyı kullanmadığım için sorun varmı bilmiyorum ama yinede yükledim paylaşım için teşekkürler![]()
cvf falan nasıl yüklenir daha öğrenemedik de sis dosyasını yükleyelim bakalım fp1e nasıl olacak terakk
abi e7 yi de koy istersen denenenlerin içine
Valla ben fp1e yükledim kendi tarayıcısı 8.2 değişiklik olmadı 8.3 falan olmadı ama sanki biraz daha hızlandı gibi Evet Evet hızlandı hakkını yemeyelim terakkürler
rica ederim. bilgi için teşekkürler603 fp2 olumlu teşekkürler![]()
güle güle kullaneyvallah saolasın
rica ederimTeşekkürler
sonucu bildirir sen ana başlığa eklerim telefonuTeşekkürler Denedim Yaptım Sonuç Ne Olur Allah BilirTel. C6-01 Refresh Cfw Kullanıyorum

