Samsung S2 ile dalga mı geçiyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Dostnametr

Üye


Emin misin? Cm kaynaklarını,aynı repository'leri kullanıyorlar.miui nin sitesine girsen görürsün zaten..

Miui CM tabanlıdır.ama üzerinde görsellikte epey oynama yapıldığı için kolay kolay anlaşılmaz.

Şuan Miui Rom kullanıyorum.
Stock olarak İCS almış Jb almış telefonlar için yayınladıkları sürümlerin hepsi stock tabanlı.

Güncelleme almamış telefonlar için belki cm kullanıyor olabilirler.
 


CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
ancak kafama silah dayarsan severim cm yi ne inat çıktınız arkadaş sen maviyi seversin ben kırmızıyı neden zorluyorsunuz anlamadım gitti sen cm falan boşver ben hayatta en seveceğim şey go launcherdir hayatta vazgeçemem dediğim launcherden şimdi nefret ediyorum desem yalan söylemiş olmam heralde ne temasından bahsediyorsunuz anlamadım gitti... sevmeyecem uleyyynnnn...:ehe

Size "Cm yi seveceksiniz nulen" (Cüneyt Arkın'dan alıntı tadında bir nağra :ehe ) demiyorum ki :DSadece CM veya orjinal yazılım arasında görsel farkın temayla/launcherla kapatılabileceğini ve Cm nin özel düzenlemeleri sayesinde kullanım kolaylığı ve performans konusunda görsel düzenleme sonrası bile orjinal yazılımdan çok daha iyi olacağını söylüyorum.
Hani "Cm de görsellik yok" diyorsunuz ya aslında Cm de görsellik size bırakılmış. Siz ister trubecket kullanın ister apex ister touchwiz isterseniz go launcher.
 
PriZm

PriZm

Üye


Size "Cm yi seveceksiniz nulen" (Cüneyt Arkın'dan alıntı tadında bir nağra :ehe ) demiyorum ki :DSadece CM veya orjinal yazılım arasında görsel farkın temayla/launcherla kapatılabileceğini ve Cm nin özel düzenlemeleri sayesinde kullanım kolaylığı ve performans konusunda görsel düzenleme sonrası bile orjinal yazılımdan çok daha iyi olacağını söylüyorum.
Hani "Cm de görsellik yok" diyorsunuz ya aslında Cm de görsellik size bırakılmış. Siz ister trubecket kullanın ister apex ister touchwiz isterseniz go launcher.

Aynen öyle.Cm da görsellik seçeneği tamamen kullanıcıya bırakılıyor.illa touchwiz de ki gibi mavi kullanmak zorunda değilsin ve sense ikonlarını menü arayüzünü marketteki 200 den fazla temayla değiştirebilirsin.cm Ubuntu teması bile var ikonlar aynı :ehe sadece marketi biraz kurcalamak yeter :)
 
-Emre

-Emre

Üye
konu başlığını ilk okuduğumda yanlış anladım =(
 
hakan_710

hakan_710

Üye


Yanlış anlaşılmaları önlemek için başlık düzenlenmiştir.
Samsung S2 ile dalga mı geçiyor? başlık bu deil mi?? ben ilk gördüğümde de aynıydı sanki :D:D
konu uzadı gitti. bizim güncelleme gelmedi hala
 
murat0288

murat0288

Üye
Arkads ne guncellemeymiş ya kasim ddiler aralik ddilr ocak ddiler ocagada geldk ortada jelly bean guncellemesi yok s3e catir catir verio guncellemeyi bize dha bisi yok ya
arkadaşım inan çok güldüm mesajına, sanki s3 fii tarihten kalmaymış, s2 s3 den sonra çıkmış s2 şu an bile en hit telefonmuş gibi yazmışsın. s2 yi kötülemiyorum benim ilk gözağrım aksine çok severim ama herkes yerini bilecek...
 
cimbom04

cimbom04

Üye
yeni konu açmak istemedim s2 4g ye uyumlumu acaba
 
-Emre

-Emre

Üye
konu başlığı en başta samsung s2yle dalga mi geçiyor? şeklindeydi ama düzenleme ile daha mantıklı olmuş =) ayrıca gerçekten bazılarına destek bile yok =( örnek biz galaxy w =(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt