Dostnametr
Üye
Emin misin? Cm kaynaklarını,aynı repository'leri kullanıyorlar.miui nin sitesine girsen görürsün zaten..
Miui CM tabanlıdır.ama üzerinde görsellikte epey oynama yapıldığı için kolay kolay anlaşılmaz.
Şuan Miui Rom kullanıyorum.
Stock olarak İCS almış Jb almış telefonlar için yayınladıkları sürümlerin hepsi stock tabanlı.
Güncelleme almamış telefonlar için belki cm kullanıyor olabilirler.
Sadece CM veya orjinal yazılım arasında görsel farkın temayla/launcherla kapatılabileceğini ve Cm nin özel düzenlemeleri sayesinde kullanım kolaylığı ve performans konusunda görsel düzenleme sonrası bile orjinal yazılımdan çok daha iyi olacağını söylüyorum. 
