Arkadaşlar acaba bu telefonun paralel ithalat yoluyla satılan ürünlerinin satışına ne zaman başlanır ?
biraz zor görünüyor zira Avrupa ile Türkiye arasında pek bir fiyat farkı yok. Bu durumda paralel ithalat yapan firmalar geliri düşük olacağı için getirmek için avrupadaki fiyatların düşmesini bekliyecektir
Beklemenin bir mantığı yok o zaman . Teşekkür ederim cevabınız için
evkur dan l920 senet taksidi ile alına biliniyormu ve burdan alınan cihazarda sıkıntı varmı bliyormusunuz arkadaşlar

Bekleyelim bakalim.bir evkur calisani cevap verir.Mubarek adam gidip bir evkur bayisine sorsana.![]()

)) 350 tl almıstım...sonrakı telefonlarımı hep 2.el ama 1-2 ay kullnanılmıs aldım....sebebı malum sıkıntı cıksa bıle genpa kvk geregını yapıodu...Siemens SX1 bilen bilir tek symbianlı super telefonuna da oyle sahıp olmustum...2 ay once de 2 yıllık iphone 4 telefonumu anneme devredip izmir çankayadan herhangı bır telefoncu dukkanından bayanın kullanmış oldugu(tahmınım kullanmayı beceremedı :=) ) 2. el 25 gun kullanılmış lumia920 aldım....0 fiyatı 1600 benım aldıgım 1250 tl...fatura kutu hersey dahıl...Fiyatı degerlendırıp sızlerın de bı an once bu telefondan yararlanmanız temennnısı ıle..Arkadaşlar cep telefonu fiyatları ile ilgili nacizane paylaşımım şudur....zamanında sıfır olark ilk pişmanlıgım 3100(fosforlu alttan harici takılan kamerası vardı)) 350 tl almıstım...sonrakı telefonlarımı hep 2.el ama 1-2 ay kullnanılmıs aldım....sebebı malum sıkıntı cıksa bıle genpa kvk geregını yapıodu...Siemens SX1 bilen bilir tek symbianlı super telefonuna da oyle sahıp olmustum...2 ay once de 2 yıllık iphone 4 telefonumu anneme devredip izmir çankayadan herhangı bır telefoncu dukkanından bayanın kullanmış oldugu(tahmınım kullanmayı beceremedı :=) ) 2. el 25 gun kullanılmış lumia920 aldım....0 fiyatı 1600 benım aldıgım 1250 tl...fatura kutu hersey dahıl...Fiyatı degerlendırıp sızlerın de bı an once bu telefondan yararlanmanız temennnısı ıle..


bugun l920 aldım sonunda beyaz renk iş arkadaşlarım gs note 2 aldiye ısrar ediyorlardı ama oçok buyuk seçimi l920 olarak yaptım
