osicik
Üye
bu konuda sitem ediyorsan tele meraklısındır demektir ne bekliyosun custom rom kurmak zor değil ben orjinalini 2 aydır orjinal olmayan customu yalan olmasın 1 senedir kullanıyorum... bunu yazma sebebim şu nokia olsun htc olsun sony olsun hepsinde bu aksamalar oluyor keşke olmasa ama bunlar satış stratejisi orda sen olsan sende öyle yapardın... sonuç: geç custom roma çeşit çok alternatif çok her zevke uygun rom var canını da sıkma daha duyurulmadan o romu kullanma şansını yakala bu kadar basit... yok custom roma geçmem diyorsan sat al s3 önce sahip ol ne kadar ekmek o kadar köfte...



