Nokia Lumia 920 Paralel İthalat Hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Screamore

Screamore

Üye
    Konu Sahibi
Nokia Lumia 920 Paralel İthalat Hakkında
Arkadaşlar acaba bu telefonun paralel ithalat yoluyla satılan ürünlerinin satışına ne zaman başlanır ?
 


papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Arkadaşlar acaba bu telefonun paralel ithalat yoluyla satılan ürünlerinin satışına ne zaman başlanır ?

biraz zor görünüyor zira Avrupa ile Türkiye arasında pek bir fiyat farkı yok. Bu durumda paralel ithalat yapan firmalar geliri düşük olacağı için getirmek için avrupadaki fiyatların düşmesini bekliyecektir
 
Screamore

Screamore

Üye
    Konu Sahibi


biraz zor görünüyor zira Avrupa ile Türkiye arasında pek bir fiyat farkı yok. Bu durumda paralel ithalat yapan firmalar geliri düşük olacağı için getirmek için avrupadaki fiyatların düşmesini bekliyecektir

Beklemenin bir mantığı yok o zaman . Teşekkür ederim cevabınız için
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Beklemenin bir mantığı yok o zaman . Teşekkür ederim cevabınız için

yani Türkcell ile yapılan sayesinde fiyat makul bir düzeyde tutulmuş Avrupa fiyatı ile(600€) arada 200₺ bir fark var bu yüzden beklemeye değecek bir durum yok.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
200TL için beklemenin bir mantığı yok bencede.
 

kartal-78

Üye
evkur dan l920 senet taksidi ile alına biliniyormu ve burdan alınan cihazarda sıkıntı varmı bliyormusunuz arkadaşlar
 
awdil

awdil

Üye
evkur dan l920 senet taksidi ile alına biliniyormu ve burdan alınan cihazarda sıkıntı varmı bliyormusunuz arkadaşlar

Bekleyelim bakalim.bir evkur calisani cevap verir.Mubarek adam gidip bir evkur bayisine sorsana. :)
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Evkur değil evyik orası. Bulaşma derim.....
 

kartal-78

Üye
yeni lumia 720 v 520 çıkacak gibi habeler var cıkarsa belki 920 nin fiyatı duşer
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
lumia920'nin fiyati şu anda duştu arkadaşlar. Fakat bayiler bu farki son kullaniciya yansitmiyor.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
NL920'nin fiyatını düşürecek modeller Nokia Laser yada Catwalk olur.Alt kategorideki cihazlar, 920'nin fiyatı üzerinde 'çok' etki yaratmaz.

Eğer yaratsaydı 820 ve 620 de 920'nin fiyatını düşürürdü ;)

Sonuç, aksine NL920 1649TL iken bimeks mağaza satışında 1699TL oldu çıktığından sonraki 2.aydan sonra
 

kartal-78

Üye
arkadaşlar l920 alacgım bu hafta ama l920 nin 4cu part satışları başladımı gittiğim turkell mağalarında l920 lerde hep sıkıntı gördum sallatınca içindeki mekanizmalardan ses geliyordu bu durumu gören satıcı cihazı satmaktan vazgeciyorlar 4cu partlarda sıkıntı olmadını söyluyorla 4cu partlar satıştamı ve nerden bulabilirim ankarada kızılay bölgesinde
 
bahtiyad

bahtiyad

Üye
Arkadaşlar cep telefonu fiyatları ile ilgili nacizane paylaşımım şudur....zamanında sıfır olark ilk pişmanlıgım 3100(fosforlu alttan harici takılan kamerası vardı :) )) 350 tl almıstım...sonrakı telefonlarımı hep 2.el ama 1-2 ay kullnanılmıs aldım....sebebı malum sıkıntı cıksa bıle genpa kvk geregını yapıodu...Siemens SX1 bilen bilir tek symbianlı super telefonuna da oyle sahıp olmustum...2 ay once de 2 yıllık iphone 4 telefonumu anneme devredip izmir çankayadan herhangı bır telefoncu dukkanından bayanın kullanmış oldugu(tahmınım kullanmayı beceremedı :=) ) 2. el 25 gun kullanılmış lumia920 aldım....0 fiyatı 1600 benım aldıgım 1250 tl...fatura kutu hersey dahıl...Fiyatı degerlendırıp sızlerın de bı an once bu telefondan yararlanmanız temennnısı ıle..
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Arkadaşlar cep telefonu fiyatları ile ilgili nacizane paylaşımım şudur....zamanında sıfır olark ilk pişmanlıgım 3100(fosforlu alttan harici takılan kamerası vardı :) )) 350 tl almıstım...sonrakı telefonlarımı hep 2.el ama 1-2 ay kullnanılmıs aldım....sebebı malum sıkıntı cıksa bıle genpa kvk geregını yapıodu...Siemens SX1 bilen bilir tek symbianlı super telefonuna da oyle sahıp olmustum...2 ay once de 2 yıllık iphone 4 telefonumu anneme devredip izmir çankayadan herhangı bır telefoncu dukkanından bayanın kullanmış oldugu(tahmınım kullanmayı beceremedı :=) ) 2. el 25 gun kullanılmış lumia920 aldım....0 fiyatı 1600 benım aldıgım 1250 tl...fatura kutu hersey dahıl...Fiyatı degerlendırıp sızlerın de bı an once bu telefondan yararlanmanız temennnısı ıle..

Eski siemens SX1'ci burada da çıktı :)

Ben de çok kullandım SX1'i ve ilk o zamanlar bu flaşlama,rom yükleme olaylarını yapıyorduk :)
 
  • Beğen
Tepkiler: bahtiyad
bahtiyad

bahtiyad

Üye
sorma..gorenler uzay mekıgı zannedıodu..yanda tuşlar..rom flash atma ile gelen TEMA olayı...bendeki gri idi..sonra siyah mc laren edıtıon cıktı...nokia 6600 mono hoparlorune kapaktı adeta...NEYDİ YAA :d
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Bende hala 2 tane var :kıskıs: official hemde ;)

Kulaklıkları mükemmeldi bence.Hem basslı hem de kaliteliydi
 
bahtiyad

bahtiyad

Üye
kendı ellerımle lehimle 3.5 mm kulaklık çıkışı yapmıştım...En cok ta hafıza kart gırısını sevıodum..Super kolaydı takıp cıkarmak....Cepten msn ye gırerdık Gprs ile..3g-hpds mi wardı o zmanlar :D
 

kartal-78

Üye
bugun l920 aldım sonunda beyaz renk iş arkadaşlarım gs note 2 aldiye ısrar ediyorlardı ama oçok buyuk seçimi l920 olarak yaptım
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt