IVI-Elia
Üye
Evet ben de yorumumu ekleyeyim.Ben maalesef Lumia 920`yi en erken önümüzdeki yaz alabilirim.Ben de almisken bir ust model aliyim dedim.Bu nedednle yazi ve bir sonraki lumiyayi bekeyecrgim.Gllim alma sebebime.Sadece sunu soyluycem sadece kamerasi ve tasarimi yeter.Hizi, wp isletim sistemi,ekrani.....bunlardan bahsrtmiycem bile...Bi de sunu not dusuyum sadece cekirdekle olmaz bu isler.En onemli optimizasyondur.Ama bi de iin teknik kismi var.Intel core i5in de cift cekirdrklisi var o zaman s3 daha mi guclu? Ne alaka.Lumia 920`de krait mimarili islemci var.cortex a9+a15 bu nedenle dahz performansli.Tamam s3 dekk kadar guclu degildir ama ona yakin perf. Verir.Zaten optimizasyon ile s3 den hizli olacaktir.Lumia 900 cok daha dusuk islemciyle kapisiyosa bu ne yapar siz dusunun.
NOT:Mobil oldugumdan yazimfa sikinti var kusura bakmayin
NOT:Mobil oldugumdan yazimfa sikinti var kusura bakmayin





