Samsung S2 ile dalga mı geçiyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

osicik

Üye
bu konuda sitem ediyorsan tele meraklısındır demektir ne bekliyosun custom rom kurmak zor değil ben orjinalini 2 aydır orjinal olmayan customu yalan olmasın 1 senedir kullanıyorum... bunu yazma sebebim şu nokia olsun htc olsun sony olsun hepsinde bu aksamalar oluyor keşke olmasa ama bunlar satış stratejisi orda sen olsan sende öyle yapardın... sonuç: geç custom roma çeşit çok alternatif çok her zevke uygun rom var canını da sıkma daha duyurulmadan o romu kullanma şansını yakala bu kadar basit... yok custom roma geçmem diyorsan sat al s3 önce sahip ol ne kadar ekmek o kadar köfte...:ehe
 


PriZm

PriZm

Üye
abi bazı konularda haklısın ama bende bir türlü cyanogen modun görsel görünümüne alışamadım. ayrıca radyo yok dosya yönetici, müzikçalar vs. farklı bunlar düzeltilebilir seyler ama orjinali varken neden uğraşayım?? Nokia dan bilirsin ben her zaman orjinalden yanaydım :D :D 4.1.2 yi biraz kullanmış olsaydın dediğimi anlardın. arkadaşlarımda galaxy s var cyanogen mod yükledim iki gün sonra gelip benden orijinal rom yüklememi istediler. anlayacağın hız bazen başlı başına yetmiyor.kimisi arayüze bakıyor kimisi 4.2.1 olsun diyor. birde bazı arkadaşlar illa bende en üst sürüm olsun diyor kaldırmayacağından değil ama her sürüm her tele çıksa samsung ne kazanacak :)

Custom romla uğraşman kazandırdıkları karşısında hiçbirşey bundan emin ol :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
custave

custave

Üye
bu konuda sitem ediyorsan tele meraklısındır demektir ne bekliyosun custom rom kurmak zor değil ben orjinalini 2 aydır orjinal olmayan customu yalan olmasın 1 senedir kullanıyorum... bunu yazma sebebim şu nokia olsun htc olsun sony olsun hepsinde bu aksamalar oluyor keşke olmasa ama bunlar satış stratejisi orda sen olsan sende öyle yapardın... sonuç: geç custom roma çeşit çok alternatif çok her zevke uygun rom var canını da sıkma daha duyurulmadan o romu kullanma şansını yakala bu kadar basit... yok custom roma geçmem diyorsan sat al s3 önce sahip ol ne kadar ekmek o kadar köfte...:ehe

güzel konuşmuş ayranda benden olsun
 

osicik

Üye


Custom romla uğraşman kazandırdıkları karşısında hiçbirşey bundan emin ol :)
katılmıyorum cm mod belki çok hızlı ama bende sevmiyorum özellikle söz konusu s2 ise o kadar çok custom var ki mesela gereksiz programların kaldırıldığı orjinal custom romlar kur birini hız stabillik şarj süresi ol zevkten 4 köşe... ama galaxy s için dediysen bilemem yalan konuşmuş olmıyım ...:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: hakan_710
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
Cynogen mi ne var. Onu kurdum. Görsellik berbat. Hatta ötesi.. Bunu kuramayız. Test sürümü JB de de takılmalar var. Mecbur bunu bekliyoruz.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
abi bazı konularda haklısın ama bende bir türlü cyanogen modun görsel görünümüne alışamadım. ayrıca radyo yok dosya yönetici, müzikçalar vs. farklı bunlar düzeltilebilir seyler ama orjinali varken neden uğraşayım?? Nokia dan bilirsin ben her zaman orjinalden yanaydım :D :D 4.1.2 yi biraz kullanmış olsaydın dediğimi anlardın. arkadaşlarımda galaxy s var cyanogen mod yükledim iki gün sonra gelip benden orijinal rom yüklememi istediler. anlayacağın hız bazen başlı başına yetmiyor.kimisi arayüze bakıyor kimisi 4.2.1 olsun diyor. birde bazı arkadaşlar illa bende en üst sürüm olsun diyor kaldırmayacağından değil ama her sürüm her tele çıksa samsung ne kazanacak :)

SgS yi aldığımdan beri 2.3.6 - Cm9 - Cm10 - Pa romların stabil versiyonlarını kurdum cihazıma hem de defalarca. Pa 4.1.2 en sevdiğim romdu. 4.2 ilk çıktığında Cm10.1 in betalarını ve Jb 4.2 nin direk portlanmış alpha versiyonunu bile yükledim. Birçok özelliği çalışmıyordu ama şuan Jb 4.2.1 CM10.1 in dün akşam çıkan sürümüne kadar güncel cihaz ve gerçekten adamlar güzel yapmışlar. Orjinal 4.2.1 bu kadar olamaz diyebilirim. 4.1.2 ile kıyaslayınca da sadece kilit ekranına bakman yeter :) Telefonun kilidini bile açmadan mesaj yazabilir, fotoğraf çekip galeride dolaşabilir, arkadaşlarını direk arayabilirsin. Görsellik diyorsan S3 e bile daha tam gelmeyen 'Cm10.1 Jb 4.2.1' in görselliği gerçekten süper :)
Cm kullanmanın rahatlığı gerçekten farklı. Orjinal yazılımda 10 yere tıklayarak yaptığın işi CM veya benzer custom romlar ile tek harekette hallediyorsun. Orjinal yazılıma daha yeni koydular güç tuşuyla çağrı sonlandırmayı ve recenti tek tıkla temizlemeyi. Ama Cm ile bunu ve daha fazlasını çok uzun zamandır yapıyorsun.
Görsellik diyorsan S3 e bile daha tam gelmeyen 'Cm10.1 Jb 4.2.1' in görselliği gerçekten süper bence :)

Bu cihazı alma amacım zaten bu tarz yazılımları ve oyunları denemekti ki baya da denedim, kurcaladım, bozup bozup yaptım diyebilirim :D

Stabilite için C6-01 hep yanımda ve elimin altında duruyor :D Hem de senin Belle yazılımıyla :) C6-01 e daha refresh i bile yüklemedim, çünkü halen çatır çatır çalışıyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
CM 10.1 SgS de hem görsellik olarak hem de hız olarak süper.

CM yi beğenmeyenler Cm7 falan mı kurdunuz ababa? Orjinal S3 ün henüz sahip olmadığı 4.2.1 var şuan Cm 10.1 versiyonunda. Nesini beğenmediniz gerçekten anlayamadım. GingerBread mi kalsın Sgs de?
 

osicik

Üye
CM 10.1 SgS de hem görsellik olarak hem de hız olarak süper.

CM yi beğenmeyenler Cm7 falan mı kurdunuz ababa? Orjinal S3 ün henüz sahip olmadığı 4.2.1 var şuan Cm 10.1 versiyonunda. Nesini beğenmediniz gerçekten anlayamadım. GingerBread mi kalsın Sgs de?
yazdıklarının çoğuna katılıyorum ama cm yi sevmeyenler diye yazmışsın 2 mesaj üstte ben sevmedim demiştim cevap vereyim küçümseyerek cm7 falan mı kurdunuz demişsin şu kadar diyim sadece aklına getir getirebildiğin tüm romların tüm sürümlerini dikkat et tüm sürümlerini diyorum kurmuşumdur ama bu tamamen zevk meselesi senin çok hoşuna giden cm görselliği benim hoşuma gitmiyor mesela bunu tartışmak yada birbirimize kabul ettirmeye çalışmak çok saçma olur herkes sevdiği romu kullanır....
tabi cm serilerinide paranoiddir AOSP-AOKP tabanlı tüm romları severek kullanmışımdır bir süre ama yinede çok sevmem görüntüsünü....
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
yazdıklarının çoğuna katılıyorum ama cm yi sevmeyenler diye yazmışsın 2 mesaj üstte ben sevmedim demiştim cevap vereyim küçümseyerek cm7 falan mı kurdunuz demişsin şu kadar diyim sadece aklına getir getirebildiğin tüm romların tüm sürümlerini dikkat et tüm sürümlerini diyorum kurmuşumdur ama bu tamamen zevk meselesi senin çok hoşuna giden cm görselliği benim hoşuma gitmiyor mesela bunu tartışmak yada birbirimize kabul ettirmeye çalışmak çok saçma olur herkes sevdiği romu kullanır....
tabi cm serilerinide paranoiddir AOSP-AOKP tabanlı tüm romları severek kullanmışımdır bir süre ama yinede çok sevmem görüntüsünü....

Yanlış anlamayın beni, sevmeyen değil beğenmeyenlere sordum. Görsellik olarak bahsedilen neresidir bunu anlayamadım ben. Sevilen arayüz GingerBread arayüzü müdür? Yoksa TouchWiz mi seviliyor? Cm nin sevilmeyen yeri neresi onu da anlayamadığımdan sordum "Cm7 mi kurdunuz" diye. Çünkü "Cm kurdum" derken kimin hangi sürümü kurduğunu anlamak zor oluyor. Sürüm numarası belirtilmesi açısından sordum. Cm de 2 günde bir sürüm çıkartıyor. Dün i9000 için en son Cm10.1 2012-01-04 sürümü yükledim şimdi yine 2012-01-05 çıkmış :)
Hani kim hangi Cm yi neden beğenmiyor, beğenilmeyen apex launcher mıdır? bunları belirleyebilsek daha iyi olur.
 
ka_za

ka_za

Üye
Nexusum var kafam rahat :D
 
PriZm

PriZm

Üye
Cm görselliğini beğenmeyenler daha play store'da ki cm temalarını denemediler herhalde :ehe

Play Store'a "Cm9 Themes" "cm10 themes" "cm10.1 themes" yazın timescape den sense'e kadar bütün temaları bulacaksınız.

ne derseniz deyin.CyanogenMod bu rom işini orjinal rom yapan firmalardan yıllardır
daha iyi yapıyor.

birde CyanogenMod ekibinin oluşturduğu Cm tabanlı bir yazılımda var.MIUI.

CyanogenMod kazandığı bağışlarla kendi telefonu Xiaomi Mi-2'yu çıkardı.bu telefon S3 standartlarında.hatta çok daha iyi.O yüzden bu cyanogenmod ekibini tebrik ediyorum.kazandıkları bağışlarla dünyanın en iyi telefonlarından birini ürettiler.
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
hakan_710

hakan_710

Üye
neyse isteyen istediği romu kullansın fazla tartışmaya gerek yok. ben şahsen touchwiz yüzünden orijinal romu tercih ediyorum. herkesin kişisel tercihidir. kendi tercihlerimizi başkalarına kabul ettirmek yerine saygı duymamız gerekir. bu arada jelly bean ile ilgili yeni bir gelişme var romun yayınlanması an meselesi olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
neyse isteyen istediği romu kullansın fazla tartışmaya gerek yok. ben şahsen touchwiz yüzünden orijinal romu tercih ediyorum. herkesin kişisel tercihidir. kendi tercihlerimizi başkalarına kabul ettirmek yerine saygı duymamız gerekir. bu arada jelly bean ile ilgili yeni bir gelişme var romun yayınlanması an meselesi olabilir

Tabiki herkesin kendi tercihidir, ama "cm güzel değil", "görselliği hoşuma gitmiyor" gibi cümlelere de gerek yok bence. Zaten Cm için Alican'ın da dediği gibi birçok tema ve launcher mevcut. Ayrıca 4.2.1 için şuan mevcut olmasa da diğer ics ve jb sürümleri için touchwiz ve sense de var.
Benim söylemek istediğim ve Alican'ın üstteki mesajında söylediği Cm ekibinin bu işi gerçekten hakkıyla yapabildiği. Adamlar yapıyor yani :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hakan_710
PriZm

PriZm

Üye
Bu arada touchwiz isteyenlere.istediğiniz touchwiz olsun :)

 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL ve hakan_710

osicik

Üye


Tabiki herkesin kendi tercihidir, ama "cm güzel değil", "görselliği hoşuma gitmiyor" gibi cümlelere de gerek yok bence. Zaten Cm için Alican'ın da dediği gibi birçok tema ve launcher mevcut. Ayrıca 4.2.1 için şuan mevcut olmasa da diğer ics ve jb sürümleri için touchwiz ve sense de var.
Benim söylemek istediğim ve Alican'ın üstteki mesajında söylediği Cm ekibinin bu işi gerçekten hakkıyla yapabildiği. Adamlar yapıyor yani :)
ancak kafama silah dayarsan severim cm yi ne inat çıktınız arkadaş sen maviyi seversin ben kırmızıyı neden zorluyorsunuz anlamadım gitti sen cm falan boşver ben hayatta en seveceğim şey go launcherdir hayatta vazgeçemem dediğim launcherden şimdi nefret ediyorum desem yalan söylemiş olmam heralde ne temasından bahsediyorsunuz anlamadım gitti... sevmeyecem uleyyynnnn...:ehe
 
DJ Beyhan

DJ Beyhan

Üye
    Konu Sahibi
kore vermiş sanirim guncellemeyi hadi hayirlisi
 

Dostnametr

Üye
Cm görselliğini beğenmeyenler daha play store'da ki cm temalarını denemediler herhalde :ehe

Play Store'a "Cm9 Themes" "cm10 themes" "cm10.1 themes" yazın timescape den sense'e kadar bütün temaları bulacaksınız.

ne derseniz deyin.CyanogenMod bu rom işini orjinal rom yapan firmalardan yıllardır
daha iyi yapıyor.

birde CyanogenMod ekibinin oluşturduğu Cm tabanlı bir yazılımda var.MIUI.

CyanogenMod kazandığı bağışlarla kendi telefonu Xiaomi Mi-2'yu çıkardı.bu telefon S3 standartlarında.hatta çok daha iyi.O yüzden bu cyanogenmod ekibini tebrik ediyorum.kazandıkları bağışlarla dünyanın en iyi telefonlarından birini ürettiler.

Mi-2 CM nin değil.
Birbirinden tamamen ayrı geliştirici takımları Miui yi yapan geliştiricilerle.
 
PriZm

PriZm

Üye
cm yazılımı kullanmıyorlar ama

Emin misin? Cm kaynaklarını,aynı repository'leri kullanıyorlar.miui nin sitesine girsen görürsün zaten..

Miui CM tabanlıdır.ama üzerinde görsellikte epey oynama yapıldığı için kolay kolay anlaşılmaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt