bigmod
Üye
ekran,kamera ve batarya
yardımınız için teşekkür ederim aklıma geldikce sorucağım

ekran,kamera ve batarya

Yok değilÇözünürlük düşük ama ekranda pixel falan sayılacak kadar değil demi![]()
iPad 1'in PPI'ı daha düşük ve ben takıntılı bir insan olmama rağmen farketmedim, 820 iki katı neredeyse, farkedilmez pixeller.Nokia Lumia 920 ile Samsung Galaxy Note 2 arasında gidip gelmekteyim.
NOTE 2 alma sebeplerim:
- Büyük ekranı ve kalemi. internette gezmek, film izlemek, oyun oynamak muhteşem olurdu.
- 2 gb ram ve gerçek multi-tasking yapabilen sınırlı android'lerden olması.
- Android sisteminin uygulama genişliği biraz daha fazla.
- Daha kişiselleştirilebilir, en basitinden, duvar kağıdı koyabilirim.
NOTE 2 almama sebeplerim:
- Tasarımı iğrenç.
- Gerçekten cebe sığmıyor.
- Samsung şarjı daha uzun gitsin diye ekranın pikselleri ile oynaşmış ve çok kötü şeyler olmuş.
- Dayanıksız. Afedersiniz ama elin adamı YouTube'da lumia 920'nin direkt ekranı ile tahtaya bam bam diye çiviyi çakıyor ve ekrana hiçbir şey olmuyor, bu cihaz 1 metreden düşünce ekran tuz-buz oluyor.
LUMIA 920 alma sebeplerim:
- Tasarımı gerçekten çok hoş.
- Yeni bir sistem olan Windows Phone 8'e duyduğum ilgi. Yeni bir macera gibi.
- Ekranı için özel kaleme gerek yok. Her şeyi algılıyor zaten.
- Kamerası, özellikle düşük ışık çekimleri mükemmel. Benim için düşük ışık çekimi önemli bir nokta. Sırf gece çekimleri yüzünden telefonumun yanında bir adet Nikon s4000 taşıdığım oluyor.
- Özellikle Nokia Haritalar. Çünkü çok sık gps kullanıyorum. Offline modu iyi düşünülmüş.
- Sağlamlığı.
- Kablosuz şarj özelliği. Lumia 920 alırsam üşenmeyeceğim, o yastık şarj istasyonunu bulacağım.
- Ekranı. Hem note 2'den biraz daha yüksek çözünürlüğü var, hem de testlerde en az yansıma yapan ekran ve güneş ışığında en okunabilir ekran gibi başarılar elde etmiş.
- Android işletim sistemin görsellik dışında fos olması. Dağınık olması bir yana, uygulama uyumluluğu, işin gücün yoksa root yapıp uygun rom bul, sistemin karışık olması, takılma olayları... vs. Ve bu sorunların windows'da olmaması.
LUMIA 920 almama sebeplerim:
- Uygulama sıkıntısı. Yani kullanmadım bilmiyorum. Bi facebook, bi twitter, bi de YouTube uygulaması mutlaka vardır ama oyunlar çok mu ki? Gerçi androidde de güzel diyebileceğimiz sayılı ve az oyunlar var.
- Başkaaaaa... Düşünüyorum da... Yok... Lumia'da tek derdim uygulama imiş meğer.
-----
öneriniz nedir?
evet ingilizce kullaniyoruz tabi almanca kullanan da olabilir![]()
az daha para koyda 920 yada 820al
çince kullanırım bende![]()
ingilizce size o kadar tat veriyor sa lumia 920 yi siz yersiniz türkçe ile desene
- - - Eklendi - - -
öyle yapacağım 820 düşünüyorum yanlız yok yok yok diyor bir ses 920 mi 920 mi 920 diyor ama para yetmiyor arkadaşlar 820 de 920 diki bir özellik varmı acaba hani video
çekip oynanırken kişieye dokununca onun durması resim çekincede kişiye dokunup resmin hareket ettirmesi 920 de varda 820 de varmı lütfen cevap
valla dil onemli degil artik dil olmadan şekillerle bile kullanirim. Dedigin olay cinemagraph lumia820'de de var.
o çok etkileyici özellik yae bayıldım tek nokiada varsa bu nokia gerçekten inanılmaz uygulama lar üretiyor aslında nokia varya çok profesyonel bir şirket hep ilkeleri yapan firma helal olsun diyorum
o çok etkileyici özellik yae bayıldım tek nokiada varsa bu nokia gerçekten inanılmaz uygulama lar üretiyor aslında nokia varya çok profesyonel bir şirket hep ilkeleri yapan firma helal olsun diyorum
o çok etkileyici özellik yae bayıldım tek nokiada varsa bu nokia gerçekten inanılmaz uygulama lar üretiyor aslında nokia varya çok profesyonel bir şirket hep ilkeleri yapan firma helal olsun diyorum
Lumia 800 şirket tarafından bana verildi fakat Lumia 920 yi kendime alacağım çünkü hergün telefonu tanıtırken verdiği o haz, heyecan anlatılmaz.. Nokia son kurşunu çok sağlam attı ve hedefi buluyor.. bu hem teknik özellikler hemde istatiksel verilerden hemde satış rakamlarından da anlaşılıyor zaten..

Lumia 800 şirket tarafından bana verildi fakat Lumia 920 yi kendime alacağım çünkü hergün telefonu tanıtırken verdiği o haz, heyecan anlatılmaz.. Nokia son kurşunu çok sağlam attı ve hedefi buluyor.. bu hem teknik özellikler hemde istatiksel verilerden hemde satış rakamlarından da anlaşılıyor zaten..
