Lumia Alanlar Ve Alcaklar

Sponsorlu Bağlantılar



phantomddl

Üye
Ekran kartı Lumia 820'de daha iyi performans veriyor, çözünürlüğü daha düşük olduğu için :oke: Lumia 820, 920'den daha yüksek skor alıyor benchmarklarda.
 

bigmod

Üye
Çözünürlük düşük ama ekranda pixel falan sayılacak kadar değil demi :D
 

phantomddl

Üye
Çözünürlük düşük ama ekranda pixel falan sayılacak kadar değil demi :D
Yok değil :D iPad 1'in PPI'ı daha düşük ve ben takıntılı bir insan olmama rağmen farketmedim, 820 iki katı neredeyse, farkedilmez pixeller.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
lumia820'de lumia900'un ekrani kullanilmiş. Ve lumia920 kadar olmasa da cok iyi bir ekrani var.
 
Ekşi Erik

Ekşi Erik

Üye
Nokia Lumia 920 ile Samsung Galaxy Note 2 arasında gidip gelmekteyim.

NOTE 2 alma sebeplerim:
- Büyük ekranı ve kalemi. internette gezmek, film izlemek, oyun oynamak muhteşem olurdu.
- 2 gb ram ve gerçek multi-tasking yapabilen sınırlı android'lerden olması.
- Android sisteminin uygulama genişliği biraz daha fazla.
- Daha kişiselleştirilebilir, en basitinden, duvar kağıdı koyabilirim.

NOTE 2 almama sebeplerim:
- Tasarımı iğrenç.
- Gerçekten cebe sığmıyor.
- Samsung şarjı daha uzun gitsin diye ekranın pikselleri ile oynaşmış ve çok kötü şeyler olmuş.
- Dayanıksız. Afedersiniz ama elin adamı YouTube'da lumia 920'nin direkt ekranı ile tahtaya bam bam diye çiviyi çakıyor ve ekrana hiçbir şey olmuyor, bu cihaz 1 metreden düşünce ekran tuz-buz oluyor.

LUMIA 920 alma sebeplerim:
- Tasarımı gerçekten çok hoş.
- Yeni bir sistem olan Windows Phone 8'e duyduğum ilgi. Yeni bir macera gibi.
- Ekranı için özel kaleme gerek yok. Her şeyi algılıyor zaten.
- Kamerası, özellikle düşük ışık çekimleri mükemmel. Benim için düşük ışık çekimi önemli bir nokta. Sırf gece çekimleri yüzünden telefonumun yanında bir adet Nikon s4000 taşıdığım oluyor.
- Özellikle Nokia Haritalar. Çünkü çok sık gps kullanıyorum. Offline modu iyi düşünülmüş.
- Sağlamlığı.
- Kablosuz şarj özelliği. Lumia 920 alırsam üşenmeyeceğim, o yastık şarj istasyonunu bulacağım.
- Ekranı. Hem note 2'den biraz daha yüksek çözünürlüğü var, hem de testlerde en az yansıma yapan ekran ve güneş ışığında en okunabilir ekran gibi başarılar elde etmiş.
- Android işletim sistemin görsellik dışında fos olması. Dağınık olması bir yana, uygulama uyumluluğu, işin gücün yoksa root yapıp uygun rom bul, sistemin karışık olması, takılma olayları... vs. Ve bu sorunların windows'da olmaması.

LUMIA 920 almama sebeplerim:
- Uygulama sıkıntısı. Yani kullanmadım bilmiyorum. Bi facebook, bi twitter, bi de YouTube uygulaması mutlaka vardır ama oyunlar çok mu ki? Gerçi androidde de güzel diyebileceğimiz sayılı ve az oyunlar var.
- Başkaaaaa... Düşünüyorum da... Yok... Lumia'da tek derdim uygulama imiş meğer.

-----
öneriniz nedir?
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
lumia yani wp senin de dedigin gibi yeni bi sistem ve oyun uygulama sıkıntisi bence yok ve her gun yenileri cikiyor buyuk oyun şirketleriki gameloft gibi wp ye onem veriyor bence en onemli yaniysa uygulamanin cok olmasindan ziyade kalitesi ki BANA gore gayet kaliteli oyun ve uygulamalar.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Oyun uygulama filan bunları dert etmeyin derim.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Uygulama wp de sorun değil.koskoca ms ve nokia bukadar başarı elde eden bir sistemi kesinlikle mağdur etmeyecektir.kaldıki hergün onlarca Kaliteli oyun ve uygulama çıkıyor.
 
Lumiance

Lumiance

Üye
Nokia Lumia 920 ile Samsung Galaxy Note 2 arasında gidip gelmekteyim.

NOTE 2 alma sebeplerim:
- Büyük ekranı ve kalemi. internette gezmek, film izlemek, oyun oynamak muhteşem olurdu.
- 2 gb ram ve gerçek multi-tasking yapabilen sınırlı android'lerden olması.
- Android sisteminin uygulama genişliği biraz daha fazla.
- Daha kişiselleştirilebilir, en basitinden, duvar kağıdı koyabilirim.

NOTE 2 almama sebeplerim:
- Tasarımı iğrenç.
- Gerçekten cebe sığmıyor.
- Samsung şarjı daha uzun gitsin diye ekranın pikselleri ile oynaşmış ve çok kötü şeyler olmuş.
- Dayanıksız. Afedersiniz ama elin adamı YouTube'da lumia 920'nin direkt ekranı ile tahtaya bam bam diye çiviyi çakıyor ve ekrana hiçbir şey olmuyor, bu cihaz 1 metreden düşünce ekran tuz-buz oluyor.

LUMIA 920 alma sebeplerim:
- Tasarımı gerçekten çok hoş.
- Yeni bir sistem olan Windows Phone 8'e duyduğum ilgi. Yeni bir macera gibi.
- Ekranı için özel kaleme gerek yok. Her şeyi algılıyor zaten.
- Kamerası, özellikle düşük ışık çekimleri mükemmel. Benim için düşük ışık çekimi önemli bir nokta. Sırf gece çekimleri yüzünden telefonumun yanında bir adet Nikon s4000 taşıdığım oluyor.
- Özellikle Nokia Haritalar. Çünkü çok sık gps kullanıyorum. Offline modu iyi düşünülmüş.
- Sağlamlığı.
- Kablosuz şarj özelliği. Lumia 920 alırsam üşenmeyeceğim, o yastık şarj istasyonunu bulacağım.
- Ekranı. Hem note 2'den biraz daha yüksek çözünürlüğü var, hem de testlerde en az yansıma yapan ekran ve güneş ışığında en okunabilir ekran gibi başarılar elde etmiş.
- Android işletim sistemin görsellik dışında fos olması. Dağınık olması bir yana, uygulama uyumluluğu, işin gücün yoksa root yapıp uygun rom bul, sistemin karışık olması, takılma olayları... vs. Ve bu sorunların windows'da olmaması.

LUMIA 920 almama sebeplerim:
- Uygulama sıkıntısı. Yani kullanmadım bilmiyorum. Bi facebook, bi twitter, bi de YouTube uygulaması mutlaka vardır ama oyunlar çok mu ki? Gerçi androidde de güzel diyebileceğimiz sayılı ve az oyunlar var.
- Başkaaaaa... Düşünüyorum da... Yok... Lumia'da tek derdim uygulama imiş meğer.

-----
öneriniz nedir?

bu kadar çok artının yanında sadece uygulamaları ddrt etme derim. bu kadar çok tutulan bir işletim sisteminde uygulama sorunu zamanla fazlasıyla aşılacaktır. bence 920yi al gitsin. Elimdeki cihazı alalı 6 ay bile olmadı ama 1 - 2 ay içerisinde ben de almayı düşünüyorum. Nokia gerçekten çok sağlam ve şık cihazlar üretiyor şu an kullandığım 701i onlarca kez yere düşürdüm en son 2 metreden asfalt zemine serbet dalış yaptı sadece sol üst kısımda hafif bir ezik oluştu onu da önemsemiyorum. başka bir cihaz olsaydı emin ol kullanılamaz hale gelirdi.

Wpye gelecek olursak o da çok sade ve bu haliyle oldukça şık bir işletim sistemi. Kişiselleştirmeye gerek yok diye düşünüyorum.

Sen 920yi al gitsin
 
Toros542

Toros542

Üye
arkadaslar wp yeni olablir.fakat androidin ilk ciktigi zamanlari hatirlayin bi.eminim wp da android ten daha basarili olacaktir.androidin magazasinda o kadar cok sacma ve gereksiz uygulama varki az cok kullandiysaniz bilirsiniz.ben 2 ay kadar kullandim androidi ama inanin hic mennun kalmadim.memnun kalanlar olabilir o da ayri bi durum.ama ben asla ve asla bir daha androidin yanina bile yaklasmam.
 
gkcll

gkcll

Üye


evet ingilizce kullaniyoruz tabi almanca kullanan da olabilir:D


çince kullanırım bende ;)
ingilizce size o kadar tat veriyor sa lumia 920 yi siz yersiniz türkçe ile desene

- - - Eklendi - - -

az daha para koyda 920 yada 820al

öyle yapacağım 820 düşünüyorum yanlız yok yok yok diyor bir ses 920 mi 920 mi 920 diyor ama para yetmiyor arkadaşlar 820 de 920 diki bir özellik varmı acaba hani video
çekip oynanırken kişieye dokununca onun durması resim çekincede kişiye dokunup resmin hareket ettirmesi 920 de varda 820 de varmı lütfen cevap
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
çince kullanırım bende ;)
ingilizce size o kadar tat veriyor sa lumia 920 yi siz yersiniz türkçe ile desene

- - - Eklendi - - -



öyle yapacağım 820 düşünüyorum yanlız yok yok yok diyor bir ses 920 mi 920 mi 920 diyor ama para yetmiyor arkadaşlar 820 de 920 diki bir özellik varmı acaba hani video
çekip oynanırken kişieye dokununca onun durması resim çekincede kişiye dokunup resmin hareket ettirmesi 920 de varda 820 de varmı lütfen cevap

valla dil onemli degil artik dil olmadan şekillerle bile kullanirim. Dedigin olay cinemagraph lumia820'de de var.
 
gkcll

gkcll

Üye


valla dil onemli degil artik dil olmadan şekillerle bile kullanirim. Dedigin olay cinemagraph lumia820'de de var.

o çok etkileyici özellik yae bayıldım tek nokiada varsa bu nokia gerçekten inanılmaz uygulama lar üretiyor aslında nokia varya çok profesyonel bir şirket hep ilkeleri yapan firma helal olsun diyorum
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
o çok etkileyici özellik yae bayıldım tek nokiada varsa bu nokia gerçekten inanılmaz uygulama lar üretiyor aslında nokia varya çok profesyonel bir şirket hep ilkeleri yapan firma helal olsun diyorum

katılıyorum
 
pirenuri

pirenuri

Üye
    Konu Sahibi
o çok etkileyici özellik yae bayıldım tek nokiada varsa bu nokia gerçekten inanılmaz uygulama lar üretiyor aslında nokia varya çok profesyonel bir şirket hep ilkeleri yapan firma helal olsun diyorum

kesinlikle katılıyorum

- - - Eklendi - - -

o çok etkileyici özellik yae bayıldım tek nokiada varsa bu nokia gerçekten inanılmaz uygulama lar üretiyor aslında nokia varya çok profesyonel bir şirket hep ilkeleri yapan firma helal olsun diyorum

kesinlikle katılıyorum
 
Gascoine

Gascoine

Üye
Lumia 800 şirket tarafından bana verildi fakat Lumia 920 yi kendime alacağım çünkü hergün telefonu tanıtırken verdiği o haz, heyecan anlatılmaz.. Nokia son kurşunu çok sağlam attı ve hedefi buluyor.. bu hem teknik özellikler hemde istatiksel verilerden hemde satış rakamlarından da anlaşılıyor zaten..
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Lumia 800 şirket tarafından bana verildi fakat Lumia 920 yi kendime alacağım çünkü hergün telefonu tanıtırken verdiği o haz, heyecan anlatılmaz.. Nokia son kurşunu çok sağlam attı ve hedefi buluyor.. bu hem teknik özellikler hemde istatiksel verilerden hemde satış rakamlarından da anlaşılıyor zaten..

Nokia shopda mı çalışıyorsunuz satış rakamları nedir acaba :hmmm
 
msy2017

msy2017

Üye
Lumia 800 şirket tarafından bana verildi fakat Lumia 920 yi kendime alacağım çünkü hergün telefonu tanıtırken verdiği o haz, heyecan anlatılmaz.. Nokia son kurşunu çok sağlam attı ve hedefi buluyor.. bu hem teknik özellikler hemde istatiksel verilerden hemde satış rakamlarından da anlaşılıyor zaten..

sizin satışlar baya iyi galiba.
 
Gascoine

Gascoine

Üye
Nokia'da promoter olarak çalışıyorum.. Satış rakamları son derece memnun edici şu anda.. Son 5 günde 20'ye yakın bir satış oldu ve talep her geçen gün artmaya başladı..
 


Üst Alt